abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28540746
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 10:06 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Cliffbangen
Creatief hè? Dat krijg je als je veel en veel te high bent, en ondertussen aan de telefoon hangt.

Weelterrruste.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 6 juli 2005 @ 10:10:02 #277
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_28540756
@lemmeb, wat is nu de bedoeling van dat tooltje. Ik snap het ff niet.
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
  woensdag 6 juli 2005 @ 10:15:22 #278
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28540849

Ik heb de bezem paraat...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 6 juli 2005 @ 10:17:08 #279
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28540891
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 10:10 schreef Brett-Anderson het volgende:
@lemmeb, wat is nu de bedoeling van dat tooltje. Ik snap het ff niet.
zie het betreffende topic

(genoeg over dit tooltje in dit topic, anders wordt CC weer boos )
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  woensdag 6 juli 2005 @ 10:37:51 #280
110113 Günther
You tease me
pi_28541370
Nou heb ik me ooit in een grijs verleden wel eens ingeschreven voor zo'n datingsite hè, maar is dat de laatste jaren nog veranderd? Ik kreeg destijds maar zelden een reactie áls ik al iemand tegenkwam die me boeide. Tevens vond ik het nogal frustrerend dat 99% zo'n profieltje kopieert van een ander waardoor er nauwelijks originaliteit inzit en dat bevorderde m'n lust ook niet om iemand een bericht te sturen, want hoe weet je nou of je iemand interessant vindt als zij toevallig een film in het lijstje heeft staan die jij ook goed vindt?
Tot slot kreeg ik altijd het gevoel dat veel mensen daar op zoek waren naar iets dat niet erg realistisch was. "zoek intelligente, grappige, zelfstandige, grote, sterke, lieve man die niet bang is om te huilen maar mij ook geborgenheid en een veilig gevoel geeft..."
Wat is de truuk? Hoe zoek je iemand die bij je past, terwijl je geen flauw idee hebt wat er achter zo'n standaard profieltje zit. Ik was dan altijd geneigd om geen standaard "Hallo, wat een leuk profiel! Ik ben ook gek op reizen en films! zullen we msn'en" berichtjes te sturen op dat soort profieltjes waardoor ik slechts een handjevol 'kandidaten' op zo'n site vond die dan ook nog es een keer nauwelijks reageerden.

Groetjes,

Günther.
oh, you touch my tralala,
mm my ding ding dong.
pi_28541409
Niet iedereen heeft een standaard profiel, zeker niet. Er zitten echt wel parels tussen de stront , maar je moet wel goed zoeken.
  woensdag 6 juli 2005 @ 10:43:49 #282
110113 Günther
You tease me
pi_28541514
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 10:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Niet iedereen heeft een standaard profiel, zeker niet. Er zitten echt wel parels tussen de stront , maar je moet wel goed zoeken.
Mja ik was op zoek naar een goeie vriend en een potentieeltje waarvan ik wist dat ze op e-matching stonden, waarvoor ik dus moest reggen.
Ik heb toen in mijn omschrijving "hallo, ik ben Günther, 26 jaar en als ik op mijn kop ga staan stroomt alle bloed naar mijn hoofd" gezet. Ik durf te wedden dat de gemiddelde profielvrouwtjes daar de humor niet van inzien. .

Is het overigens ook nog steeds zo dat vrouwen niet zoeken en mannen wel, omdat ze zover in de minderheid zijn en toch wel tig reacties krijgen?
mm my ding ding dong.
pi_28541661
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 10:43 schreef Günther het volgende:
Ik heb toen in mijn omschrijving "hallo, ik ben Günther, 26 jaar en als ik op mijn kop ga staan stroomt alle bloed naar mijn hoofd" gezet. Ik durf te wedden dat de gemiddelde profielvrouwtjes daar de humor niet van inzien. .
Het is iets waar ik op zou reageren, als de rest me ook aanstond.
quote:
Is het overigens ook nog steeds zo dat vrouwen niet zoeken en mannen wel, omdat ze zover in de minderheid zijn en toch wel tig reacties krijgen?
Nou, ik zoek actief. Ga echt niet op mijn luie reet blijven zitten, want de meeste reacties die je krijgt zijn niet de moeite waard. Heb nu een erg leuke man opgesnord met wie ik binnenkort een date heb. Op mijn initiatief dus.
  woensdag 6 juli 2005 @ 10:53:42 #284
110113 Günther
You tease me
pi_28541804
En wat zijn nou echt goeie datingsites dan?

e-matching ziet er best leuk uit, maar ik vraag me af er genoeg leden zijn?
mm my ding ding dong.
pi_28541867
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 10:53 schreef Günther het volgende:

Ik zit op Relatieplanet. Bevalt me prima, op de service na als je via de mail iets wilt vragen aan de klantenservice.
  woensdag 6 juli 2005 @ 11:04:26 #286
110113 Günther
You tease me
pi_28542122
Ik zal es kijken of m'n vooroordeel nog klopt. thx.
mm my ding ding dong.
pi_28559663
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 10:53 schreef Günther het volgende:

ik zit op Lexa en bevalt me goed daar, al krijg je als je net nieuw bent wel veel reacties en daarna ebt het weer een beetje weg
pi_28559796
quote:
Ik heb de bezem paraat...
Nog effe 13 posts wachten dan hoeft er geen nieuwe worden geopend
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_28559970
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 19:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nog effe 13 posts wachten dan hoeft er geen nieuwe worden geopend
Ik open lekker wel een derde deel. Om jou te pesten. En omdat ik wil weten hoe het afloopt met mijn mededaters.
pi_28560005
inderdaad, want ik heb morgen een date
pi_28560022
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 19:13 schreef Sylvana het volgende:
inderdaad, want ik heb morgen een date
Spannend! Veel plezier!
pi_28560080
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 19:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Spannend! Veel plezier!
dat zal wel lukken, en ook al heb ik hem nog nooit gezien, hij blijft wel gelijk slapen, aangezien hij de laatste trein naar huis sowieso niet meer gaat halen
pi_28560131
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 19:15 schreef Sylvana het volgende:
dat zal wel lukken, en ook al heb ik hem nog nooit gezien, hij blijft wel gelijk slapen, aangezien hij de laatste trein naar huis sowieso niet meer gaat halen
Goed geregeld.
pi_28560377
quote:

[..]

Zo heeft het toch nog voordelen om in de middle of nowhere te wonen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_28564265
quote:

[..]

Dat zou ik dus echt nooit doen op m'n eerste date.
pi_28564334
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 21:06 schreef UncleFunk het volgende:
Dat zou ik dus echt nooit doen op m'n eerste date.
Oh, ikke wel. Tot nu toe was het zelf een gewoonte. Maar ik heb besloten om principes te nemen.
pi_28564403
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 21:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Oh, ikke wel. Tot nu toe was het zelf een gewoonte. Maar ik heb besloten om principes te nemen.
Tja, ik heb inmiddels twee dates meegemaakt waarbij er echt helemaal niks was tussen ons tweeën. Dan wil ik diegene echt niet 's nachts in huis hebben.
  woensdag 6 juli 2005 @ 21:10:35 #298
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_28564434
quote:

[..]

Heet hij Extince?
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_28564457
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 21:09 schreef UncleFunk het volgende:
Tja, ik heb inmiddels twee dates meegemaakt waarbij er echt helemaal niks was tussen ons tweeën. Dan wil ik diegene echt niet 's nachts in huis hebben.
Nee, okee, op die manier. Maar ik bedoelde meer dat als het wél leuk is, dat ik er dan geen problemen heb om na een eerste date de nacht door te brengen met iemand. Met of zonder seks.
pi_28564497
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 21:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Nee, okee, op die manier. Maar ik bedoelde meer dat als het wél leuk is, dat ik er dan geen problemen heb om na een eerste date de nacht door te brengen met iemand. Met of zonder seks.
Dat dacht ik al Heb daar ook geen problemen mee hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')