Goed idee inderdaad. Even de cijferlijsten laten uploaden.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:40 schreef thabit het volgende:
[..]
Daarom zou er ook een vakje "WO cum laude niveau" bij moeten zitten. Zo filter je die mutsen eruit.
Sociaal zijn en goed met mensen om kunnen gaan is een stuk belangrijker dan een papiertjequote:Ikzelf wil graag iemand die hoogopgeleid én sociaal is.
Jaquote:In een discotheek hangen met je vrienden is 'natuurlijker' dan op Internet iemand zoeken die gelijke interesses heeft?
De scripties en ander wetenschappelijk werk zouden er ook bij moeten. Zo kun je iemand inhoudelijk echt doorspitten.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Goed idee inderdaad. Even de cijferlijsten laten uploaden.![]()
Ik gaf in deel 1 ook al zo´n voorbeeldquote:Daar zijn vele manieren voor. Je blijft maar volharden in je idee dat de meeste mensen op zo'n site 'anti-sociaal' zijn. Granted, die zitten er tussen, maar de meesten zijn hele normale, leuke mensen die de manieren die jij zo geweldig vindt, om welke reden dan ook niet zien zitten of niet erg succesvol hebben bevonden.
Hm, paar van die beroepskeuzetesten zegt vaak ook alles.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:44 schreef thabit het volgende:
[..]
De scripties en ander wetenschappelijk werk zouden er ook bij moeten. Zo kun je iemand inhoudelijk echt doorspitten.
Is misschien ook makkelijker te beoordelen inderdaad, als je niet in hetzelfde vakgebied zit.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hm, paar van die beroepskeuzetesten zegt vaak ook alles.
Ook dat, ook even de meiden met een voorkeur voor archeologie en informatica eruit filteren.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:47 schreef thabit het volgende:
[..]
Is misschien ook makkelijker te beoordelen inderdaad, als je niet in hetzelfde vakgebied zit.
Dat ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sociaal zijn en goed met mensen om kunnen gaan is een stuk belangrijker dan een papiertje
Wat ik met mijn vrienden doe? Lange gesprekken voeren, uit eten gaan, wandelen, naar een museum of film...quote:Ik weet niet wat jij met je vrienden doet maar daarmee doet een normaal mens een stuk meer mee dan gaan zuipen op vrijdag of zaterdagavond.
En wát als je het nou niet nodig of zelfs niet prettig vindt om een grote vriendgroep te hebben omdat je geen boodschap hebt aan oppervlakkige vriendschappen? Ik heb niks aan mensen die alleen maar 'leuke dingen' met me willen doen en die wegrennen zodra ik in de ellende zit.quote:Doordat je een grote vriendengroep hebt kan je leuke dingen doen, wordt je uitgenodigd op verjaardagen, partijen, kan je samen op vakantie gaan, ga je naar concerten, samen sporten en weet ik veel wat allemaal nog meer. In 99% van de gevallen vind je dan vanzelf een leuke meid of jongen
Dat zijn geen vriendenquote:Ik heb niks aan mensen die alleen maar 'leuke dingen' met me willen doen en die wegrennen zodra ik in de ellende zit.
Nee, inderdaad. Maar voor de meeste mensen die ik ken met een hele grote vriendkring, geldt voor 90% van die vriendenkring dat het geen echte vrienden zijn. Ik heb zelf liever vijf echte vrienden dan vijftig die alleen maar 'leuke dingen' willen doen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat zijn geen vrienden
Ik was wat overhaast aan het typen vrees ik. Een onvergeeflijke fout.quote:
Zeg dat je dronken was, en verzwijg dat je lerares Nederlands bent.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik was wat overhaast aan het typen vrees ik. Een onvergeeflijke fout.En om het mij nog even extra in te wrijven, heeft thabit hem vereeuwigd.
Hoe moet ik mijn hoogopgeleide date ooit onder ogen komen?
Ik denk dat dat inderdaad mijn enige optie is.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:38 schreef Alicey het volgende:
Zeg dat je dronken was, en verzwijg dat je lerares Nederlands bent.
Verschrikkelijk, vooral die laatste. Tot nu toe heeft niemand het vol kunnen houden met dit meisje met paarden. De rest hoef je niet eens meer te lezen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Melusine het volgende:
OK, dat valt wel mee, maar ik heb wel een paar labielen gespot. Volgens mij trouwens niet per se hoog opgeleid hoor.
"Ik ben wat kieskeurig maar dat komt door een aantal foute personen uit het verleden. Geen trauma's maar wel veel geleerd "
"wegens omstandigheden ben ik heel veel vrienden verloren heb een tijd in de put gezeten en begin er nu een beetje boven op te komen "
"Ik ben een vrolijke en spontane meid met een rugzak ellende op haar rug. Vanaf nu wil ik mijn best gaan doen om mij te richten op de leuke dingen in het leven.
...
Tot nu toe heeft niemand het vol kunnen houden met dit meisje met paarden die ook gek is op pitstraten en politiek... "
Mja.. echt het soort info waar je mannen hitsig mee maakt![]()
Nou, dat kan natuurlijk ook allbei. Vroeger ging ik met weinig mensen om, maar het waren wel allemaal goede vrienden. Tegenwoordig ga ik met tientallen mensen om, maar weet ik gewoon precies bij wie ik wel en niet terecht zou kunnen als ik ergens mee zou zitten.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Maar voor de meeste mensen die ik ken met een hele grote vriendkring, geldt voor 90% van die vriendenkring dat het geen echte vrienden zijn. Ik heb zelf liever vijf echte vrienden dan vijftig die alleen maar 'leuke dingen' willen doen.
Haha, dat klinkt bekend.quote:En wat andere mensen als 'leuke dingen' betitelen, zijn voor mij vaak helemaal geen leuke dingen. Ik ben nu eenmaal geen groepsdier.
quote:Voor een gezellige heid kan je bij mij aan kloppen
Hoi en welkom in mijn pro ik zal even wat over mezel vertelen ik ben een kreeft uit limburg ik houw van veel plezier maken en geniet van het van het leven ik ben altijd in voor een fijn gesprek hobbys van me zijn crossen-koken-mijn poezen verveelen-en zorgen dat mijn toko netjes blijft verder weet ik even niks meer tezeggen dus zouw je vragen hebben hoor ik het wel
Naar wat voor persoon ben ik op zoek:
Naar een leuke vrouw uiterlik doet er niet echt toe als ze maar lol kan maken en een beetje van dieren houwd
Ik voel me aangetrokken tot:
Weet ik effe niet moet er zelf nog uitvinden
Ik knap af op:
Als menssen te lui zijn om een andwoord terug tegeven of een bericht
Die gedachte heb ik sowieso als een meisje veel vriendjes heeft gehad. Impliciet betekent dat namelijk hetzelfde.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, vooral die laatste. Tot nu toe heeft niemand het vol kunnen houden met dit meisje met paarden. De rest hoef je niet eens meer te lezen.
Ten eerste is dat volkomen onzinnig. Ten tweede, hoe zou jij dat moeten weten? En ten derde, het gaat er meer om dat je dat zo opschrijft.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:45 schreef thabit het volgende:
[..]
Die gedachte heb ik sowieso als een meisje veel vriendjes heeft gehad. Impliciet betekent dat namelijk hetzelfde.
Was niet persoonlijk bedoeldquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:12 schreef Copycat het volgende:
En ja, ik heb ook de slowconversatie over een of ander slecht spellende kat verwijderd.
Ik wil graag even duidelijk stellen dat dit ook in Limburg niet standaard isquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:45 schreef Sylvana het volgende:
Ik kreeg een mailtje van deze jongen, zie zijn fouten
[..]
Wel dus.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:44 schreef heiden6 het volgende:
Sowieso moet je er toch niet aan denken dat je dagelijks dezelfde mensen over de vloer hebt?![]()
![]()
![]()
Dat heb ik dus ook.quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wel dus.Ik ben iemand die graag alleen is en veel ruimte voor zichzelf nodig heeft. Ik heb daarom ook een heel beperkte vriendenkring.
Wat rust is inderdaad best fijn. Zitten we hier nou alleen maar met van die weirdo's die het grootste deel van de tijd aan zichzelf genoeg hebben?quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zou er eerlijk gezegd niet aan moeten denken dat ik een paar avonden per week een groep mensen over de vloer zou hebben. Dat vind ik helemaal niet fijn.
Dat is natuurlijk voor o.a. DAM en CT een heerlijke bevestiging van hun vooroordelen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:42 schreef Alicey het volgende:
Wat rust is inderdaad best fijn. Zitten we hier nou alleen maar met van die weirdo's die het grootste deel van de tijd aan zichzelf genoeg hebben?
Waarom ben je dan een weirdo?quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat rust is inderdaad best fijn. Zitten we hier nou alleen maar met van die weirdo's die het grootste deel van de tijd aan zichzelf genoeg hebben?
Normale mensen willen toch heel veel vrienden hebben, iedere week uitgaan en vooral niet alleen zijn?quote:
Mensen die niet alleen kunnen zijn, hebben óók een probleem imo. Evenals mensen die alléén maar alleen willen zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:47 schreef Alicey het volgende:
Normale mensen willen toch heel veel vrienden hebben, iedere week uitgaan en vooral niet alleen zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |