Ik wil niet bij KPN werken.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:53 schreef buzzer het volgende:
Die vrouw in die paarse jurk is telefoniste bij de KPN
Alle vrouwen met paarse jurken zijn telefoniste bij de KPN
Hij is niet meer uniek!quote:Op maandag 4 juli 2005 13:41 schreef dark_humanity774 het volgende:
en de klacht..?
klaagbaak --> vraagbaakquote:Op maandag 4 juli 2005 14:13 schreef Computerleek het volgende:
De vraag is dus: als je homo bent, waarom je dat dan met een oorbel wilt benadrukken.
???quote:Op maandag 4 juli 2005 14:13 schreef Computerleek het volgende:
De vraag is dus: als je homo bent, waarom je dat dan met een oorbel wilt benadrukken.
Nee, want maar 50% van de homo's doet het anaal.quote:
Ik denk dat in een Gaybar iedereen homo is, is 't niet ?quote:Op maandag 4 juli 2005 13:42 schreef cerror het volgende:wat een onderzoek.\
Waar onderzochten ze, in gaybars?
Ja, of alle KPN-wernemers met paarse jurken zijn vrouwen. Dat is veel te kort door de bocht.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:02 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, dat is echt zo'n vreemde manier van redeneren!
Dat is eigenlijk net zoiets als zeggen: "Oh, kijk, die rechter draagt een toga. Nou, dan zal dat vast betekenen dat alle rechters een toga dragen."
Belachelijk!
bij de kapper in de aktueel of in de nieuwe ruvuequote:Op maandag 4 juli 2005 13:40 schreef Computerleek het volgende:
Ik dacht het altijd al wel maar een Amerikaans onderzoek heeft het nu bewezen: 80% van de mannen met een oorbel is homo. Ik las het bij de kapper (ik meen Aktueel of Nieuwe Revue).
80% van de criminelen is homoquote:Op maandag 4 juli 2005 14:17 schreef Premium het volgende:
Een oorbel in combinatie met een pet staat garant voor criminaliteit en overlast.
Dan ben je een relnicht.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:54 schreef kareltje_de_grote het volgende:
en drie oorbellen dan?
en de overige 7%???quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:20 schreef Lucille het volgende:
Ik heb ook begrepen dat 93% van de mannen die anale seks hebben met andere mannen ook homo zijn.
Dat zijn bi-mannen, personen die niet doorhebben dat ze een vent staan te pompen of ruimdenkende hetero's.quote:
Een piraat leeft op een klein schip met heel veel andere piraten, nou mag jij de wiskunde doenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |