Je zit toch binnenquote:
Nietes!!! Moeten minimaal C-cup zijnquote:Op maandag 4 juli 2005 16:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar jij vindt iedereen met twee tieten en een gat leuk..
Maar je werkt toch áltijd binnenquote:Op maandag 4 juli 2005 16:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja omdat het regent... anders zat ik wel buiten.....![]()
Nog erger.quote:
Ik zei ik vind haar leuk, niet lekkerquote:Op maandag 4 juli 2005 16:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nog erger.!
Wytske heeft trouwens geen C-cup hoor..
op zich wel, maar ik moet wel veel naar buiten [huisbezoeken, naar instellingen.. ofwel ambulant zijn]... en ja ik heb 'n auto onder m'n reet, maar in Den Haag bij iemand voor de deur parkeren, dat lukt toch niet altijdquote:
Je bent ook zo hard aan het FOK!ken de hele dagquote:
Donderdag, Zuid-Frankrijk, 3 weken.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:19 schreef babette21 het volgende:
zeg Svenniepennie, wanneer ging je nou ook alweer op vakantie, en waarheen enzo???
Net als:quote:Op maandag 4 juli 2005 16:19 schreef Svensational het volgende:
Dit jubileum-topic gaat trouwens veel te hard. ZOWIEE moet hier ook nog kunnen posten..
Ouders voor de laatste keer. Had dit jaar even geen geld om met vrienden weg te gaan.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:21 schreef babette21 het volgende:
met??
ach ja een mens moet wat... heb 't ook 's gedaan hoor;quote:Op maandag 4 juli 2005 16:22 schreef Svensational het volgende:
Ouders voor de laatste keer. Had dit jaar even geen geld om met vrienden weg te gaan.!
Daar doe ik niet aanquote:Op maandag 4 juli 2005 16:27 schreef Zhenar het volgende:
Voor een heilig topic als dit, valt het mij tegen dat er nog niemand in een gebed of lofzang is voorgegaan...![]()
Ja, ik ben heel productief vandaag en mag als beloning Fok!ken van mezelf!quote:Op maandag 4 juli 2005 16:28 schreef Svensational het volgende:
Zhenar, wat ben je vaak online vandaag![]()
haha ik had precies hetzelfde...quote:Op maandag 4 juli 2005 16:35 schreef Zhenar het volgende:
Ja, ik ben heel productief vandaag en mag als beloning Fok!ken van mezelf!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:27 schreef Zhenar het volgende:
Voor een heilig topic als dit, valt het mij tegen dat er nog niemand in een gebed of lofzang is voorgegaan...![]()
Als er iets is wat niet grappig is.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb net dat plaatje naar mijn baas gemailed
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 17:11 schreef Airelle het volgende:
En nou ga ik eten koken.
Morgen tweede gesprek wb. sollicitatie![]()
.
Dizerquote:
Gaan we daarheen?quote:Op maandag 4 juli 2005 17:11 schreef Dizer het volgende:
Van zaterdag 16 tot en met zondag 24 juli is het weer genieten van toptennis op Priority Telecom Open in Amersfoort.
Dutch Open Tennis
Priority Telecom Open is de 48e editie van Dutch Open Tennis. De Priority Telecom Open heeft een oog voor talent. Wereldtoppers en nog vele andere toptennissers hebben allemaal gestreden om de titel. Ook dit jaar zal het gravel weer garant staan voor heel veel tennisspektakel.![]()
![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:02 schreef Svensational het volgende:
Speciaal voor Bupie en Mark:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Echt een geweldige smileyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |