Wie?! Wat?! Waar?!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:38 schreef Waxxer het volgende:
Jaaa Beav, betrapt, NIET vluchten!!!!
Waxje je gaat er geen auto topic van maken heur!quote:
Ok in de goede volgorde: gay ---> dronken ---> eeehhh, gay ----> evt studeren.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:38 schreef petre86 het volgende:studeren he.. ik gaat wijs worden.. en dronken.. en gay
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ok in de goede volgorde: gay ---> dronken ---> eeehhh, gay ----> evt studeren.
Nog voor die intro-week voorbij is leg jij met je bene omhoog Peet, wedduh?
Daar ga jij persoonlijk voor zorgen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dus.... Wubbo Ockels.... u komt helemaal uit Groningen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Eind van de wereld. Zat ik dus toch goed..
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nope, andere einde.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:45 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dus.... Wubbo Ockels.... u komt helemaal uit Groningen?
Pertinent!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Ik hoop voor Pertie dat ie wel Duits spreekt.
Doe je toch iets niet goed. Maar misschien kan Peet ervoor zorgen dat je in Enschede komt?quote:
ein kleines beetschenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Ik hoop voor Pertie dat ie wel Duits spreekt.
Peet ervoor zorgen dat ik in Enschede kom?? Ehhh....? In de zin van??quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Doe je toch iets niet goed. Maar misschien kan Peet ervoor zorgen dat je in Enschede komt?
Klaar komen. Je bent niet zo helder vandaag, he?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Peet ervoor zorgen dat ik in Enschede kom?? Ehhh....? In de zin van??![]()
Dubieus gedoe hier!!!
That'll do, pig.quote:
Aaaahh du bist der Petre des Fokkes! Also, du kleiner Geiler Politiker, magst du wohl meiner Meinung peilen oder was?? 'Ne???!!quote:
jah zeg, ga jij me lopen kopelen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Klaar komen. Je bent niet zo helder vandaag, he?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Aaaahh du bist der Petre des Fokkes! Also, du kleiner Geiler Politiker, magst du wohl meiner Meinung peilen oder was?? 'Ne???!!
Nee, maar wel lekker warm.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:51 schreef Waxxer het volgende:
Zijn Uggs eigenlijk nog in, vraag ik me inene af??
alleen bij Oprahquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:51 schreef Waxxer het volgende:
Zijn Uggs eigenlijk nog in, vraag ik me inene af??
Wie beter dan ik? Ik heb kijk op mannen maar hoef ze zelf niet want ik ben getrouwd. Perfect toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:50 schreef petre86 het volgende:
[..]
jah zeg, ga jij me lopen kopelen?een hetero vrouw?
tssssk
Ahaaa du liebst nur krumme Wursten?? Also ich weiss natürlich auch nicht wie deiner gewürzl schmäckt, das sollen wir zusammen ausprobieren in meiner Astra, hinten am Parkplatz!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:52 schreef petre86 het volgende:
[..]![]()
ne!
ich luste keines groves wurste, ich habe in eine wurstfabriek gearbeited
Ssssssshhh.... Beav heeft ze in 't rozequote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:57 schreef wonderer het volgende:
190 piek voor een paar sloffen is wel veel anders
Kisten?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow, ja, ik zat zo te denken, het zijn echt van die lekker-in-de-plassen-stamp-schoenen
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ssssssshhh.... Beav heeft ze in 't roze![]()
quote:
Naja, Creno moet maar 's wat vaker naar z'n man dan hequote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:05 schreef keizerpinguin het volgende:
hallo.......creno is naar bed en nu kan ik pas online!! het is verschrikkelijk heb afkick verschijnselen ga morgen maar prozac halen bij de huisarts!
![]()
ja dat doen ze dus alleen in het weekend!! ze zitten heel de avond achter de webcam...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Naja, Creno moet maar 's wat vaker naar z'n man dan heis een betere oplossing!
Oeh! Haal je een uitdeelverpakking?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:05 schreef keizerpinguin het volgende:
hallo.......creno is naar bed en nu kan ik pas online!! het is verschrikkelijk heb afkick verschijnselen ga morgen maar prozac halen bij de huisarts!
![]()
Wat..... wat romántisch....quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:10 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ja dat doen ze dus alleen in het weekend!! ze zitten heel de avond achter de webcam...zo gezellig
![]()
voor jou wel lieverd!!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oeh! Haal je een uitdeelverpakking?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |