Denk dat je de koolhydraten en vetten zeker niet moet vergeten mevrouw.quote:Op maandag 4 juli 2005 09:17 schreef SHE het volgende:
Eiwitten mijn beste...eiwitten
Tot je er bij neer valt.
Vlees, vlees en vlees en kwark en vlees.
Al die groenten en fruit gaan je geen ruimer velletje geven.
Een heftig proteine dieet icm intensief sporten gaan je zeker groter maken.
vergeet vis niet...quote:Op maandag 4 juli 2005 09:17 schreef SHE het volgende:
Eiwitten mijn beste...eiwitten
Tot je er bij neer valt.
Vlees, vlees en vlees en kwark en vlees.
Al die groenten en fruit gaan je geen ruimer velletje geven.
Een heftig proteine dieet icm intensief sporten gaan je zeker groter maken.
quote:Op maandag 4 juli 2005 09:30 schreef Catch22- het volgende:
Vis is gezond, helpt niet veel denk ik
als je onder de 18-19 bent heb je hetzelfde probleem als ik had. Zoveel vreten als mogelijk en je komt niet aan.
tot je stopt met groeien, in de lengteDan begint het wel te komen
Dan ga je naar een sportschool en laat je je voorlichtenquote:Op maandag 4 juli 2005 10:32 schreef Sark het volgende:
Damn those hormones.
Ik zal eerst een gaan kijkien wat meneer de docter te vertellen heeft.
Verder lijkt me een sport ook wel een goed plan, maar wat is dan verstandig om te gaan done ? gaan hardlopen val je volgens mij ook snel van af.
hardlopen lijkt me niet handig...doe je cardio maar met roeienquote:Op maandag 4 juli 2005 10:32 schreef Sark het volgende:
Damn those hormones.
Ik zal eerst een gaan kijkien wat meneer de docter te vertellen heeft.
Verder lijkt me een sport ook wel een goed plan, maar wat is dan verstandig om te gaan done ? gaan hardlopen val je volgens mij ook snel van af.
Wat is er precies anders dan?quote:Op maandag 4 juli 2005 10:06 schreef Devlinsect het volgende:
s'ochtends eten is belangrijk. En veel eten! Dus als je om 12.00 uur gegeten hebt en je gaat niet eerder eten dan om 1800 uur, kun je best een paar bruine boterhammen met bijv. kipfilet(=eiwitten) naar binnen werken om 15.00 uur.
Wanneer je goed eet en je fitnesst wat, kom je al snel wat aan.
En maak je nu geen zorgen. Dat aankomen gebeurt later wel rond je 30e. Dan is je hormoonspiegel anders.
Ik leer allemaal nieuwe dingen vandaag zeg.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:49 schreef SHE het volgende:
Mr. J is niet de enige die het topic nu al een tijdje met eengezicht leest
![]()
Citaat:quote:
Damn, ik dan nog maar 5 jaar dan, o boy.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:00 schreef SHE het volgende:
Ik ga daar niet op wachten. Ik ben met gezwinde spoed naar de sportschool, want over 3 jaar is mijn hormoonspiegel naar de klote![]()
En waarom kom je dan opeens aan? Omdat vet niet meer goed verbrandt wordt? Maar het spierverlies zal dat toch wel weer compenseren nietwaar?quote:Op maandag 4 juli 2005 11:05 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Citaat:
"Ouder worden is niet leuk, maar het gebeurt ons allemaal. Boven de 28 jaar beginnen je hormonale niveaus te zakken waardoor spiergroei, vetverbranding en libido achteruit gaan".
Website van citaat eerste alinea:
http://www.vitamins.nl/nl/index.htm?left=leftframe_products-asn&main=american_sports
Dit is wat ik zo snel kon vinden. Ik heb het in het Engels gelezen. Een onderzoek. Kan het niet zo snel vinden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |