oewwwww... da's echt heel erg.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:21 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nu ga ik iets heel ergs vertellen...
Toen ik vorig jaar vertelde dat ik graag kikkerdril in huis wou omdat het erg leuk voor de kinderen is om te zien hoe kikkertjes groeien.... kreeg ik de volgende reactie![]()
Meneer wist niet wat KIKKERDRIL is.......
![]()
![]()
![]()
Rotterdam hèquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
oewwwww... da's echt heel erg.
Mag toch hopen dat ie wel weet wat dikkopjes zijn, he!!!
Mirage....quote:
nee hoor c/p is prima.. en je kan het checken door het mapje te openen en te kijken hoeveel mb er in zit.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:48 schreef nokwanda het volgende:
Maar nu ben ik hier alleen en heb ik cd-tjes in mijn ding gestopt en de tracks die ik wilde sturen gewoon via copy/paste in een mapje gestopt. Is dat de methode? Ik heb sterk het idee dat ik weer iets heel doms doe.
Zijn allemaal ongeveer 352 bytesquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:56 schreef Mirage het volgende:
[..]
nee hoor c/p is prima.. en je kan het checken door het mapje te openen en te kijken hoeveel mb er in zit.
Als dat 0 is
you've got mailquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:56 schreef Mirage het volgende:
[..]
nee hoor c/p is prima.. en je kan het checken door het mapje te openen en te kijken hoeveel mb er in zit.
Als dat 0 is
Wij zitten op irc. Kom je ook?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:34 schreef UncleScorp het volgende:
Je kent geen fruit ?
Appel-peer-sinaasappel-banaan-kiwi- ... ?
Of moest je om "turks fruit" ?
als je mirc gedownload hebt dan ga je naar irc.tweakers.net channel #truthquote:
Ja, doe mij ook eenquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:51 schreef Mirage het volgende:
[..]
de gouden regel waar ik bij blijf "eerst afbreken dan opbouwen"
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:47 schreef Mirage het volgende:
aan het eind van het project denk ik de ideale echtgenoot te hebben.
quote:maar het is net als een verbouwing thuis.. als je eenmaal begint te breken ontdek je steeds meer dat eerst gefixt moet worden.
hels karwei dus
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]En een pestzooi dat het geeft.
Maar je bent er dus wel eerst mee getrouwed voor je begon met de afbraak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |