Was niet persoonlijk bedoeldquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:12 schreef Copycat het volgende:
En ja, ik heb ook de slowconversatie over een of ander slecht spellende kat verwijderd.
Ik wil graag even duidelijk stellen dat dit ook in Limburg niet standaard isquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:45 schreef Sylvana het volgende:
Ik kreeg een mailtje van deze jongen, zie zijn fouten
[..]
Wel dus.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:44 schreef heiden6 het volgende:
Sowieso moet je er toch niet aan denken dat je dagelijks dezelfde mensen over de vloer hebt?![]()
![]()
![]()
Dat heb ik dus ook.quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wel dus.Ik ben iemand die graag alleen is en veel ruimte voor zichzelf nodig heeft. Ik heb daarom ook een heel beperkte vriendenkring.
Wat rust is inderdaad best fijn. Zitten we hier nou alleen maar met van die weirdo's die het grootste deel van de tijd aan zichzelf genoeg hebben?quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zou er eerlijk gezegd niet aan moeten denken dat ik een paar avonden per week een groep mensen over de vloer zou hebben. Dat vind ik helemaal niet fijn.
Dat is natuurlijk voor o.a. DAM en CT een heerlijke bevestiging van hun vooroordelen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:42 schreef Alicey het volgende:
Wat rust is inderdaad best fijn. Zitten we hier nou alleen maar met van die weirdo's die het grootste deel van de tijd aan zichzelf genoeg hebben?
Waarom ben je dan een weirdo?quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat rust is inderdaad best fijn. Zitten we hier nou alleen maar met van die weirdo's die het grootste deel van de tijd aan zichzelf genoeg hebben?
Normale mensen willen toch heel veel vrienden hebben, iedere week uitgaan en vooral niet alleen zijn?quote:
Mensen die niet alleen kunnen zijn, hebben óók een probleem imo. Evenals mensen die alléén maar alleen willen zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:47 schreef Alicey het volgende:
Normale mensen willen toch heel veel vrienden hebben, iedere week uitgaan en vooral niet alleen zijn?
Goh, dan heb ik geen probleem.quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mensen die niet alleen kunnen zijn, hebben óók een probleem imo. Evenals mensen die alléén maar alleen willen zijn.
Volgens mij behoor jij niet tot één van die categorieën. Je nodigt nota bene héél WFL uit in je huis.quote:
Heel FOK zelfs.quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Volgens mij behoor jij niet tot één van die categorieën. Je nodigt nota bene héél WFL uit in je huis.
Tot geen van beide behoor ik.quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mensen die niet alleen kunnen zijn, hebben óók een probleem imo. Evenals mensen die alléén maar alleen willen zijn.
Dan kom ik een beetje ruimte tekort ja.quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat niet iedereen komt.
Er zijn best veel mensen die absoluut niet alleen kunnen zijn. Mijn zusje bijvoorbeeld. Die kan zich alleen absoluut niet vermaken. Als ze een avond alleen is, wil ze het liefst naar de kroeg anders weet ze niet wat ze met zichzelf aan moet...quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:02 schreef UncleFunk het volgende:
Tot geen van beide behoor ik.
Dat lijkt mij best erg om zo te zijn.. Ik begrijp dus ook dat ze zelden een avond alleen is?quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Er zijn best veel mensen die absoluut niet alleen kunnen zijn. Mijn zusje bijvoorbeeld. Die kan zich alleen absoluut niet vermaken. Als ze een avond alleen is, wil ze het liefst naar de kroeg anders weet ze niet wat ze met zichzelf aan moet...
Yep. Dat vindt ze vreselijk. Ze kan ook niet goed zonder relatie. De een is nog niet uit of de volgende volgt...quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:06 schreef Alicey het volgende:
Dat lijkt mij best erg om zo te zijn.. Ik begrijp dus ook dat ze zelden een avond alleen is?
Hmm.. Wat dat betreft ben ik zelf misschien juist andersom.. Ik zou geen relatie willen waarbij mijn partner mij nodig heeft, of verwacht dat ik hem nodig heb..quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Yep. Dat vindt ze vreselijk. Ze kan ook niet goed zonder relatie. De een is nog niet uit of de volgende volgt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |