De liefde is mooi maar het blijft een feit; aai een opossum en hij bijt!quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:41 schreef Oversight het volgende:
[..]
"er" ....
aan jou heb ik dus óók al niks.....
Wat verwachtte je terug dan ?quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:46 schreef Oversight het volgende:
belangrijk bericht voor iedereen die Mirage wel eens hoort klagen over haar man....
1.Mirage ligt NU nog steeds in bed.
2.Mirage heeft al koffie van haar mannetje gehad.
3.daar heeft Overziggie nog niets voor teruggekregen.......
4.niet eens een kusje.....
't is niet eerlijk......
...Vrouwen....
* UncleScorp kan dit beamenquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:46 schreef Oversight het volgende:
belangrijk bericht voor iedereen die Mirage wel eens hoort klagen over haar man....
1.Mirage ligt NU nog steeds in bed.
2.Mirage heeft al koffie van haar mannetje gehad.
3.daar heeft Overziggie nog niets voor teruggekregen.......
4.niet eens een kusje.....
't is niet eerlijk......
...Vrouwen....
quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De liefde is mooi maar het blijft een feit; aai een opossum en hij bijt!![]()
Het is al erg genoeg dat je die vraag steltquote:
Een ontbijt is het laaste wat ik wil op/in bedquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:49 schreef Oversight het volgende:
[..]
ik kan óók rijmen hoor.....
Mirage is liev maar het blijft een feit, ik kreeg op bed nog nooit een ontbijt....
quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:49 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Het is al erg genoeg dat je die vraag stelt
Jullie moeten voedsel ook niet altijd letterlijk opvatten, heren. Jullie willen echt wel ontbijt op bed.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:50 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Een ontbijt is het laaste wat ik wil op/in bed
nee hoor.... het is wel eens goed om het ook allemaal verbaal eens mee te krijgen. Schaam ik me niet voor. ik kan wel denken dat ik de bedoeling snap, maar zie het graag geverifieerd.quote:
quote:
quote:Toen ik vorig jaar vertelde dat ik graag kikkerdril in huis wou omdat het erg leuk voor de kinderen is om te zien hoe kikkertjes groeien.... kreeg ik de volgende reactie![]()
Meneer wist niet wat KIKKERDRIL is.......
![]()
![]()
![]()
Hij heeft zo enkel de les voortplanting gevolgdquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:54 schreef Oversight het volgende:
en biologieles was de makkelijkste om te spijbelen......
Bijnaquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:55 schreef Oversight het volgende:
[..]
jij bent bijna net zo erg als Mirage...
pfffff
Ja..... daarom kent ie ook alleen de kikkervisjes maar niet de drilquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:56 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Hij heeft zo enkel de les voortplanting gevolgd
quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:56 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Hij heeft zo enkel de les voortplanting gevolgd
quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:00 schreef UncleScorp het volgende:
Eindelijk leer ik oversight es kennen ...
Ik hoor zo alt maar 1 kant van het verhaal
Ha... je bent wakker.... toe.... ga die vent van je de lunch van z'n leven gevenquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:05 schreef Mirage het volgende:
Ja ja....
Juist uit bed ?quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:05 schreef Mirage het volgende:
Ja ja....
Nou ja... schoon.... weet niet of ze al in de douche is geweest.... ze is net wakkerquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:09 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Juist uit bed ?
Mirage is cool
Oversight is cool
schoon koppel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |