Okee maagd, okee.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:32 schreef Geqxon het volgende:
Maar, kun je daar niks anders doen?
Multimedia ofzoDat doen al die apple-nichten en bitches hier
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:36 schreef Geqxon het volgende:
Nou kijk, je hebt apple-gebruikers, en apple-nichten.
Niet vergeten he
Bwahahahha.quote:
Niet echt kansloos hoor... Ik denk dat je met niveau 3 in de war bentquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:39 schreef Geqxon het volgende:
Uhm, ff opsommen wat ik geleerd heb:
-Acces-databases maken
-Websites maken
-VB.NET programmeren (vrij simpel)
-VB.NET programmeren (iets lastiger, volledig fotoalbum met een hoop side-features)
-Mensen voorlichten over hardware, systemen kunnen samenstellen
-Simpel Windows XP netwerk
-Geavanceerd Windows 2003 server netwerk met 4 DC's, 500 clients en een shitload een side-features als DHCP, IIS en nog meer meuk
-Een gebouw voorzien van netwerkapparatuur. Denk hierbij aan het berekenen van subnetten, diverse VLAN's, Visio tekeningen en een hoop kennis over bekabeling
-ARBO-Wetgeving, Service Level Agreement maken enz. enz.
Zelf ga ik de richting van Applicatie-beheer inslaan, wat er op neerkomt dat ik veel projecten ga doen die lijken op mijn eerste rijtje (acces, vb.net enz.)
DIt is zo'n beetje wat ik mijn eerste schooljaar heb gedaan. Ik neem overigens aan dat je met ITIL competentie-gericht werken bedoelt?
En dan uit de mond van iemand die alles wat lager dan hem is op dit forum probeert af te kraken.. altijd op de persoon afgaan en dan een reactie krijgen en dan schijnheilig doen..quote:Op maandag 4 juli 2005 20:48 schreef Geqxon het volgende:
Maar het is natuurlijk erg cool om met je HBO MBO'ers af te kraken
Nee volgens mij zit ik gewoon goed.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:50 schreef Geqxon het volgende:
Is dat zo tonks?
Volgens mij ben je met iemand anders in de war
Nee hoor, niveau 4.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:46 schreef Geqxon het volgende:
Niet echt kansloos hoor... Ik denk dat je met niveau 3 in de war bent
Waarom doe ik hier aan meequote:Op maandag 4 juli 2005 20:54 schreef tonks het volgende:
Nee, geqxon is van zijn middelbare school afgepest
quote:
Serieus? Damn, dan moet het misschien een andere school zijn geweestquote:Op maandag 4 juli 2005 20:56 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nee hoor, niveau 4.
Op mijn vorige opleiding zaten ze ook en daar kwamen ze zo af en toe bij mij om hulp te vragen voor de simpelste dingen.. En naar wat ik gehoord heb zit het bij de $soortgelijke opleidingen niet veel beter.
Ach, dat moet wel goed komen.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:58 schreef tonks het volgende:. hij en sex. hij moet een topic openen hoe hij zich op dates moet gedragen..
Binnekort komt er dus een sex topic van hem hoe alles moet
Ik zie hetquote:Op maandag 4 juli 2005 21:00 schreef tonks het volgende:
Remzz heeft zijn eigen opmerking verwijderd hahahaa
Ja bedacht me dat ik me er gewoon niet mee moet gaan bemoeien. Gebruik nu al veeel te veelquote:Op maandag 4 juli 2005 21:00 schreef tonks het volgende:
Remzz heeft zijn eigen opmerking verwijderd hahahaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |