die had teveel redbull gedronken........ Redbull geeft je vleugelssss..quote:
Klinkt rigoureus.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:51 schreef Mirage het volgende:
[..]
de gouden regel waar ik bij blijf "eerst afbreken dan opbouwen"
Jaaahaaa....... ze lijkt wel lief.......quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaahaaa....... ze lijkt wel lief.......
en een extra schop doet dan helemaal wonderenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
die had teveel redbull gedronken........ Redbull geeft je vleugelssss..[afbeelding]
Hij had aandacht nodig ?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:43 schreef Mirage het volgende:
Hij kan al 8 maand niet lopen...
Zijn poot was het laatste stukje dat nog gebroken moest worden.. ik neem en bedoel alles letterlijk én figuurlijk.quote:
afhankelijk van hoe lang je de pc aan wil laten staan ( je kan er ook bij weg lopen en het ding aan laten staan natuurlijk)quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:48 schreef nokwanda het volgende:
Mirage... hoeveel liedjes kan ik nou ongeveer in een mapje zetten? Had al wel wat gemaakt maar kan het nu nog aanpassen
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:47 schreef Mirage het volgende:
aan het eind van het project denk ik de ideale echtgenoot te hebben.
maar het is net als een verbouwing thuis.. als je eenmaal begint te breken ontdek je steeds meer dat eerst gefixt moet worden.
hels karwei dus
No problem zeg ... precies of ...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:45 schreef Mirage het volgende:
Enialius, ik heb de muziek van jou, een nummer van de Leeuwenkoning, muziek van de efteling én de nummers van UncleScorp op een cdtje gebrand.
( UncleScorp het is alleen voor thuis gebruik, ik hoop dat het oke is. Mocht je bezwaar hebben, dan moet je het even zeggen)
het is een hele leuke cd geworden ( staat nu op ) en de kindjes hebben het ook enorm naar hun zin.
TNX !
Tuurlijk ! je koopt toch ook eerst het huis waarvan je verwacht te kunnen maken wat je wil en na de koop ga je pas verbouwenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]En een pestzooi dat het geeft.
Maar je bent er dus wel eerst mee getrouwed voor je begon met de afbraak.
Een huis moet je ook eerst kopen voor je het mag afbrekenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:49 schreef nokwanda het volgende:En een pestzooi dat het geeft.
Maar je bent er dus wel eerst mee getrouwed voor je begon met de afbraak.
Daar kom ik dan nog even op terug later.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:50 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
No problem zeg ... precies of ...
Khad wel graag es geweten welke nummers jullie min of meer leuk vinden en welke niet.
Ik vind het moeilijk een selectie voor je te maken, Mirage............ ik heb zo veeeeeelquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
Daar kom ik dan nog even op terug later.
Het zijn verschillende stijlen en met mijn stemming veranderd mijn voorkeur voor muziek.
iig die waar ik samples van heb gehoord en verder... pfffffquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk een selectie voor je te maken, Mirage............ ik heb zo veeeeeel
Yep.... vriend Vusi zit al in mapjes. En wat Lion king van Lebo M. en de Mahotella queensquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:15 schreef Mirage het volgende:
[..]
iig die waar ik samples van heb gehoord en verder... pfffff
moeilijk moeilijk, ik ben iig heel benieuwd !
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Yep.... vriend Vusi zit al in mapjes. En wat Lion king van Lebo M. en de Mahotella queens
Ik hoorde laatst iets over kindeeren die stomverbaasd waren toen ze erachter kwamen dat melk van de koe kwamquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:16 schreef Mirage het volgende:
Is het trouwens normaal dat mensen (tegenwoordig?) niet weten wat een meerkoet, waterhoen, merel, mus, putter of spreeuw is ?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:43 schreef Mirage het volgende:
[..]
en een extra schop doet dan helemaal wonderen![]()
Nu ga ik iets heel ergs vertellen...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst iets over kindeeren die stomverbaasd waren toen ze erachter kwamen dat melk van de koe kwam![]()
Die weten ook vast niet dat ze zelf van de ooievaar komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |