heb jij niet gewoon je geluid uitstaan ?quote:Op maandag 4 juli 2005 15:18 schreef nokwanda het volgende:
Ik baal dat ik het niet kan luisteren. maar woensdag ben ik ergens waar dat wel kan en dan luister ik zeker.
Is het als een bepaalde stijl of stijlen te clessificeren? Give me a hint.
De laatste spreekt mij het meest aan, maar bij jou past de 2e misschien beter ?quote:Op maandag 4 juli 2005 15:24 schreef Enyalius het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hmmm welke te gebruiken. enig idee?
het figuur op zich en het blauwe vind ik meer bij jou passen.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:27 schreef Enyalius het volgende:
waarom denk je dat de 2e beter kan passen?
quote:
Ja, zeker weten. Dit is hem.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:33 schreef Enyalius het volgende:
hmm weet niet of het een beetje goed uitziet zo. wat vindt jij?
ah oke never mindquote:Op maandag 4 juli 2005 15:36 schreef Enyalius het volgende:
is een oud ontwerp wat ik nog op me pc in de Junk Folder tegen kwam
geloof dat er een paar weken mee bezig was geweest ja
quote:Jaja het poesje speelt graag met mijn paal !
jezus....quote:Zie nu de krabpaal voor me die hier in huis staat met rammelende sisal balletjes eraan.
De cultuurbarbaarquote:Op maandag 4 juli 2005 15:38 schreef Mirage het volgende:
Nou jaaaa zeg... zit ik hier mijn best te doen een mooie tekening te maken voor mijn peuter..wordt hij boos krast hij alles door![]()
Boxen staan aan maar er komt toch geen geluidquote:Op maandag 4 juli 2005 15:19 schreef Mirage het volgende:
[..]
heb jij niet gewoon je geluid uitstaan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |