Zijn wij het eigenlijk wel eens oneens?quote:
Ja, dat bedoelde ik ja.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ze waren in die aflevering (met de Lee's Jeans fotoshoot) allemaal topless, maar Norelle was de enige die gewoon een beetje rondhuppelde en trots met haar borsten schudde.
Ik snap ook niet waarom er een paar waren die zich niet gemakkelijk voelden. Iedereen die daar rondliep was of vrouw, of homo.quote:
Jimquote:Op maandag 4 juli 2005 12:52 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zijn wij het eigenlijk wel eens oneens?
Oh ja, die ene keer over Idols 1 met Jim, die jouw favoriet was.
Ja grappig.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:53 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom er een paar waren die zich niet gemakkelijk voelden. Iedereen die daar rondliep was of vrouw, of homo.
Toch welquote:
Mwa ik volg het niet zo, maar lekker boeiend als ze dat wel isquote:Op maandag 4 juli 2005 12:48 schreef LeBeau het volgende:
Norelle is alleen een beetje een huppelkutje.![]()
Ze censureren al als iemand in een onderbroek of BH voorover bukt. Stelletje preutse Amerikanen.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik ja.
Beetje jammer dat dat gecensureerd was..
En zo hoort hetquote:Op maandag 4 juli 2005 12:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ze censureren al als iemand in een onderbroek of BH voorover bukt. Stelletje preutse Amerikanen.
Hier zou je gewoon in volle glorie in beeld komen.![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 12:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ze censureren al als iemand in een onderbroek of BH voorover bukt. Stelletje preutse Amerikanen.
Hier zou je gewoon in volle glorie in beeld komen.![]()
Maar ze weet ook dondersgoed dat die er goed uitzienquote:Op maandag 4 juli 2005 12:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ze waren in die aflevering (met de Lee's Jeans fotoshoot) allemaal topless, maar Norelle was de enige die gewoon een beetje rondhuppelde en trots met haar borsten schudde.
Ja dat snap ik ook niet zo goed, je hebt een J. Alexander, en een Jay Alexanderquote:
Oh, daar ben jequote:Op maandag 4 juli 2005 12:56 schreef Dizer het volgende:
Duurt even tot dat ik de mailing kan verzenden..
Niet dusquote:Op maandag 4 juli 2005 12:57 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] Doe nou rustig aan!!! Dizer is nu druk bezig! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Of we moeten dit topic binnen nu en10 minuten vol makenquote:Op maandag 4 juli 2005 12:57 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] Doe nou rustig aan!!! Dizer is nu druk bezig! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op maandag 4 juli 2005 12:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Of we moeten dit topic binnen nu en10 minuten vol maken:')
Ja, zoietsquote:Op maandag 4 juli 2005 12:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet zo goed, je hebt een J. Alexander, en een Jay Alexander
Mrs. Jay, AKA Jay Alexander (zwarte catwalk queen) en Mr. Jay, AKA Jay Manuel (latino, stylist)quote:Op maandag 4 juli 2005 12:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet zo goed, je hebt een J. Alexander, en een Jay Alexander
En die laatste is liefquote:Op maandag 4 juli 2005 12:59 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Mrs. Jay, AKA Jay Alexander (zwarte catwalk queen) en Mr. Jay, AKA Jay Manuel (latino, stylist)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |