quote:
waar is hier?quote:Op maandag 4 juli 2005 17:57 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Het onweert en regent hier weer.
Mwah. 't is toch wel enigszins afgekoeld. Beter dan vanmorgen iigquote:Op maandag 4 juli 2005 18:07 schreef man_in_love het volgende:
Hier in M'streech vind ik het weer benauwd warm. Doe nog maar zo'n buitje!
En hopen dat je niet getroffen wordtquote:Op maandag 4 juli 2005 17:23 schreef drelletje het volgende:
[..]
Haha heb ik voor jullie gedaan! Midden in een weiland staan terwijl er noodweer komt! Alles voor DASOO
Ik hield nog een tijdje een ijzeren hek vast... heb ik toch maar even los gelatenquote:
Whehehe. Weet jij wat. Ik ga met een lange ijzeren paal rondlopen in een weiland. Maak jij de foto?quote:Op maandag 4 juli 2005 18:33 schreef drelletje het volgende:
[..]
Ik hield nog een tijdje een ijzeren hek vast... heb ik toch maar even los gelaten
Heb m'n vader er niet over gehoord (die zit op Terschelling), wel dat er enkele takken waren afgebroken.quote:"Journalist en fotograaf Jan Karel Lameer was op Terschelling getuige van een hoos, die over de dorpen Hoorn, Lies en Formerum trok. Er gingen enkele zware bomen om en enkele huizen en auto's werden (licht) beschadigd." KNMI
In Duitsland was afgelopen weekend (dacht ik) een jonge van 17 door de bliksem dodelijk getroffen.quote:Op maandag 4 juli 2005 18:34 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Whehehe. Weet jij wat. Ik ga met een lange ijzeren paal rondlopen in een weiland. Maak jij de foto?
Klinkt dus echt heer erg spannend.quote:Op maandag 4 juli 2005 18:38 schreef -Mk- het volgende:
[..]
Heb m'n vader er niet over gehoord (die zit op Terschelling), wel dat er enkele takken waren afgebroken.
Tja. Dan vraag je er ook naarquote:Op maandag 4 juli 2005 18:38 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
In Duitsland was afgelopen weekend (dacht ik) een jonge van 17 door de bliksem dodelijk getroffen.
Hij liep met een paraplu over een open veld of zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |