Jah idd, laat die mongolen lekker 30 km verder uitstappen, laat ze dat stuk maar lekker lopenquote:Op maandag 4 juli 2005 13:35 schreef arexes het volgende:
welke debiel gaat er nou aan de noodrem trekken als de trein niet op het station stopt
tjoek tjoek terug geen optie?quote:Op maandag 4 juli 2005 13:36 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Jah idd, laat die mongolen lekker 30 km verder uitstappen, laat ze dat stuk maar lekker lopen
Anders lees je de OP ff, ik hoefte daaro niet uit te stappen ofzoquote:Op maandag 4 juli 2005 13:37 schreef edje34 het volgende:
van te voren gaan dan.
Idd doe ik ook nooit.quote:
knoop erin, niet zo zeurenquote:Op maandag 4 juli 2005 13:43 schreef RealKnuckles het volgende:
Jah me grote pik stond op knappen gek![]()
Groot zelfs? TS heeft een groot ego zo te zien...... brand maar in helquote:Op maandag 4 juli 2005 13:43 schreef RealKnuckles het volgende:
Jah me grote pik stond op knappen gek![]()
De NSquote:Op maandag 4 juli 2005 13:44 schreef buzzer het volgende:
pfff, wie heeft jou losgelaten ?
Jij bent volgens mij echt een eind 30-iger met het iq van een tuinslangquote:Op maandag 4 juli 2005 13:44 schreef buzzer het volgende:
pfff, wie heeft jou losgelaten ?
quote:Op maandag 4 juli 2005 13:25 schreef RealKnuckles het volgende:
Gisteren moest ik pissen in de trein, maar die kankernsmongolen waren 'per ongeluk' een station voorbij gereden precies terwijl ik aan het pissen was. Dus één van die passagiers drukt op de noodrem en pis ik zo over me" laat ik het merk maar achterwege laten![]()
![]()
" broek heen alleen omdat die kutNS niet eens normaal op een station kan stoppen
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |