Ohquote:Op maandag 4 juli 2005 10:55 schreef Dizer het volgende:
Ik ben er weer..
1. Ja ik ben verliefd.. jullie mogen raden wie/wat het is![]()
2. Svennnie... waarom ga je op vakantie.. ik kan je niet weer missen hoor
3. En wie durft T18 een fokslet te noemen
Voro het einde van de week jaquote:Op maandag 4 juli 2005 10:57 schreef LeBeau het volgende:
Dizer! Wat is er nou met je avatar gebeurd? Ik dacht dat je er voor een week aan vast zat.
Ik had het niet over Dizerquote:Op maandag 4 juli 2005 10:56 schreef Tania18 het volgende:
[..]
10 minuten pauze zei ie.
Nou, die 10 minuten duren wel erg lang. Laten we z'n baas bellen![]()
Hij heeft de weddenschap gewoon gebrokenquote:Op maandag 4 juli 2005 10:57 schreef LeBeau het volgende:
Dizer! Wat is er nou met je avatar gebeurd? Ik dacht dat je er voor een week aan vast zat.
Geef eerlijk toe.. was je die avatar ook niet zat?quote:Op maandag 4 juli 2005 10:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hij heeft de weddenschap gewoon gebroken![]()
Dat is geen excuusquote:Op maandag 4 juli 2005 10:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Geef eerlijk toe.. was je die avatar ook niet zat?
Ik hoop dat ze niet beroemd is enzo...quote:Op maandag 4 juli 2005 10:55 schreef Dizer het volgende:
Ik ben er weer..
1. Ja ik ben verliefd.. jullie mogen raden wie/wat het is![]()
3 weekjes maarquote:2. Svennnie... waarom ga je op vakantie.. ik kan je niet weer missen hoor
Dat was LeBeau.quote:3. En wie durft T18 een fokslet te noemen
Je bent verliefd op je avatarquote:Op maandag 4 juli 2005 10:58 schreef Dizer het volgende:
Maar goed... 1 hint over mijn verliefdheid...
Het is pas vanaf gisteren en het is nieuw
Over Daniel.quote:
3 wekenquote:Op maandag 4 juli 2005 10:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze niet beroemd is enzo...
[..]
3 weekjes maar.
[..]
Dat was LeBeau..
In oktober pas.quote:
Ja, je moet dat ook niet van een PI jatten, maar van een gewone smiley.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Beetje te licht ja....maar de ogen en blik zijn gejat van die [afbeelding]-PI, dus daar kan het niet aan liggen.
Ik zei niks, ik vroeg alleen wat.quote:
Tssssk, ik dacht dat je echt verleifd wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |