die heb ik al geprobeerd, en ik kan totaal niet overweg met dit programma. dus of iemand moet een goede tutorial weten op het internet (ik heb al reeds gezocht) of een beter programma weten.quote:
traktor heb ik, en ik moet zeggen dat die heel goed is ,maar die is voor live dj, niet om een stel nummers in elkaar te zetten en die helemaal perfect in elkaar te mixen en dan af te spelen / op te slaan op mp3.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:41 schreef SHERMAN het volgende:
Traktor?
1. die is ook voor livequote:Op maandag 4 juli 2005 13:48 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Virtual DJ is jouw programma !
Daarvoor gebruikt een vriend van mij hem wel, en het resultaat mag er zijn.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:04 schreef cygnusx het volgende:
[..]
traktor heb ik, en ik moet zeggen dat die heel goed is ,maar die is voor live dj, niet om een stel nummers in elkaar te zetten en die helemaal perfect in elkaar te mixen en dan af te spelen / op te slaan op mp3.
Die kan WEL mixen?quote:Op maandag 4 juli 2005 14:05 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Daarvoor gebruikt een vriend van mij hem wel, en het resultaat mag er zijn.
mja, ik heb hem thuis ,om nummers te mixen en te kijken waar ze het best in te mixen zijn e.d. en een beetje oefenen uiteraard, maar dat kan uiteindelijk toch nog niet op tegen echte cdj-1000 spelers van pioneer met een pioneer mixertje, maar affijnquote:Op maandag 4 juli 2005 14:05 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dat zal het hem zijn.quote:
nog even een toevoeging, opzich kun je daar wel een set mee opnemen, maar niet echt daadwerkelijk in een timeline een stel nummers erin zetten, die mixen, controleren of hij goed klinkt, bijstellen, knippen e.d. en dan uiteindelijk exporteren naar mp3.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:05 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Is dit wat?quote:Op maandag 4 juli 2005 13:36 schreef cygnusx het volgende:
[..]
die heb ik al geprobeerd, en ik kan totaal niet overweg met dit programma. dus of iemand moet een goede tutorial weten op het internet (ik heb al reeds gezocht) of een beter programma weten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |