Dan ben je een zwakke heks en geen echte heks. Een echte heks volgt de traditie en heeft schijt aan de rest van de wereld.quote:Op maandag 4 juli 2005 08:19 schreef Slarioux het volgende:
Een heks zou geen heks zijn als ze zich niet aanpast aan de geest van de tijd waar ze in leeft.
Stilstand is achteruitgang.quote:Op maandag 4 juli 2005 08:21 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dan ben je een zwakke heks en geen echte heks. Een echte heks volgt de traditie en heeft schijt aan de rest van de wereld.
Een flutopmerking welke wordt gebruikt door mensen die het niet kunnen hebben dat zij hun plaats in de wereld nog niet gevonden hebben. Ik blijf er bij, ze is een nepheks en dat moet haar duidelijk gemaakt worden.quote:
Ach ik zie het al. Je bent een conservatieve heks.quote:Op maandag 4 juli 2005 08:26 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Een flutopmerking welke wordt gebruikt door mensen die het niet kunnen hebben dat zij hun plaats in de wereld nog niet gevonden hebben. Ik blijf er bij, ze is een nepheks en dat moet haar duidelijk gemaakt worden.
En jij denkt aan... Steniging, brandstapels? Zo niet, laat haar dan lekker in haar waardequote:Op maandag 4 juli 2005 08:26 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Een flutopmerking welke wordt gebruikt door mensen die het niet kunnen hebben dat zij hun plaats in de wereld nog niet gevonden hebben. Ik blijf er bij, ze is een nepheks en dat moet haar duidelijk gemaakt worden.
heksen zijn gewoon babesquote:Op maandag 4 juli 2005 08:55 schreef FuifDuif het volgende:
Voor de geilers: niets bijzonders hoor, hoezo een babe?
quote:Op maandag 4 juli 2005 08:41 schreef Enyalius het volgende:
als ik zo de OP lees heb ik 1 advies foor die duif. leer eerst een paar heksen kennen voor je zo'n kortzichtige mening plaatst. jij volgt vooroordelen e.d. en niet wat het echt inhoud.
Er is een verschil tussen seks an sich en van twee walletjes willen eten, maar dat zal dan wel aan mij liggen als ik de reacties zo lees. Voor mij is het hetzelfde als enerzijds een dierenliefhebber zijn en anderzijds dieren in huis hebben zoals een vogel in een kooitje, een vis in een kommetje, een hond die maar een paar keer per dag buiten komt enzovoort.quote:Op maandag 4 juli 2005 09:00 schreef kLowJow het volgende:
Ik wist niet dat heksen niet seksen, of dit niet horen te doen. Waarom eigenlijk?
Ok, maar wat maakt nu precies en heks een heks. Hierbij vraag ik mij natuurlijk vooral af welke elementen van het heks-zijn nu precies niet overeenkomen met haar levensstijl, en maken dat zij van twee walletjes eet.quote:Op maandag 4 juli 2005 09:03 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen seks an sich en van twee walletjes willen eten, maar dat zal dan wel aan mij liggen als ik de reacties zo lees. Voor mij is het hetzelfde als enerzijds een dierenliefhebber zijn en anderzijds dieren in huis hebben zoals een vogel in een kooitje, een vis in een kommetje, een hond die maar een paar keer per dag buiten komt enzovoort.
heh mijn post hield in dat je je eerst es moet gaan verdiepen wat wicca's en hekserij werkelijk inhoud voordat je misplaatste vooroordelen gaat plaatsen over hun. vooroordelen gemaakt door de christelijke leden van de maatschappij die de rest braafjes overgenomen heeft. vooroordelen die door kortzichtigheid en ontwetend zijn ontstaan. kortom jouw openings post in een notendop.quote:Op maandag 4 juli 2005 08:57 schreef FuifDuif het volgende:
[..]Wat het echt inhoudt? Zo kun je alles wel rechtpraten. Goh, ik ben een Paralapapie en onder mijn rituelen valt onder andere het amputeren van ledematen van willekeurige voorbijgangers. Dat is wat mijn instant-leefwijze inhoudt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |