Wat een lekkere knakworst in zijn broek.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:33 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Niets mis mee toch? Je gaat me niet vertellen dat je dit geen knappe man vindt:
[afbeelding]
Dan hebben die mannen homofietsen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:07 schreef LangeJan het volgende:
En hoe zit dat met mannen met een fietsbel?
Dus er is meer kans dat ik homo ben dan hetero?quote:
Volgens de TS wel. Maar ik wil een bronquote:Op zaterdag 9 juli 2005 05:19 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Dus er is meer kans dat ik homo ben dan hetero?
quote:Op zondag 10 juli 2005 23:29 schreef Henk-B het volgende:
Ja die vuile vieze hoeren !!!!!
oorbeldragers overal om je heen!
Stelletje Losers!
Zo van : "mama, mag ik je oorbel lenen? Ik wil op 50 eurocent lijken !"
Wannabe !quote:Op zondag 10 juli 2005 23:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
![]()
Nog steeds op zoek naar je "anti-frustratie" -pilletjes hè!
In Eindhoven wordt je als snel voor homo uitgemaakt. Stel laat je je door een vent in je kont enuken, vraag je om een klein beetje glijmiddel heb je grote kans dat die vent zegt 'HEE! Je ebnt toch geen homo he?'""quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:20 schreef Lucille het volgende:
Ik heb ook begrepen dat 93% van de mannen die anale seks hebben met andere mannen ook homo zijn.
Krijg ineens een heel ander idee bij "strak en stijf van de pillen staan" die gabbers lustten er wel pap vanquote:Op zondag 10 juli 2005 23:44 schreef PallominnoXIII het volgende:
Dus erg veel mensen in de jaren 80/90 was/is homo.
Bwehehe, en 50cent is dus ook maar een homoneger.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:48 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Krijg ineens een heel ander idee bij "strak en stijf van de pillen staan" die gabbers lustten er wel pap van
Neeeee neeeeeee... nou.. volgens mij moet je er alelen nog achter komenquote:Op zondag 10 juli 2005 23:51 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Bwehehe, en 50cent is dus ook maar een homoneger.![]()
Maar OT, Vette bullshit, ik heb zelf ook een oorbel, kan me eigenlijk niet zoveel schelen wat anderen denken, maar ik ben zeker weten geen homo![]()
Eigenlijk zegt TS dat niet... stel dat we er van uit gaan dat het een feit zou zijn dat 80% van de mannen met een oorbel homo is (dat zegt TS in principe) dan is de kans dat 8 van de aan jouw bekende 10 mannen met oorbel homo zijn 'slechts': 30,2%, helaas is de kans dat er meer dan 8 homo zijn ook nog eens: 37,5%quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:48 schreef Troeta het volgende:
Ik ken 10 mannen met een oorbel en jij zegt dat 8 van hun homo zijn.
wat een onzin zeg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |