Ziehier:quote:Op maandag 4 juli 2005 12:32 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Ik zoek eigenlijk een oplossing voor mijn vooroverhangende houding. Ik loop en zit graag in een gemakkelijke houding maar dat bevordert weer rugklachten. Ik zoek een hulpmiddel die mij hieraan kan helpen. Wie weet waar ik zoiets kan bestellen en eigenlijk hoe zoiets heet?
http://rugklachten.pagina.nl/quote:Op maandag 4 juli 2005 12:32 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Ik zoek eigenlijk een oplossing voor mijn vooroverhangende houding. Ik loop en zit graag in een gemakkelijke houding maar dat bevordert weer rugklachten. Ik zoek een hulpmiddel die mij hieraan kan helpen. Wie weet waar ik zoiets kan bestellen en eigenlijk hoe zoiets heet?
Ach tuurlijk wel man....vrouwen en geld is dikke mik samen...quote:Op maandag 4 juli 2005 13:04 schreef Ragus_Hermilion het volgende:
Ik liep en zat ook zo, sinds ik een vriendin heb niet meer, dat komt omdat ze me altijd een mep op mijn rug geeft als ik weer terug val in de houding..........
moet zeggen dat het wel geholpen heeft en dat ik nu vanzelf rechtop loop en zit
![]()
Hmmm. maar een vriendin koop je niet echt ergens.......
Juist en echt datgene wat ik hier zoek BESTAAT. Ik heb het gezien maar weet niet hoe het heet en waar ik hier aan kan komen. Zie een '8' en doe je armen tussen de beide 'o'tjes et voila! Nou het is niet helemaal qua vorm gelijk aan dit maar 'you get the point'.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:21 schreef Casparovvv het volgende:
ik zoek ook zoiets
ik zit als een pudding in mijn stoel, het is al wat minder nu ik mijn bureaustoel waarin ik achterover kon leunen verruild heb voor een normale stoel, dit is echter lang niet zo comfortabel
quote:Op maandag 4 juli 2005 13:22 schreef jehovaguerilla het volgende:
Dit is allemaal bullshit.
Het is een kwestie van zelfbewustzijn en zelfvertrouwen.
Zo in elkaar gekakt straal je natuurlijk weinig uit.... misschien wil je liever niet opvallen ofzo.
Truth is.. je valt juist wel op als wandelend vraagteken.
quote:Op maandag 4 juli 2005 13:08 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Ja inderdaad mijn vriendin doet dat ook bij mij. Stille hintjes geven in aanwezigheid van anderen is ook een stukje service![]()
Maar wat ik wil is zo'n lapje stof dat ik onder mijn tshirt kan dragen en mijn rughouding verbetert.
Daar went je lichaam inderdaad aan, waardoor je nog "luier" gaat zitten en lopenquote:Op maandag 4 juli 2005 12:40 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Nee nogmaals het is een object (en geen stoel) wat ik in gedachten heb. Een lapje stof in een X-vorm. Het rekt als het ware je schouders naar achteren toe. Het is een beetje geforceerd rondlopen maar ik hoorde dat je spieren dit aanwent en uiteindelijk zonder je hulpmiddel rechtop loopt.
quote:Op maandag 4 juli 2005 13:28 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Trouwens, ts, weet je eigenlijk wel hoe je precies rechtop moet lopen? Welke spieren je moet spannen, wat je moet kantelen, e.d.?
Wat vaak ook meehelpt is gewoonweg voor je uit te kijken, op ooghoogte. En dus niet iets naar beneden.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Voor het rug rechten tijdens het lopen, zelfvertrouwen is 1 ding, verder is het een kwestie van schouders omlaag, borst vooruit en lopen met dat lichaam![]()
Ja, maar je mag wel meteen een paar ruggen (goeie woordgrapquote:Op maandag 4 juli 2005 14:23 schreef Sandradeboer het volgende:
En daarom zijn die stoelen van Stokke (zie hierboven) nou ook zo handig. Leer je automatisch de juiste spieren aan te spannen en te ontspannen en zit je rechtop.
Die dingen lopen razendsnel leeg (dus steeds oppompen is nodig....) en het ziet er niet uit.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:33 schreef Rewimo het volgende:
Om goed rechtop te zitten heb je ook nog deze:
[afbeelding]
Daar train je ook je spieren mee, net als met die stoel van Stokke.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |