Dan ben je een zwakke heks en geen echte heks. Een echte heks volgt de traditie en heeft schijt aan de rest van de wereld.quote:Op maandag 4 juli 2005 08:19 schreef Slarioux het volgende:
Een heks zou geen heks zijn als ze zich niet aanpast aan de geest van de tijd waar ze in leeft.
Stilstand is achteruitgang.quote:Op maandag 4 juli 2005 08:21 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dan ben je een zwakke heks en geen echte heks. Een echte heks volgt de traditie en heeft schijt aan de rest van de wereld.
Een flutopmerking welke wordt gebruikt door mensen die het niet kunnen hebben dat zij hun plaats in de wereld nog niet gevonden hebben. Ik blijf er bij, ze is een nepheks en dat moet haar duidelijk gemaakt worden.quote:
Ach ik zie het al. Je bent een conservatieve heks.quote:Op maandag 4 juli 2005 08:26 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Een flutopmerking welke wordt gebruikt door mensen die het niet kunnen hebben dat zij hun plaats in de wereld nog niet gevonden hebben. Ik blijf er bij, ze is een nepheks en dat moet haar duidelijk gemaakt worden.
En jij denkt aan... Steniging, brandstapels? Zo niet, laat haar dan lekker in haar waardequote:Op maandag 4 juli 2005 08:26 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Een flutopmerking welke wordt gebruikt door mensen die het niet kunnen hebben dat zij hun plaats in de wereld nog niet gevonden hebben. Ik blijf er bij, ze is een nepheks en dat moet haar duidelijk gemaakt worden.
heksen zijn gewoon babesquote:Op maandag 4 juli 2005 08:55 schreef FuifDuif het volgende:
Voor de geilers: niets bijzonders hoor, hoezo een babe?
quote:Op maandag 4 juli 2005 08:41 schreef Enyalius het volgende:
als ik zo de OP lees heb ik 1 advies foor die duif. leer eerst een paar heksen kennen voor je zo'n kortzichtige mening plaatst. jij volgt vooroordelen e.d. en niet wat het echt inhoud.
Er is een verschil tussen seks an sich en van twee walletjes willen eten, maar dat zal dan wel aan mij liggen als ik de reacties zo lees. Voor mij is het hetzelfde als enerzijds een dierenliefhebber zijn en anderzijds dieren in huis hebben zoals een vogel in een kooitje, een vis in een kommetje, een hond die maar een paar keer per dag buiten komt enzovoort.quote:Op maandag 4 juli 2005 09:00 schreef kLowJow het volgende:
Ik wist niet dat heksen niet seksen, of dit niet horen te doen. Waarom eigenlijk?
Ok, maar wat maakt nu precies en heks een heks. Hierbij vraag ik mij natuurlijk vooral af welke elementen van het heks-zijn nu precies niet overeenkomen met haar levensstijl, en maken dat zij van twee walletjes eet.quote:Op maandag 4 juli 2005 09:03 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen seks an sich en van twee walletjes willen eten, maar dat zal dan wel aan mij liggen als ik de reacties zo lees. Voor mij is het hetzelfde als enerzijds een dierenliefhebber zijn en anderzijds dieren in huis hebben zoals een vogel in een kooitje, een vis in een kommetje, een hond die maar een paar keer per dag buiten komt enzovoort.
heh mijn post hield in dat je je eerst es moet gaan verdiepen wat wicca's en hekserij werkelijk inhoud voordat je misplaatste vooroordelen gaat plaatsen over hun. vooroordelen gemaakt door de christelijke leden van de maatschappij die de rest braafjes overgenomen heeft. vooroordelen die door kortzichtigheid en ontwetend zijn ontstaan. kortom jouw openings post in een notendop.quote:Op maandag 4 juli 2005 08:57 schreef FuifDuif het volgende:
[..]Wat het echt inhoudt? Zo kun je alles wel rechtpraten. Goh, ik ben een Paralapapie en onder mijn rituelen valt onder andere het amputeren van ledematen van willekeurige voorbijgangers. Dat is wat mijn instant-leefwijze inhoudt.
precies ja!quote:Op maandag 4 juli 2005 09:08 schreef Enyalius het volgende:
[..]
heh mijn post hield in dat je je eerst es moet gaan verdiepen wat wicca's en hekserij werkelijk inhoud voordat je misplaatste vooroordelen gaat plaatsen over hun. vooroordelen gemaakt door de christelijke leden van de maatschappij die de rest braafjes overgenomen heeft. vooroordelen die door kortzichtigheid en ontwetend zijn ontstaan. kortom jouw openings post in een notendop.
als mijn leefstijl inhoud dat ik mensen vermoord vanwege dat wat ik aanhang. zo zij het. zou ik zo doen. maar helaas heb ik bewust gekozen voor wat anders te doen.
wat jij persoonlijk tegen die vrouw heeft boeit me niet. ik ken haar niet, nooit van haar gehoord. als zij het wicca volgt, moet ze zelf weten. ik ken genoeg mensen die het wicca en hekserij volgen, en nee dat zijn niet van idiote breezah's die stoer doen om mee te lopen, maar vrouwen die dit serieus voor al een lange tijd beoefenen. en er is niks slechts aan. en ze lopen ook niet constant rituelen te doen. zijn allemaal vooroordelen van ontwetendheid
Zou ze wel zwaarder zijn dan een eend?quote:Op maandag 4 juli 2005 08:44 schreef Aarschbaard het volgende:
A witch! Burn her!
Hehe, een dergelijke vraag viel te verwachten natuurlijk. Typisch een vraag die wordt gesteld door iemand die alles doet wat de kudde doet, zegt en vindt. Waarom zou ik jaloers op uitgerekend deze vrouw met betrekking tot iets wat vrijwel iedereen in mijn omgeving doet? Wat een grapquote:Op maandag 4 juli 2005 09:13 schreef sigvard het volgende:
Maar je bent dus niet alleen maar jalours dat deze mevrouw wél seks heeft?
Omdat ze een neukende heks is...hoeveel neukende heksen leven er in jouw directe omgeving?quote:Waarom zou ik jaloers op uitgerekend deze vrouw met betrekking tot iets wat vrijwel iedereen in mijn omgeving doet?
Tjonge, lange reaktie waar een simpel 'nee hoor' voldoende was geweestquote:Op maandag 4 juli 2005 09:15 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hehe, een dergelijke vraag viel te verwachten natuurlijk. Typisch een vraag die wordt gesteld door iemand die alles doet wat de kudde doet, zegt en vindt. Waarom zou ik jaloers op uitgerekend deze vrouw met betrekking tot iets wat vrijwel iedereen in mijn omgeving doet? Wat een grap.
ff aangepast dat het wat relevanter isquote:Op maandag 4 juli 2005 09:16 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Omdat ze een neukende heks is...hoeveel neukende heksen leven er in jouw directe omgeving?
Nee, een bepaald soort neukende heks. Ik zie dit hetzelfde als die christenjongeren die het zo zwaar hebben met hun seksuele terughoudendheid waarbij ze op een gegeven moment toch knappen en overgaan tot vrije seks, terwijl ze hun christelijkheid willen behouden. Ja sorry hoor, aan de schandpaal daarmee.quote:Op maandag 4 juli 2005 09:16 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Omdat ze een neukende heks is...hoeveel neukende heksen leven er in jouw directe omgeving?
Wat hij zegt dus; je hele OP stoelt op een aanname mbt 'regels voor seksualiteit voor heksen'.quote:Op maandag 4 juli 2005 09:23 schreef Enyalius het volgende:
...
heksen hebben geen regels over hoe ze seks hebben.
...
Een heks zou dat helemaal niet nodig moeten hebben. Het gaat mij niet om het seks-aspect zelf. Maar op de manier waarop zij daar mee om gaat. Ik vind gewoon, dat is mijn mening, dat je je als heks nogal ongeloofwaardig maakt als je tegelijkertijd de slet van de stad gaat uithangen.quote:Op maandag 4 juli 2005 09:26 schreef Enyalius het volgende:
zonder sex zou je volgens mij inderdaad een stel gefrustreerde heksen krijgen die armen van random voorbijgangers zouden gaan amputeren
als zij zo'n type is dan zou ze dat ook wel doen als ze geen heks zou zijnquote:Op maandag 4 juli 2005 09:35 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Een heks zou dat helemaal niet nodig moeten hebben. Het gaat mij niet om het seks-aspect zelf. Maar op de manier waarop zij daar mee om gaat. Ik vind gewoon, dat is mijn mening, dat je je als heks nogal ongeloofwaardig maakt als je tegelijkertijd de slet van de stad gaat uithangen.
Juist, dus het heks-aspect aan haar is één grote grap!quote:Op maandag 4 juli 2005 09:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
als zij zo'n type is dan zou ze dat ook wel doen als ze geen heks zou zijn
Ja okee, dat is gewoon een mening die je kunt hebben.quote:Op maandag 4 juli 2005 09:35 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Een heks zou dat helemaal niet nodig moeten hebben. Het gaat mij niet om het seks-aspect zelf. Maar op de manier waarop zij daar mee om gaat. Ik vind gewoon, dat is mijn mening, dat je je als heks nogal ongeloofwaardig maakt als je tegelijkertijd de slet van de stad gaat uithangen.
ging het daarom??quote:Op maandag 4 juli 2005 09:41 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Juist, dus het heks-aspect aan haar is één grote grap!
Grote bezemstelen berijden.quote:Op maandag 4 juli 2005 09:43 schreef ChrisJX het volgende:
Wat dóet een heksbehalve de slet van de stad uithangen uiteraard
Kijk, ik persoonlijk vind kritiek op anderen best, maar deze 2 uitspraken van je duiden erop dat je je irriteert aan haar. In mijn beleving komt die irritatie van je eerder uit een soort van herkenning. Wellicht is het dat jij ook een bepaalde kijk op het leven hebt welke niet afgekadert is, en heeft zij ook een bepaalde onafgekaderde kijk op het leven, en voel jij je daardoor aangesproken. En omdat jouw aanpak anders is dan die van haar voel jij je persoonlijk aangesproken.quote:Op maandag 4 juli 2005 08:18 schreef FuifDuif het volgende:
met haar vervelende arrogante Gooise kakstem
...
Nou Susan, je bent een hypocriet wijf! Je bent een heks of geen heks, maar niet van twee walletjes willen eten, parasiet!
net alsof alle heksen lelijk zijn ofzoquote:Op maandag 4 juli 2005 09:51 schreef Dromenvanger het volgende:
Ze ziet er trouwens niet slecht uit voor een heks
Ad 3. Je hebt helemaal gelijk, hij regeert alleen nog maar met ONZ-repliesquote:Op maandag 4 juli 2005 09:58 schreef Chevalric het volgende:
Drie vragen:
1. Waarom zit er nog geen slot op dit topic?
2. Aangezien er nog geen slot op zit: waarom staat dit topic nog niet in ONZ, waar het duidelijk thuis hoort?
3. Waarom nemen jullie de TS zo serieus? Hij is een troll en nog een slechte ook...
Mogen we niet over heksen klagen dan?quote:Op maandag 4 juli 2005 09:58 schreef Chevalric het volgende:
Drie vragen:
1. Waarom zit er nog geen slot op dit topic?
2. Aangezien er nog geen slot op zit: waarom staat dit topic nog niet in ONZ, waar het duidelijk thuis hoort?
3. Waarom nemen jullie de TS zo serieus? Hij is een troll en nog een slechte ook...
Geen idee, ik heb ze niet in mijn kennissenkring.quote:
nou dan, moet je ook niet zeggen dat andere mensen erover mogen klagenquote:Op maandag 4 juli 2005 10:07 schreef Lucille het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb ze niet in mijn kennissenkring.
voor wat?quote:Op maandag 4 juli 2005 10:11 schreef buzzer het volgende:
[flauw]
ik wil mijn bezemsteel wel beschikbaar stellen
[/flauw]
[serieus]quote:Op maandag 4 juli 2005 10:11 schreef buzzer het volgende:
[flauw]
ik wil mijn bezemsteel wel beschikbaar stellen
[/flauw]
ghehequote:Op maandag 4 juli 2005 10:15 schreef nappel het volgende:
[..]
[serieus]
..vliegt ze ermee weg...
[/serieus]
Dus omdat ik ze niet in mijn kennissenkring heb mag ik niet zeggen dat anderen er wel over mogen klagen?quote:Op maandag 4 juli 2005 10:10 schreef Imberr het volgende:
[..]
nou dan, moet je ook niet zeggen dat andere mensen erover mogen klagen![]()
(niet gemeen bedoeld trouwens maar maar ik vind het gewoon stom dat mensen over wiccans/heksen klagen terwijl ze er absoluut niks vanaf weten)
jawel, maar kijk ik bedoel dus dat als je er niks vanaf weet dat je dan ook niet moet klagen omdat je dan eigenlijk geen redenen hebt om te klagen, snap je?quote:Op maandag 4 juli 2005 10:27 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dus omdat ik ze niet in mijn kennissenkring heb mag ik niet zeggen dat anderen er wel over mogen klagen?
Oh, maar dat vind ik zelf geen probleem hoor. Ik klaag ook over stankoverlast in het Botlekgebied terwijl ik relatief weinig weet over de proces-industrie.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:31 schreef Imberr het volgende:
[..]
jawel, maar kijk ik bedoel dus dat als je er niks vanaf weet dat je dan ook niet moet klagen omdat je dan eigenlijk geen redenen hebt om te klagen, snap je?
ja, en wat denk je dat ik nu aan het doen ben dan?quote:Op maandag 4 juli 2005 10:34 schreef Lucille het volgende:
[..]
En als iemand met verkeerde argumenten komt in zijn klaagzang, dan is het een mooie taak voor de mensen die het beter weten om dan de discussie in te gaan. Daar is een discussie platform toch voor?
Dan is er toch geen probleemquote:Op maandag 4 juli 2005 10:36 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja, en wat denk je dat ik nu aan het doen ben dan?
Volgens mij snap je er niet veel van.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:04 schreef Imberr het volgende:
*zucht*
Ik zou dat gezicht volledig kleuren als ik de kans kreegquote:
k mok nietquote:Op maandag 4 juli 2005 11:06 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Volgens mij snap je er niet veel van.
In plaats dat je topicstarter gaat uitleggen waarom hij bepaalde dingen verkeerd ziet, ga je lopen roepen dat hij geen recht van spreken heeft omdat hij niks van heksen afweet. Leg het hem dan ui ipv zo te lopen mokken. Wat je nu doet werkt averechts.
Ik snap topicstarter anders wel hoor, hij is best duidelijk in z'n posts. Als ik hem begrijp kun jij hem ook begrijpen. En als je hem niet begrijpt vraag het dan, maar ga niet lopen roepen dat hij niet mag klagen.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:14 schreef Imberr het volgende:
[..]
k mok niet![]()
maar ik snap niet waar de TS last van heeft dus kan ik ook niet uitleggen waar hij het fout heeft. Iets van dat als een heks seks heeft ze geen echte heks is ofzo?
![]()
als de TS dat nou es goed uitlegde wil ik wel wat argumenten geven voor mijn standpunt. (als die zin klopt dan ben ik intelligent bezig vandaag)
laat ook maar. k snap jou niet en jij mij geloof ik ook niet dus..quote:Op maandag 4 juli 2005 11:17 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Ik snap topicstarter anders wel hoor, hij is best duidelijk in z'n posts. Als ik hem begrijp kun jij hem ook begrijpen. En als je hem niet begrijpt vraag het dan, maar ga niet lopen roepen dat hij niet mag klagen.
quote:Op maandag 4 juli 2005 11:20 schreef Imberr het volgende:
[..]
laat ook maar. k snap jou niet en jij mij geloof ik ook niet dus..
laat nou maar, let it go, okee?quote:Op maandag 4 juli 2005 11:22 schreef TheMassive het volgende:
[..]Ik snap je uitstekend. Jij vindt dat topicstarter niet moet klagen want hij weet niks van wicca af. Maar je bedoelt eigenlijk dat je niet precies begrijpt wat zijn kritiek op susan smit is. Maar in plaats dat je hem verduidelijking vraagt zeg je hem dat hij niet mag klagen.
Vraag hem wat hij bedoelt als je hem niet begrijpt, maar ga niet lopen roepen dat hij niet mag klagen, want zoals lucille ook al aangeeft, klagen staat vrij.
quote:Op maandag 4 juli 2005 11:44 schreef Imberr het volgende:
nog geen tijd voor een slotje ofzo?
okquote:Op maandag 4 juli 2005 11:46 schreef TheMassive het volgende:
[..]Doe eens normaal zeg. Ga gewoon de discussie aan en anders hou je stil
quote:Op maandag 4 juli 2005 13:07 schreef Aarschbaard het volgende:
Maar wat is nu het probleem, ben je soms een heks tegen het lijf gelopen op een parkeerplaats?
Het is dan ook iets echt serieus....quote:Op maandag 4 juli 2005 11:59 schreef Soraya20 het volgende:
![]()
Mensen geloven serieus in die heksen-larie.
Hey alles prima, zolang naakt rondhuppelen in het bos er maar onderdeel van uitmaakt.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:47 schreef erodome het volgende:
[..]
Het is dan ook iets echt serieus....
Het is veel minder vaag dan de meeste denken, werk veel met wat natuurmagie genoemd wordt, vb het kruidenwerk enzo, gewoon bewezen shit hoor...
Verder is het gewoon een vorm van geloof, wat niet gekker is dan welk geloof dan ook.
je hebt dan nog veel te leren. over spiritueel bezig zijn en wat wel en niet aanvaardbaar is. als je je aardse lichaam los laat heb je nog steeds sex, maar op een hoger intiemer niveau dat voorbij het fysieke gaat. het hoort er gewoonquote:Op maandag 4 juli 2005 13:15 schreef FuifDuif het volgende:
Ik merk dat er een dringende behoefte bestaat om mijzelf te expliciteren in deze.
Kijk, ik geef toe dat ik weinig meer van hekserij en wicca dan wat ik altijd gezien heb in (teken)films. (En mijn oma wanneer ze haar kunstgebid 's ochtends (nog) niet in had.) Maar ik zie seksualiteit als een daad der afvalligheid. Een lagere orde menselijke activiteit welke niet past in hogere spiritualiteit. Seksualiteit is lichamelijk en het lichamelijk dient volledig te worden verworpen door afkeer om ooit de God in jezelf te vinden. Als ik het goed begrepen heb uit het interview met die Susan van destijds, is zij iemand die inderdaad door hekserij spiritueel wil groeien. Nou, die twee zaken zijn voor mij onverenigbaar.
Ik heb verder niets op haar aan te merken als mens. Ik ken haar verder niet en ze lijkt me ook best aardig (hoewel ze wel wat betweterig en vooral ook als een ietwat te zelfverzekerde vrouw overkwam in haar woorden). Maar ik vind het niet gepast dat iemand zichzelf heks noemt, terwijl diegene niet in staat is om het reguliere aardse losbandige leven op een lager pitje te zetten.
Er zijn versschillende manieren om tot groei te komen, waar de ene loot geloofd in totale onthechting van al het aardse, al de emotie's inc seks(dat gaat namelijk wel even verder dan alleen het celibaat) geloofd een andere loot juist in het beleven en werken met de energieen die vrijkomen bij die emotie's, dus dmv seks...quote:Op maandag 4 juli 2005 13:15 schreef FuifDuif het volgende:
Ik merk dat er een dringende behoefte bestaat om mijzelf te expliciteren in deze.
Kijk, ik geef toe dat ik weinig meer van hekserij en wicca dan wat ik altijd gezien heb in (teken)films. (En mijn oma wanneer ze haar kunstgebid 's ochtends (nog) niet in had.) Maar ik zie seksualiteit als een daad der afvalligheid. Een lagere orde menselijke activiteit welke niet past in hogere spiritualiteit. Seksualiteit is lichamelijk en het lichamelijk dient volledig te worden verworpen door afkeer om ooit de God in jezelf te vinden. Als ik het goed begrepen heb uit het interview met die Susan van destijds, is zij iemand die inderdaad door hekserij spiritueel wil groeien. Nou, die twee zaken zijn voor mij onverenigbaar.
Ik heb verder niets op haar aan te merken als mens. Ik ken haar verder niet en ze lijkt me ook best aardig (hoewel ze wel wat betweterig en vooral ook als een ietwat te zelfverzekerde vrouw overkwam in haar woorden). Maar ik vind het niet gepast dat iemand zichzelf heks noemt, terwijl diegene niet in staat is om het reguliere aardse losbandige leven op een lager pitje te zetten.
ok, nu reageer ik toch maar ff want ik snap het denk ikquote:Op maandag 4 juli 2005 13:15 schreef FuifDuif het volgende:
Pssst, ik heb gehoord dat heksen penissen hebben als echte slangen, dus ik betwijfel of je dit echt wil.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:45 schreef Vitalogy het volgende:
Whoa
Als ze nu eens wat foto's maakt dat ze naakt in het midden van een pentagram ligt of zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |