Creatief hè? Dat krijg je als je veel en veel te high bent, en ondertussen aan de telefoon hangt.quote:
zie het betreffende topicquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:10 schreef Brett-Anderson het volgende:
@lemmeb, wat is nu de bedoeling van dat tooltje. Ik snap het ff niet.
Mja ik was op zoek naar een goeie vriend en een potentieeltje waarvan ik wist dat ze op e-matching stonden, waarvoor ik dus moest reggen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Niet iedereen heeft een standaard profiel, zeker niet. Er zitten echt wel parels tussen de stront, maar je moet wel goed zoeken.
Het is iets waar ik op zou reageren, als de rest me ook aanstond.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:43 schreef Günther het volgende:
Ik heb toen in mijn omschrijving "hallo, ik ben Günther, 26 jaar en als ik op mijn kop ga staan stroomt alle bloed naar mijn hoofd" gezet. Ik durf te wedden dat de gemiddelde profielvrouwtjes daar de humor niet van inzien..
Nou, ik zoek actief. Ga echt niet op mijn luie reet blijven zitten, want de meeste reacties die je krijgt zijn niet de moeite waard. Heb nu een erg leuke man opgesnord met wie ik binnenkort een date heb. Op mijn initiatief dus.quote:Is het overigens ook nog steeds zo dat vrouwen niet zoeken en mannen wel, omdat ze zover in de minderheid zijn en toch wel tig reacties krijgen?
Ik zit op Relatieplanet. Bevalt me prima, op de service na als je via de mail iets wilt vragen aan de klantenservice.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:53 schreef Günther het volgende:
En wat zijn nou echt goeie datingsites dan?
e-matching ziet er best leuk uit, maar ik vraag me af er genoeg leden zijn?
ik zit op Lexa en bevalt me goed daar, al krijg je als je net nieuw bent wel veel reacties en daarna ebt het weer een beetje wegquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:53 schreef Günther het volgende:
En wat zijn nou echt goeie datingsites dan?
e-matching ziet er best leuk uit, maar ik vraag me af er genoeg leden zijn?
Nog effe 13 posts wachten dan hoeft er geen nieuwe worden geopendquote:Ik heb de bezem paraat...
Ik open lekker wel een derde deel. Om jou te pesten. En omdat ik wil weten hoe het afloopt met mijn mededaters.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nog effe 13 posts wachten dan hoeft er geen nieuwe worden geopend![]()
![]()
![]()
dat zal wel lukken, en ook al heb ik hem nog nooit gezien, hij blijft wel gelijk slapen, aangezien hij de laatste trein naar huis sowieso niet meer gaat halenquote:
Goed geregeld.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:15 schreef Sylvana het volgende:
dat zal wel lukken, en ook al heb ik hem nog nooit gezien, hij blijft wel gelijk slapen, aangezien hij de laatste trein naar huis sowieso niet meer gaat halen
Zo heeft het toch nog voordelen om in de middle of nowhere te wonen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:15 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat zal wel lukken, en ook al heb ik hem nog nooit gezien, hij blijft wel gelijk slapen, aangezien hij de laatste trein naar huis sowieso niet meer gaat halen
Dat zou ik dus echt nooit doen op m'n eerste date.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:15 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Oh, ikke wel. Tot nu toe was het zelf een gewoonte. Maar ik heb besloten om principes te nemen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:06 schreef UncleFunk het volgende:
Dat zou ik dus echt nooit doen op m'n eerste date.
Tja, ik heb inmiddels twee dates meegemaakt waarbij er echt helemaal niks was tussen ons tweeën. Dan wil ik diegene echt niet 's nachts in huis hebben.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, ikke wel. Tot nu toe was het zelf een gewoonte. Maar ik heb besloten om principes te nemen.
Heet hij Extince?quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:15 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee, okee, op die manier. Maar ik bedoelde meer dat als het wél leuk is, dat ik er dan geen problemen heb om na een eerste date de nacht door te brengen met iemand.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:09 schreef UncleFunk het volgende:
Tja, ik heb inmiddels twee dates meegemaakt waarbij er echt helemaal niks was tussen ons tweeën. Dan wil ik diegene echt niet 's nachts in huis hebben.
Dat dacht ik alquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, okee, op die manier. Maar ik bedoelde meer dat als het wél leuk is, dat ik er dan geen problemen heb om na een eerste date de nacht door te brengen met iemand.Met of zonder seks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |