Ik denk zelf dat dat ook helemaal niet gezond is, en dat een relatie een toevoeging moet zijn en geen noodzaak. Ik weet nu van mezelf dat ik in mijn eentje heel gelukkig kan zijn en juist daarom denk ik nu klaar te zijn voor een serieuze relatie.quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:09 schreef Alicey het volgende:
Hmm.. Wat dat betreft ben ik zelf misschien juist andersom.. Ik zou geen relatie willen waarbij mijn partner mij nodig heeft, of verwacht dat ik hem nodig heb..
Dat laatste weet ik van mezelf nog niet, maargoed.. Ik heb dan ook nog wat andere dingen op te lossen die niet handig zijn in een relatie.quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat dat ook helemaal niet gezond is, en dat een relatie een toevoeging moet zijn en geen noodzaak. Ik weet nu van mezelf dat ik in mijn eentje heel gelukkig kan zijn en juist daarom denk ik nu klaar te zijn voor een serieuze relatie.
Dat is weer iets anders, ruimte voor jezelf. Ik bedoel meer of je nou met vijf of met twintig mensen omgaat in de tijs dat juist je niet alleen bent.quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wel dus.Ik ben iemand die graag alleen is en veel ruimte voor zichzelf nodig heeft. Ik heb daarom ook een heel beperkte vriendenkring.
Da's waar, maar blijkbaar heb ik geen behoefte aan twintig mensen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:26 schreef heiden6 het volgende:
Dat is weer iets anders, ruimte voor jezelf. Ik bedoel meer of je nou met vijf of met twintig mensen omgaat in de tijs dat juist je niet alleen bent.
Ja, dat zag en zie ik ook aankomen. Pas maar, je wordt antisocialer met de minuut.quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Da's waar, maar blijkbaar heb ik geen behoefte aan twintig mensen.
Edit: al zal er straks vast geroepen worden dat ik gewoon niet meer dan vijf vrienden kan krijgen.
Ja, het zal nog slecht met me aflopen. Maar intussen heb ik binnenkort wel een date met een Leuke Man.quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:33 schreef heiden6 het volgende:
Ja, dat zag en zie ik ook aankomen. Pas maar, je wordt antisocialer met de minuut.![]()
En wat, als ik zo vrij mag zijn te vragen, gaat gij met deze Leuke Man ondernemen?quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, het zal nog slecht met me aflopen. Maar intussen heb ik binnenkort wel een date met een Leuke Man.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:38 schreef heiden6 het volgende:
En wat, als ik zo vrij mag zijn te vragen, gaat gij met deze Leuke Man ondernemen?
Lekker origineel zijn jullie.quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
![]()
Nah, we hebben nog geen afspraak gemaakt. Maar het wordt vast een etentje.
klinkt misschien als een vooroodeel, maar ik bij mij komt dan meteen de gedachte naar boven dat het misschien wel een buitenlander kan zijnquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:45 schreef Sylvana het volgende:
Ik kreeg een mailtje van deze jongen, zie zijn fouten
[..]
Meteen brute harde anonieme sex natuurlijkquote:Op woensdag 6 juli 2005 09:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Uit eten gaan is mijn favoriete bezigheid.Maar wat hadden we dan moeten doen, bungeejumpen?
Dat snappen de heren wel denk ik.quote:
Ik zal het eens voorstellen. Maar eigenlijk wilde ik graag iets serieus en dus ga ik proberen om me minimaal een week in te houden.quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:55 schreef Lemmeb het volgende:
Meteen brute harde anonieme sex natuurlijk![]()
Volgens mij kom je er bij zo'n dame op een datingsite niet echt makkelijk achter welke dag van haar cyclus het is... Bovendien neem ik aan dat dat ding vanuit de gemiddelde cycluslengte (28 dagen) werkt, en bijna geen vrouw voldoet daaraan. Waardeloos tooltje, je kunt het beter gewoon vragen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:56 schreef Lemmeb het volgende:
Dat snappen de heren wel denk ik.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zal het eens voorstellen. Maar eigenlijk wilde ik graag iets serieus en dus ga ik proberen om me minimaal een week in te houden.
Het is nu al niet meer anoniem. Ik weet hoe hij heet, wat hij doet, hoe hij eruit ziet...quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:59 schreef Lemmeb het volgende:
Als je het voorstelt kan het al niet meer, want dan is het niet meer anoniem. Maar je kunt er altijd nog 2 nemen
Sorry, ik kon het weer niet laten. Het is Lemmeb zijn schuld!quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:01 schreef Copycat het volgende:
Voor slowchatten bestaat een heus topic.
Ja tuurlijk, je moet het uiteraard eerst vragen (of er op een andere manier achter komen), maar daarna moet je het nog onthouden. En da's wordt lastig, vooral als het om meerder dames gaat. Maar voor de meeste mannen is het al teveel gevraagd om het voor één vrouw te onthoudenquote:Op woensdag 6 juli 2005 09:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Volgens mij kom je er bij zo'n dame op een datingsite niet echt makkelijk achter welke dag van haar cyclus het is... Bovendien neem ik aan dat dat ding vanuit de gemiddelde cycluslengte (28 dagen) werkt, en bijna geen vrouw voldoet daaraan. Waardeloos tooltje, je kunt het beter gewoon vragen.
Cliffhangen, nou goed?quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Uit eten gaan is mijn favoriete bezigheid.Maar wat hadden we dan moeten doen, bungeejumpen?
Cliffbangenquote:
En ik maar wachten op die verlossende tips (kucherede kuch kuch kuch)quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Sorry, ik kon het weer niet laten. Het is Lemmeb zijn schuld!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |