Kun je ook meteen een tuinset gaan kopen.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:31 schreef DaanBanaantje het volgende:
mous bij blokker hebben we kraaltjes voor niet zo heel veel geld! allerlei kleurtjes etc.. en glittertjes enzovoorts..
Ik heb volgens mij ook nog blokkerbonnen liggen, dus dat is dan helemaal leuk kralen kopenquote:Op maandag 4 juli 2005 22:41 schreef DaanBanaantje het volgende:
en anders zal ik eens kijken wanneer die in de opruiming bij ons komen.. kan ik ze voor je apart houden eventueel...
quote:Op maandag 4 juli 2005 22:50 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij ook nog blokkerbonnen liggen, dus dat is dan helemaal leuk kralen kopenMaar ik moet dan ook nog stokjes om te
kettelen
LB
hou je bek
en draad en slotjes en zo.
quote:Op maandag 4 juli 2005 22:50 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij ook nog blokkerbonnen liggen, dus dat is dan helemaal leuk kralen kopenMaar ik moet dan ook nog stokjes om te
kettelen
LB
hou je bek
en draad en slotjes en zo.
ik heb al een tuinset over, dus nog 1 is gewoon een beetje te veelv an het goedequote:Op maandag 4 juli 2005 22:40 schreef Infantus het volgende:
[..]
Daar KAN ik natuurlijk serieus op reageren. Maar dat doe ik niet.
allebei de partijen hadden toestemming gegeven, belt dat mens op dat ze meer geld wil, doen we niet aan meequote:Op maandag 4 juli 2005 20:17 schreef texelonia het volgende:
Hmm dan heb ik ff wat gemist. Wat is er dan mis gegaan met die ruilwoning uiteindelijk Martineke? Dat was op een gegeven moment toch ook zo goed als rond?
Duim voor jullie dat dit wel doorgaat![]()
Hmm jammer dat het zo gelopen is, maar hopelijk komt het met dit nieuwe huisje helemaal goedquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:53 schreef Martineke het volgende:
allebei de partijen hadden toestemming gegeven, belt dat mens op dat ze meer geld wil, doen we niet aan meeen paar dagen later belt haar woningbouw op dat ook haar huis onveilig is verklaard. dus daar zijn we helemaal klaar mee. en zij blijft nu nog proberen en wil weer naar de rechter en zo, ze doet maar, wij hebben toch al ander huis mits financien goedgekeurd worden
ff hier verderquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:47 schreef Githa het volgende:
jah kon beter, ik was gewoon 30 kg aangekomen![]()
Ik ben er nu weer 20 kwijt maar de laatste 10 gaan wat moeizamernou moet ik ook eerlijk zeggen dat al die sterss vanuit het werk enzo niet echt heeft bijgedragen maar goed.
Snoepen doe ik al helemaal niet maar mijn lichaam heeft gewoon een stop denk ikik kom nu al aan van een glas water bij wijze van spreken
![]()
Jij wilde nu gaan beginnen he Martineke ?
huh? en dan heb je wat?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:49 schreef moussy het volgende:
[..]
Bix met kettelen maak je korte staafjes van metaaldraad of zilverdraad, rijgt daar onderdelen op en maakt aan beide uiteinden een oogje. Aan dat oogje maak je het volgende staafje. Daarna knijp je dat oogje dicht.
[afbeelding]
Zo kan je een ketting makenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:39 schreef danosa het volgende:
[..]
huh? en dan heb je wat?
Ik heb je zin nu al tig keer gelezen maar kan er geen hout van maken
Ik ga het maar eens visualiseren dmv Google![]()
![]()
Laten we zeggen een nieuwe fasequote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:41 schreef Githa het volgende:
nou ik hoop voor jullie beide dat het allemaal perfect gaatidd een hele ingreep maar ik kan me in jullie beweegredenen wel vinden hoor
![]()
Het klinkt allemaal zo makkelijk maar de praktijk is vaak heel anders.... 20 september is al snel ookde start van een nieuw leven? of wil je het zo drastisch niet zien .....
Gelukkig hoor je heel veel positieve verhalen hierover. Als je die voor- en na-foto's ook ziet (ze hebben een boek vol foto's en verhalen van mensen die geopereerd zijn), daar word je echt blij vanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:53 schreef Bar_en_Mar het volgende:
spannend Rewino vroegere buurman van mij heeft dat ook gedaan en die is er zeer tevreden over
Ha dank jequote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:49 schreef moussy het volgende:
Luxor is verslavend!!
En een gewaarschuwd mens telt voor 2
Ik had begrepen omdat ze nu het eetpatroon niet aan hoeven te passen toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:42 schreef poemojn het volgende:
Ik ben jullie website ook aan het bekijken nu, Rewimo en Troel.. maar ik begrijp niet waarom je juist deze operatie kiest? Er is toch ook iets met een 'maagbandje'? Dit lijkt me zo onomkeerbaar (en ik vind dat antwoord van die arts over een lager geboortegewicht bij baby's eigenlijk erg triest)...![]()
De Maagleverdarmstichting is ook niet zo positief over deze operatie. Klik.
Hij wordt verder niet besproken omdat hij door de nadelige gevolgen weinig wordt toegepast.quote:De jejuno-ileale bypass
Bij deze methode wordt een gedeelte van de maag en de dunne darm uitgeschakeld, omdat er een omleiding wordt aangelegd. Het voedsel gaat versneld door de dunne darm waardoor er minder voedingsstoffen kunnen worden opgenomen. Ook deze methode heeft een aantal nadelige gevolgen, waardoor deze nauwelijks nog wordt uitgevoerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |