Ja was erg gezelligquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:02 schreef Mariposa het volgende:Clauwhee
Bachelor in Communication
Hopelijk hebben jullie een fijne avond gehad. Je ziet er goed uit!
Ik heb nog niet zoveel echt droog kunnen krijgen t weer werkt ook niet echt meequote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:02 schreef Saffier het volgende:
Ziet er leuk uit Clauwhee! En nog van harte! onderwerpen gaan zo snel hier, is soms niet bij te houden![]()
Hoe is het met de waterschade? Heb je al speelgoed droog gekregen Reni?
O, ja ik heb nog steeds taart over hoor!!
Ik heb drie meter gehaald en de stof is 1.80 breed, dus ik kan me ook nog verknippen ookquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:31 schreef E.T. het volgende:
tricot is ook katoen idd. (het heet ook vaak katoenen tricot)
En ik verwissel nooit van steken tussendoor.. doe dus alles met dezelfde (tricot)steek
Zeg, had dat even eerder gezegd! Ik ben geweest, met Esmee en dr papa en mama! Hij is grooooootquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:53 schreef poemojn het volgende:
Gaat hier nog iemand naar de opening van de Ikea vandaag?In Groningen dus.
Ik vond de (verwachte) drukte nog meevallen, maar toen we weg gingen zo rond kwart voor 1 werd het wel drukker.quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:40 schreef poemojn het volgende:
Hee zeg, ik kwam niet eerder op het idee
Maar vrijdagmorgen ga ik waarschijnlijk weer, lekker met nog iemand rondkijken
Hij is echt groooot ja, vergelijkbaar met Amsterdam nu!
Hoeveel heb je er besteldquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:19 schreef jessie het volgende:
Getver Mel!
Klote neckerman. De badpakken blijven zo om de dag binnenstromen nuWaarom nou niet alles in 1 keer. En ik heb er inmiddels al 1 grrrrrrr
mwah, heeft niet echt met kinderen te makenquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:58 schreef jessie het volgende:
misschien meer kans in crea Troel?
Da's waarquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:15 schreef jessie het volgende:
Neva heb jij ook al iets met een domein ofzo?
Ja, wat is er met je?? Identiteitscrisis??quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:04 schreef snoopy het volgende:
Luck, ik vind het wel een erg anders hoorWel lekker zo'n kort koppie
![]()
andere naam, ander haar, wat is er aan de hand?![]()
wat vervelend voor je. Zeker vanwege die foto's!quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:55 schreef Ireth het volgende:
ik had ooit die luckie.nl kado gekregen van een bevriende kennis met een hostingsbedrijf. Was dus pies of keek voor hem om te reggen en zo kreeg ik een domein incl webspace voor nop in gebruik.
Met kerst was volgens de host het domein er uit geklapt omdat er teveel op stond (stond er al heel lang op trouwens) en sinds kerst zit ik dus al te wachten op een backup die terug gezet zou worden. Meerdere malen contact gehad maar tot op heden geen reactie... het luIIige is dat er dus ook foto´s nog op stonden die ik niet op backup had staan... de laatste paar weken van contact zoeken kreeg ik geen respons meer terug, ben dus gewoon alles kwijt.. nu kan ik er vrij weinig tegen doen, khad um tenslotte in bruikleen en niet in mijn bezit...
oei sterkte daarquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:22 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ons hoofdkantoor zit in London, we zitten hier op kantoor massaal aan de buis geplakt!!!
BTW gaaf kapsel hoor Moussy en waar zijn die grijze haren dan???
www.sanquin.nl, ik geef normalerwijze bloed, mag het nu niet tot 6 maanden na de bevalling.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:50 schreef _evenstar_ het volgende:
poejmon ik hoop dat je hier leest n.a.v. je post in aanslagen topic.. mag je wle bloed doneren als je zwanger bent?
Als je graag sokjes wil, ik heb hier ook nog wel 10-20 paar babysokjes voor je liggen hoor. Gratis op te halenquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:10 schreef Randa_v het volgende:
Is er iemand die mee wil doen met een sokjes-kettingbrief, als het goed is krijg je dan binnen 14 dagen 36 paar sokjes. ?!?![]()
Ik kreeg net zo een stomme brief, maar ik ken eigenlijk nog geen babytjes.Ik heb iets van 6 adressen nodig.
Ik wil welquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:10 schreef Randa_v het volgende:
Is er iemand die mee wil doen met een sokjes-kettingbrief, als het goed is krijg je dan binnen 14 dagen 36 paar sokjes. ?!?![]()
Ik kreeg net zo een stomme brief, maar ik ken eigenlijk nog geen babytjes.Ik heb iets van 6 adressen nodig.
36quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:10 schreef Randa_v het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |