Ik let op ieder woordquote:Op maandag 4 juli 2005 14:30 schreef Enyalius het volgende:
pfft wie moet nu op welke woorden letten? nasty mind![]()
Jaja het poesje speelt graag met mijn paal !quote:Op maandag 4 juli 2005 14:36 schreef nokwanda het volgende:
Aha.... dus daar wordt je wel als krabpaal gebruikt?
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:37 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Jaja het poesje speelt graag met mijn paal !
Hoe weet jij dat? Ben je stiekem astraal komen luisteren?quote:Op maandag 4 juli 2005 14:36 schreef Enyalius het volgende:
met je zang talent zal je het ook niet ver schoppen. ik zou het offer van mirage aan nemen als ik jouw was
Nokwanda.... aangenaam kennis te makenquote:Op maandag 4 juli 2005 14:45 schreef Enyalius het volgende:
uhm...wie? weet niet eens je naam dus kan niet langskomen
Die waar ik het net over had........ die eraan komt.... later , als ik groot ben.quote:
Ik zeg ook niet dat ik Maria Callas ben.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:49 schreef Enyalius het volgende:
nou gebaseerd op niets wil ik niet zeggen. veel vrouwen zeggen te kunnen zingen en van allen kreeg ik oorpijn![]()
quote:
LOLquote:Op maandag 4 juli 2005 14:54 schreef Enyalius het volgende:
nee van haar zoon als die schreeuwend met zijn handen op zijn oren naar zijn kamer vlucht![]()
Neem een screenshot van Shrekquote:Op maandag 4 juli 2005 14:55 schreef Enyalius het volgende:
iemand idee voor een avatar voor mij? ziet er zo kaal uit
NEEEH..... doen... nu..... nieuwsgierig.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:57 schreef UncleScorp het volgende:
* UncleScorp kiest wel een ander moment om zijn muziek es te introduceren
Nou ja.... ik dacht.... waarom niet iets dat het dichtst bij een zelfportret komtquote:Op maandag 4 juli 2005 15:01 schreef Enyalius het volgende:
neee gen schrek
quote:Op maandag 4 juli 2005 15:04 schreef Enyalius het volgende:
oi. kan die ezel er wat aan doen dat ie er zo goed uitziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |