5:15 om op te staan, dá's pas verschrikkelijk vroeg...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:55 schreef Andyvie het volgende:
mogguh, tis wel verschrikkelijk vroeg he?
Ik ben een klein beetje half 11, 11 uur gewend....maar vandaag werd mijn pc gemaakt. Wat eerst het geluid van een stofzuiger had, is nu een heel stil beestje geworden. Ik zou nu gewoon kunnen gaan slapen met mijn pc aanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:21 schreef Twoflower het volgende:
[..]
5:15 om op te staan, dá's pas verschrikkelijk vroeg...![]()
Dat had ik eerst ook, een PC die klonk als een stofzuiger. Is nu ook lekker stil.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:40 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik ben een klein beetje half 11, 11 uur gewend....maar vandaag werd mijn pc gemaakt. Wat eerst het geluid van een stofzuiger had, is nu een heel stil beestje geworden. Ik zou nu gewoon kunnen gaan slapen met mijn pc aan
Hetero'squote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:30 schreef Markie-Mark het volgende:
Hetero's zijn
Homo's zijn, de meeste dan
En @ Bartje
-Zuiplap
-je hebt mail
-En moet ik naar de kapper of jij
Ja maar ik ben nu lekker thuis bij m'n pappa en mamma, lekker op m'n pa's laptop die wel virusvrij isquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
Hetero's![]()
die zeiken tenminste niet zoveel, en als ze ergens over zeiken dan gaat het tenminste ergens over
![]()
ja, die mail had ik idd vanacht gelezen en bekeken, vandaar ik maar het besluit heb genomen om maar weer richting stekeltjes te gaan :S
leeft je virus nog?
*schaam*quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:37 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja maar ik ben nu lekker thuis bij m'n pappa en mamma, lekker op m'n pa's laptop die wel virusvrij is
Maar zeik niet je zag dr prima uit op de foto's en je haar zit helemaal niet raar![]()
Pff homo
Idd, de meeste homo's zeiken te veel ( en zijn te verwijfd)quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
*schaam*
dat hele ergens over zeiken verhaal heb ik meteen weer ontkracht
wat doe je thuis dan, ben je het huis uitgekicked?
of kookt je ma zo lekker?
Volgens mij zit je in het verkeerde topic.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:30 schreef Markie-Mark het volgende:
Hetero's zijn
Homo's zijn, de meeste dan
Nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:43 schreef Cybart het volgende:
Katten zijn zo'n homobeesten....
uitzondering die de regel bevestigd i dit verhaal zijn natuurlijk de scissor sistersquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:45 schreef Semisane het volgende:
Hetero's zijn over het algemeen wel betere muziekanten....waarom ik dat zeg weet ik neit, maar vind het vermelden wel waard.![]()
Welnee.....chiwawa's....of hoe je dat ook schrijft....dat zijn pas homo-beesten..... De kat die ik ooit had was echt geen homobeest hoor....als je dat ooit recht in zijn gezicht had gezegd dan had tie je ogen uitgekrabt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:43 schreef Cybart het volgende:
Katten zijn zo'n homobeesten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |