Het veroorzaken of het verhelpen?quote:Op maandag 4 juli 2005 16:20 schreef UncleScorp het volgende:
stress is mijn specialiteit
Ik hoorde gewoon dat er hersencellen met de duizenden werden verstikt in het bijlees proces en nu ben ik vergeten wat de kleur oranje is en waar je ookalweer in moet plassen. Allemaal jullie schuldquote:Op maandag 4 juli 2005 16:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's snel
Kun je nagaan hoe onmetelijk interessant het hier was![]()
![]()
Nee hoor, ik lurk hier dagelijks. Dus kan nooit te ver achter lopen.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:22 schreef Enyalius het volgende:
hij heeft alleen deze draad gelezen en niet die andere 4
LOL...... nu snap ik waarom ik zelf het gevoel heb dat mijn IQ met sprongen achteruit gaat.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik hoorde gewoon dat er hersencellen met de duizenden werden verstikt in het bijlees proces en nu ben ik vergeten wat de kleur oranje is en waar je ookalweer in moet plassen. Allemaal jullie schuld.
Tja, dat wordt dan een probleem voor mij mên. kom ik er pas een maand nadat de revolutie is afgelopen achter dat er iets gaande is.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:24 schreef UncleScorp het volgende:
orange ... color of the revolution ...
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:02 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ze is een gemenurd !
en ik moet stofzuigen...
Van OVJL, dus tja, niet iedereen komt daar voor de lolquote:Op maandag 4 juli 2005 16:59 schreef nokwanda het volgende:
Was jogy ooit mod dan? Wissik nie
quote:Op maandag 4 juli 2005 17:52 schreef nokwanda het volgende:
Joël hier: Hallo Enyalius, ik heb net je site bekeken en die was heel erg mooi.
Dat was het enige dat ik wou zeggen eigenlijk.
Groetjes Psycho-Afro
Hij heeft me om..... mag registreren. maar nu kan het niet met een van zijn e-mailadressen.quote:
Hahaha als je irc aan hebt dan leg ik het uitquote:Op maandag 4 juli 2005 18:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hij heeft me om..... mag registreren. maar nu kan het niet met een van zijn e-mailadressen.
We zijn bezig om te zien hoe we muziek jouw kant op krijgen. Ik wilde zien of we het toch op jouw manier konden doen. Maar ook Joel weet niet wat dcc-en via irc is.
Kun je dat uitleggen.
Is er anders een site waar je zoiets op kunt zetten zodat je het daar af kunt halen?
Hij is wel ruim 2 jaar jonger hoor. Ze zou hem vast een klein ettertje vindenquote:Op maandag 4 juli 2005 18:12 schreef Mirage het volgende:
ow we moeten Brechtje inlichten dat er een leeftijdsgenootje bij komt !!!!
Ik stuur Joel naar irc.quote:Op maandag 4 juli 2005 18:11 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hahaha als je irc aan hebt dan leg ik het uit
oki !quote:Op maandag 4 juli 2005 18:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik stuur Joel naar irc.
Ik ga verder met koken.
quote:Op maandag 4 juli 2005 22:29 schreef Mirage het volgende:
Weltrusten voor alle mensjes vast.
Wie komt mij vanacht uit mijn bedje halen ? Samen vliegen ?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |