abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28524922
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 20:40 schreef thabit het volgende:

[..]

Daarom zou er ook een vakje "WO cum laude niveau" bij moeten zitten. Zo filter je die mutsen eruit.
Goed idee inderdaad. Even de cijferlijsten laten uploaden.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28524962
quote:
Ikzelf wil graag iemand die hoogopgeleid én sociaal is.
Sociaal zijn en goed met mensen om kunnen gaan is een stuk belangrijker dan een papiertje
quote:
In een discotheek hangen met je vrienden is 'natuurlijker' dan op Internet iemand zoeken die gelijke interesses heeft?
Ja

Ik weet niet wat jij met je vrienden doet maar daarmee doet een normaal mens een stuk meer mee dan gaan zuipen op vrijdag of zaterdagavond.

Doordat je een grote vriendengroep hebt kan je leuke dingen doen, wordt je uitgenodigd op verjaardagen, partijen, kan je samen op vakantie gaan, ga je naar concerten, samen sporten en weet ik veel wat allemaal nog meer. In 99% van de gevallen vind je dan vanzelf een leuke meid of jongen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_28524994
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 20:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Goed idee inderdaad. Even de cijferlijsten laten uploaden.
De scripties en ander wetenschappelijk werk zouden er ook bij moeten. Zo kun je iemand inhoudelijk echt doorspitten.
pi_28525014
quote:
Daar zijn vele manieren voor. Je blijft maar volharden in je idee dat de meeste mensen op zo'n site 'anti-sociaal' zijn. Granted, die zitten er tussen, maar de meesten zijn hele normale, leuke mensen die de manieren die jij zo geweldig vindt, om welke reden dan ook niet zien zitten of niet erg succesvol hebben bevonden.
Ik gaf in deel 1 ook al zo´n voorbeeld
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_28525052
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 20:44 schreef thabit het volgende:

[..]

De scripties en ander wetenschappelijk werk zouden er ook bij moeten. Zo kun je iemand inhoudelijk echt doorspitten.
Hm, paar van die beroepskeuzetesten zegt vaak ook alles.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28525101
Sjeee er blijft nieteens meer iets over om in een relatie te ontdekken... Moeten er complete boeken op gezet worden hoe iemand is????
pi_28525103
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 20:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Hm, paar van die beroepskeuzetesten zegt vaak ook alles.
Is misschien ook makkelijker te beoordelen inderdaad, als je niet in hetzelfde vakgebied zit.
pi_28525280
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 20:47 schreef thabit het volgende:

[..]

Is misschien ook makkelijker te beoordelen inderdaad, als je niet in hetzelfde vakgebied zit.
Ook dat, ook even de meiden met een voorkeur voor archeologie en informatica eruit filteren.
pi_28526124
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 20:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sociaal zijn en goed met mensen om kunnen gaan is een stuk belangrijker dan een papiertje
Dat ben ik met je eens.
quote:
Ik weet niet wat jij met je vrienden doet maar daarmee doet een normaal mens een stuk meer mee dan gaan zuipen op vrijdag of zaterdagavond.
Wat ik met mijn vrienden doe? Lange gesprekken voeren, uit eten gaan, wandelen, naar een museum of film...
quote:
Doordat je een grote vriendengroep hebt kan je leuke dingen doen, wordt je uitgenodigd op verjaardagen, partijen, kan je samen op vakantie gaan, ga je naar concerten, samen sporten en weet ik veel wat allemaal nog meer. In 99% van de gevallen vind je dan vanzelf een leuke meid of jongen
En wát als je het nou niet nodig of zelfs niet prettig vindt om een grote vriendgroep te hebben omdat je geen boodschap hebt aan oppervlakkige vriendschappen? Ik heb niks aan mensen die alleen maar 'leuke dingen' met me willen doen en die wegrennen zodra ik in de ellende zit.

Er zijn gewoon mensen die héél anders in het leven staan dan jij, die héle andere interesses hebben en die helemaal niet zo van feestjes, partijen en verjaardagen houden. Maar blijkbaar vind jij het nodig om dat te betitelen als 'minder', terwijl het alleen maar ánders is. Als mensen de ander nou eíndelijk eens gewoon zouden accepteren zoals die is en niet meteen hun oordeel daarover klaar zouden hebben... Dan zou de wereld een veel leukere plaats zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lupa_Solitaria op 05-07-2005 21:27:33 ]
pi_28526181
quote:
Ik heb niks aan mensen die alleen maar 'leuke dingen' met me willen doen en die wegrennen zodra ik in de ellende zit.
Dat zijn geen vrienden
pi_28526282
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 21:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat zijn geen vrienden
Nee, inderdaad. Maar voor de meeste mensen die ik ken met een hele grote vriendkring, geldt voor 90% van die vriendenkring dat het geen echte vrienden zijn. Ik heb zelf liever vijf echte vrienden dan vijftig die alleen maar 'leuke dingen' willen doen.

En wat andere mensen als 'leuke dingen' betitelen, zijn voor mij vaak helemaal geen leuke dingen. Ik ben nu eenmaal geen groepsdier.
pi_28526324
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 21:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

...vindt jij...
pi_28526539
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 21:20 schreef thabit het volgende:
Het spijt me
  dinsdag 5 juli 2005 @ 21:33:58 #214
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28526819
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 21:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Het spijt me
Begin jij nou ook al?
pi_28526885
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 21:33 schreef Alicey het volgende:
Begin jij nou ook al?
Ik was wat overhaast aan het typen vrees ik. Een onvergeeflijke fout. En om het mij nog even extra in te wrijven, heeft thabit hem vereeuwigd. Hoe moet ik mijn hoogopgeleide date ooit onder ogen komen?
  dinsdag 5 juli 2005 @ 21:38:56 #216
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28527007
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 21:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik was wat overhaast aan het typen vrees ik. Een onvergeeflijke fout. En om het mij nog even extra in te wrijven, heeft thabit hem vereeuwigd. Hoe moet ik mijn hoogopgeleide date ooit onder ogen komen?
Zeg dat je dronken was, en verzwijg dat je lerares Nederlands bent.
pi_28527044
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 21:38 schreef Alicey het volgende:
Zeg dat je dronken was, en verzwijg dat je lerares Nederlands bent.
Ik denk dat dat inderdaad mijn enige optie is.
pi_28529870
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Melusine het volgende:
OK, dat valt wel mee, maar ik heb wel een paar labielen gespot. Volgens mij trouwens niet per se hoog opgeleid hoor.

"Ik ben wat kieskeurig maar dat komt door een aantal foute personen uit het verleden. Geen trauma's maar wel veel geleerd "

"wegens omstandigheden ben ik heel veel vrienden verloren heb een tijd in de put gezeten en begin er nu een beetje boven op te komen "

"Ik ben een vrolijke en spontane meid met een rugzak ellende op haar rug. Vanaf nu wil ik mijn best gaan doen om mij te richten op de leuke dingen in het leven.
...
Tot nu toe heeft niemand het vol kunnen houden met dit meisje met paarden die ook gek is op pitstraten en politiek... "

Mja.. echt het soort info waar je mannen hitsig mee maakt
Verschrikkelijk, vooral die laatste. Tot nu toe heeft niemand het vol kunnen houden met dit meisje met paarden. De rest hoef je niet eens meer te lezen.
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 21:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Nee, inderdaad. Maar voor de meeste mensen die ik ken met een hele grote vriendkring, geldt voor 90% van die vriendenkring dat het geen echte vrienden zijn. Ik heb zelf liever vijf echte vrienden dan vijftig die alleen maar 'leuke dingen' willen doen.
Nou, dat kan natuurlijk ook allbei. Vroeger ging ik met weinig mensen om, maar het waren wel allemaal goede vrienden. Tegenwoordig ga ik met tientallen mensen om, maar weet ik gewoon precies bij wie ik wel en niet terecht zou kunnen als ik ergens mee zou zitten.

Sowieso ben ik niet zo iemand die daar snel last van heeft, en daarmee bij anderen aankomt, maar je begrijpt wat ik bedoel. Vriendschap.
quote:
En wat andere mensen als 'leuke dingen' betitelen, zijn voor mij vaak helemaal geen leuke dingen. Ik ben nu eenmaal geen groepsdier.
Haha, dat klinkt bekend.

Ik ging ook een tijd om met een jongen die het fantastisch vond om op zaterdagavond naar de Skihut te gaan. Verder kon ik prima met hem opschieten, maar vaker dan eens heb ik me echt niet laten overtuigen. Wat een verschrikking.

En als we wel eens een film keken hadden we ook altijd precies een andere smaak. Maar dat vind ik verder niet zo erg hoor, er zijn zat leuke dingen die je kunt doen.

Met een bepaalde vriendin van me ga ik af en toe naar Feyenoord, of gezellig samen op zondag eten en Studio Sport kijken, terwijl de meeste mensen waar ik mee omga voetbal een verschrikking vinden.

Maar juist omdat je met veel mensen omgaat, kun je veel verschillende dingen doen als je brede interesses hebt. Sowieso moet je er toch niet aan denken dat je dagelijks dezelfde mensen over de vloer hebt?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_28529918
Ik kreeg een mailtje van deze jongen, zie zijn fouten
quote:
Voor een gezellige heid kan je bij mij aan kloppen

Hoi en welkom in mijn pro ik zal even wat over mezel vertelen ik ben een kreeft uit limburg ik houw van veel plezier maken en geniet van het van het leven ik ben altijd in voor een fijn gesprek hobbys van me zijn crossen-koken-mijn poezen verveelen-en zorgen dat mijn toko netjes blijft verder weet ik even niks meer tezeggen dus zouw je vragen hebben hoor ik het wel

Naar wat voor persoon ben ik op zoek:

Naar een leuke vrouw uiterlik doet er niet echt toe als ze maar lol kan maken en een beetje van dieren houwd

Ik voel me aangetrokken tot:

Weet ik effe niet moet er zelf nog uitvinden

Ik knap af op:

Als menssen te lui zijn om een andwoord terug tegeven of een bericht
pi_28529950
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 22:44 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Verschrikkelijk, vooral die laatste. Tot nu toe heeft niemand het vol kunnen houden met dit meisje met paarden. De rest hoef je niet eens meer te lezen.
Die gedachte heb ik sowieso als een meisje veel vriendjes heeft gehad. Impliciet betekent dat namelijk hetzelfde.
pi_28529964
Jemig, wat een bosmongool.
pi_28530480
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 22:45 schreef thabit het volgende:

[..]

Die gedachte heb ik sowieso als een meisje veel vriendjes heeft gehad. Impliciet betekent dat namelijk hetzelfde.
Ten eerste is dat volkomen onzinnig. Ten tweede, hoe zou jij dat moeten weten? En ten derde, het gaat er meer om dat je dat zo opschrijft.

[ Bericht 13% gewijzigd door Copycat op 05-07-2005 23:19:46 (Reactie op edit verwijderd) ]
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_28530785
Wij blieven geen spam!

[ Bericht 75% gewijzigd door Copycat op 05-07-2005 23:25:00 ]
www.DutchSeduction.com
  dinsdag 5 juli 2005 @ 23:12:39 #224
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28531176
Opruimslot

<...>

En weer open.
Hou het on topic of hou het voor jezelf!

En ja, ik heb ook de slowconversatie over een of ander slecht spellende kat verwijderd .

[ Bericht 93% gewijzigd door Copycat op 05-07-2005 23:27:40 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_28531983
-edit-
  dinsdag 5 juli 2005 @ 23:31:35 #226
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28532103

en nu weer ontopic .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_28532179
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 23:12 schreef Copycat het volgende:
En ja, ik heb ook de slowconversatie over een of ander slecht spellende kat verwijderd .
Was niet persoonlijk bedoeld

OT: Ik ben de draad even kwijt, waar ging het nou over? O ja, intellect enzo.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  woensdag 6 juli 2005 @ 01:32:44 #228
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28536440
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 22:45 schreef Sylvana het volgende:
Ik kreeg een mailtje van deze jongen, zie zijn fouten
[..]
Ik wil graag even duidelijk stellen dat dit ook in Limburg niet standaard is
Vampire Romance O+
pi_28536839
Wel waar.

En een vriendin afpakken van een Limburger is nog leuker dan van iemand van een van de 11 andere provincies
  woensdag 6 juli 2005 @ 04:44:44 #230
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_28538356
Maar even mijn stukje met flink wat alinea's weggehaald, want mijn mening was al min of meer vertolkt in deel I.
Wat een verschil met deel II, het lijkt wel alsof deel I het leuke deel was om te lezen en deel II in mineur eindigt. Ik zou het leuk vinden als het thema uit deel I weer opgepakt wordt (how to score e.d.), want dat was een lust om te lezen en om in verder te discussieren.

verder wil zeker niet wegvegen:

hoe jullie aan die zielige profielen zijn gekomen op knuz, ik heb ze nog niet gevonden?
Dat denkniveau waaraan een man moet voldoen.. ik heb profielen genoeg gezien waarin HBO werd aangekruisd, maar het meisje echter ook een leeftijd van 20 ingevuld heeft staan. Mag ik er dan vanuit gaan dat ze dat hbo papiertje nog helemaal niet heeft?
Je begrijpt wat ik hiermee bedoel.

En een vrouw aanspreken met dame is dodelijk, welke kneus doet dat nou?

Oh yeah, en dan dit: wees er altijd als eerste bij. Ik heb in deel I ook ergens gelezen dat de rest niet meer interessant is voor een meisje als een potentiele date al bij de eerste drie emailtjes zit.
Ik heb zelf ervaren dat reageren naar een verse oproep meer resultaat oplevert, omdat naar mijn mening toch ook een beetje geldt: "wie het eerst komt, wie het eerst maalt"
degene die 100000 mailtjes afwacht en drie maanden lang katten uit de boom loopt te kijken, dat zijn meer die huisjeboompjebeestjes types. Daar zitten jullie niet op te wachten.
Als je op een datingbox zit dan wacht je toch ook niet 1000000 mailtjes af en dat je op kleine details gaat zitten mierenneuken, wij mannen al helemaal niet.
Iemand die echt wil gaat niet zitten afwachten.

Heb ooit eens de fout gemaakt bij een supersnelle msn toevoeging dat ik 2 dagen lang niet meteen reageerde.
Resultaat was dat ik er meteen weer afgeflikkerd werd met de reden: jij doet net alsof je me niet kent, ik heb geen zin om energie te steken in vage zooi"
Om een of andere reden denkenvrouwenmeteen dat je ondertussen met 20 andere meiden aan het chatten/daten bent, terwijl het andersom weer niet mag.

[ Bericht 71% gewijzigd door Brett-Anderson op 06-07-2005 08:34:33 ]
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
pi_28539129
Wat BA zegt, klopt zeer zeker. Ik heb gemerkt dat nieuwe members over het algemeen beter reageren dan degenen die er al zitten. Vervelend is alleen dat je dan meerdere keren per dag moet nagaan of er leuke nieuwe members zijn aangemeld. Daar heb ik dan weer geen zin in.
pi_28539193
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 22:44 schreef heiden6 het volgende:
Sowieso moet je er toch niet aan denken dat je dagelijks dezelfde mensen over de vloer hebt?
Wel dus. Ik ben iemand die graag alleen is en veel ruimte voor zichzelf nodig heeft. Ik heb daarom ook een heel beperkte vriendenkring.
pi_28539200
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 08:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Wel dus. Ik ben iemand die graag alleen is en veel ruimte voor zichzelf nodig heeft. Ik heb daarom ook een heel beperkte vriendenkring.
Dat heb ik dus ook.
pi_28539226
Ik zou er eerlijk gezegd niet aan moeten denken dat ik een paar avonden per week een groep mensen over de vloer zou hebben. Dat vind ik helemaal niet fijn.
  woensdag 6 juli 2005 @ 08:42:10 #235
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28539241
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 08:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zou er eerlijk gezegd niet aan moeten denken dat ik een paar avonden per week een groep mensen over de vloer zou hebben. Dat vind ik helemaal niet fijn.
Wat rust is inderdaad best fijn. Zitten we hier nou alleen maar met van die weirdo's die het grootste deel van de tijd aan zichzelf genoeg hebben?
pi_28539288
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 08:42 schreef Alicey het volgende:
Wat rust is inderdaad best fijn. Zitten we hier nou alleen maar met van die weirdo's die het grootste deel van de tijd aan zichzelf genoeg hebben?
Dat is natuurlijk voor o.a. DAM en CT een heerlijke bevestiging van hun vooroordelen.
pi_28539306
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 08:42 schreef Alicey het volgende:

[..]

Waarom ben je dan een weirdo?
  woensdag 6 juli 2005 @ 08:47:54 #238
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28539335
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 08:45 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Waarom ben je dan een weirdo?
Normale mensen willen toch heel veel vrienden hebben, iedere week uitgaan en vooral niet alleen zijn?
  woensdag 6 juli 2005 @ 08:52:45 #239
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_28539409
Ik zie trouwens nu bij een van de RP-profielen van de meiden een ontzettend aanlokkelijk een ijzerstek geschreven stukje
lees en huiver:

Hey!!

Date het en je weet het...

meer niet, meer niet!!!
tsjonge hebben we het over diepgang of niet?
NL19568866
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
pi_28539426
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 08:47 schreef Alicey het volgende:
Normale mensen willen toch heel veel vrienden hebben, iedere week uitgaan en vooral niet alleen zijn?
Mensen die niet alleen kunnen zijn, hebben óók een probleem imo. Evenals mensen die alléén maar alleen willen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')