abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1953140
Vervolg op deel 4
pi_1953295
Dank voor het openen van deze nieuwe, ik zocht hem al!

Ik heb in de vorige gelezen dat de meesten (eigenlijk iedereen) wil doorgaan op de manier zoals het al 3 jaar gebeurd, en dat jullie het leuk vinden dat er meerdere verslagen over hetzelfde zijn. Ik kan dat ergens ook wel begrijpen ivm de volledigheid en volledige visies, ik was persoonlijk alleen voor wat meer structuur hierin.

Maar prima, alles blijft dus zoals het is.

Groetjes

vrijdag 19 oktober 2001 @ 23:09:00 #3
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_1953373
Ik hoor twee dezelfde gesprekken bij zowel arm als rijk:
rommel,zooi, geen handdoeken.
Wat een zeuren zitten daar.
eurobilltracker.com
  vrijdag 19 oktober 2001 @ 23:32:05 #4
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1953633
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 23:29 schreef Ethel het volgende:
In rijk gebeurt er nix bijzonders.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_1953659
Ik word zo moe van dat gezeik bij team Daan he...

(kweet eigenlijk niet waar ik het kwijt moet)
(er zijn op zich geen topics met bv. Team Pascal en Team Daan, misschien een idee)

Maar goed.. on topic. Ik word er zo moe van. Dat gezeik en gezeur. Gejammer en gemier...
Waarom kunnen ze niet gewoon normaal een battle verliezen?
Elke keer is er weer geouwehoer als hun terug moeten naar arm... Dat vind ik bij Team Pascal weer meevallen. Ja ze balen... Maar ze gaan niet zo lopen zeuren erover.

pfft moest ik ff kwijt hoor...

vrijdag 19 oktober 2001 @ 23:39:59 #6
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_1953713
Vond Frank toevallig dat blik met voorraad onder het stro of was het in zijn oor gefluisterd door iemand van het andere team?
Wie heeft dat gezien?
eurobilltracker.com
  vrijdag 19 oktober 2001 @ 23:43:49 #7
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1953739
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 23:34 schreef Funnie het volgende:
Ik word zo moe van dat gezeik bij team Daan he...
Tja... 'liefde' maakt blind he.... Dat is wel duidelijk!
pi_1953820
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 23:43 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Tja... 'liefde' maakt blind he.... Dat is wel duidelijk!

Ik snap het ff niet?
Verklaar je nader?
pi_1953834
OMG, zoals GJ aan het dansen is
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_1953893
Sjeeses wat kan die Frank slecht tegen z'n verlies
Met z'n geneuzel dat er geen technische vragen bij de Battle werden gesteld
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 00:25:25 #11
16339 Klep
Pardon lul
pi_1953897
Weet iemand hoe dat nummer ook weer heet (en welke band)? Je weet wel: PARAM-PAM-PAAM-PAAM-PAM-PAM-PAM (etc). Ze draaiden het net weer, ook al tijdens het vorige feest. Wie kent de titel en de artiest?

Vinnet ook een echt GJ nummer

Ik zeg hier met die stok Lamzak!
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 00:27:35 #12
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_1953915
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 00:25 schreef Klep het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer ook weer heet (en welke band)? Je weet wel: PARAM-PAM-PAAM-PAAM-PAM-PAM-PAM (etc). Ze draaiden het net weer, ook al tijdens het vorige feest. Wie kent de titel en de artiest?

Robbie Williams

[Dit bericht is gewijzigd door zeeuws jongetje op 20-10-2001 00:38]

pi_1953942
Die Get, met z'n johnny de selfkikker smile, staat daar weer effies helemaal uit z'n pan te gaaaaan! Ontzettende bal, lullo 1e klas, ongegeneerde kakko, de hele dag zo'n ik weet het beter smoeltje en dan s'avonds naar het bal even helemaal los,
pi_1954001
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 00:29 schreef reppaz het volgende:
Die Get, met z'n johnny de selfkikker smile, staat daar weer effies helemaal uit z'n pan te gaaaaan! Ontzettende bal, lullo 1e klas, ongegeneerde kakko, de hele dag zo'n ik weet het beter smoeltje en dan s'avonds naar het bal even helemaal los,
Die jongen geniet tenminste.
Komt een man bij de bakker, en wat denk je...?
pi_1954039
Proost!
pi_1954079
WOEHWAHAHAHAHAHAHAHA

er zijn maar twee, die heerlijk vanuit hun kruis uit hun dak gaan..kwa bewegen dan..da's Gert-Jan en Sandy..

de rest zit strak in het harnas, bewegen zich te geremd..

zaterdag 20 oktober 2001 @ 00:44:02 #17
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1954085
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 00:29 schreef reppaz het volgende:
Ik ben het niet met je eens, maar ik moet wel toegeven dat hij de laatste tijd wel een beetje arrogant doet. Dat mag wel wat minder eigenlijk!
pi_1954134
Het viel me op dat Kelly zo loopt af te geven op Audrey...vreemd zo na een paar dagen. Weer een minpuntje voor Kelly.
Ze beoordeelt mensen echt alleen maar op hun uiterlijk, tja vertel eens iets nieuws... Ik had gehoopt dat het mee zou vallen. Not.
Opvallend dat Hummie juist nu Kelly aanwijst als de populairste bewoner. Ik denk dat dit betekend dat ze vanaf nu begint aan een vrije val. Hummie weet dat er geen tweede mogelijkheid meer komt om Kelly haar droomwens te vervullen, het zou te ongeloofwaardig worden.
Komt een man bij de bakker, en wat denk je...?
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 00:50:59 #19
16339 Klep
Pardon lul
pi_1954174
Niet mee eens Scan. Rijk (toen Arm) heeft lang genoeg in Arm (toen Rijk) gezeten en GJ heeft de bluf getoond door te zeggen dat-ie alle 22 straten van Monopoly wist. En hij had gelijk! Mag-ie effe uit zijn dak gaan, ja??? Niks geen arrogantie, gewoon feesten!
pi_1954192
Je merkte al aan Tania dat ze het niet zo leuk vond daar bij arm (het team dan). Nu heeft ze dus net in de tuin met Ed lopen praten dat ze zooooooo graag bij hun in het team wil!!! Achterbaks ...

Ik denk dat hier nog wel een vervolg op komt!!
Dat wordt nog leuk, Tania die het niet naar der zin heeft!!

pi_1954199
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 00:47 schreef wodka het volgende:
Het viel me op dat Kelly zo loopt af te geven op Audrey...vreemd zo na een paar dagen.
Dat komt doordat ze van -ik geloof- Sandy hoorde dat Audrey in Spanje na beelden van Kelly nogal wat kwetsende opmerkingen had gemaakt.
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 01:22:45 #22
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1954246
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 00:50 schreef Klep het volgende:
Niet mee eens Scan. Rijk (toen Arm) heeft lang genoeg in Arm (toen Rijk) gezeten en GJ heeft de bluf getoond door te zeggen dat-ie alle 22 straten van Monopoly wist. En hij had gelijk! Mag-ie effe uit zijn dak gaan, ja??? Niks geen arrogantie, gewoon feesten!
Wie heeft het over Monopoly Klep? Hij loopt de laatste dagen enorm op te scheppen tegenover Frank... dat hij zo geweldig is en veel kan betekenen voor het team van Andries...
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 01:23:58 #23
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1954250
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 00:53 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Dat komt doordat ze van -ik geloof- Sandy hoorde dat Audrey in Spanje na beelden van Kelly nogal wat kwetsende opmerkingen had gemaakt.

Volgens mij omdat ze het nog altijd niet kan verkroppen wat Audrey met Andries heeft geflikt (in haar ogen) in het bad.
In de tuin zei ze letterlijk, roddelend tegen Priscella:

"Die hoer heeft hem afgetrokken in bad".

pi_1954277
Ben ik het mee eens Scanman. Hoewel Kelly zegt dat ze over haar verliefdheid op Andries heen is, laat ze duidelijk het tegendeel blijken. Kelly voelt zich gewoon enorm gekwetst door wat er tussen Audrey en Andries is voorgevallen. Heeft niets met uiterlijkheden te maken, maar juist met het innerlijke.
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 01:36:13 #25
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1954286
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 01:33 schreef Bjanka het volgende:
Ben ik het mee eens Scanman. Hoewel Kelly zegt dat ze over haar verliefdheid op Andries heen is, laat ze duidelijk het tegendeel blijken. Kelly voelt zich gewoon enorm gekwetst door wat er tussen Audrey en Andries is voorgevallen. Heeft niets met uiterlijkheden te maken, maar juist met het innerlijke.
Komt nog bij dat in het bad helemaal niet datgene gebeurd is wat Kelly denkt... en dat het verder nauwelijks meer was dan Kelly met Diane in bad heeft gedaan....
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 01:42:38 #26
16339 Klep
Pardon lul
pi_1954296
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 01:22 schreef scanman01 het volgende:
Hij loopt de laatste dagen enorm op te scheppen tegenover Frank... dat hij zo geweldig is en veel kan betekenen voor het team van Andries...
Scan, ik vind niet dat GJ aan het opscheppen is. Dat hij 'zoveel kan betekenen voor het team Andries' is zijn verborgen agenda. Dat is zijn spel. En natuurlijk probeert hij Frenk alvast voor zich te winnen ("dat hij zo geweldig is"). Met mijn opmerking over Monopoly wil ik alleen zeggen dat GJ over voldoende intelligentie/intellect beschikt om niet arrogant, maar juist slim te zijn. Dat heeft niets te maken met de battle, maar met het gehele vervolg van het spel. Niet arrogant, dus. Maar een hele leuke verborgen agenda. I love it!
pi_1954307
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 00:25 schreef Klep het volgende:

Beetje late reactie, maar is las hem niet eerder

Robbie Williams - Road to Mandalay

zaterdag 20 oktober 2001 @ 01:46:46 #28
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1954309
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 01:42 schreef Klep het volgende:
Maar een hele leuke verborgen agenda.
Zoals eerder gezegd, Gert Jan is ook wel een van mijn favorieten, maar hij heeft wel een paar kleine dingetjes die me dus niet echt aanstaan... Maar dat mag toch?
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 01:48:24 #29
16339 Klep
Pardon lul
pi_1954313
Het valt mij overigens op dat Ed wel heel leuk wordt gevonden door de Spanje-bewoners (Sandy, Pris, Pascal etc). Terwijl hij in de reguliere BB-uitzendingen nauwelijks aan bod komt.
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 01:50:12 #30
16339 Klep
Pardon lul
pi_1954321
Tuurlijk mag dat Scan.

En Pjederdy bedankt. Nu kan ik effe internet struinen naar een leuke MP3!

pi_1954328
Vinden jullie dat accent ook zo irritant van Tania???

Maar wat nog erger is, alle bewoners van arm gaan haar nadoen, zodat iedereen met een belgische accent praat, aaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, grrr
Weg met die belg!!!!

Ze liep ook een uur heen en weer te drentelen voordat ze eindelijk eens naar bed ging... ik irriteer me aan haar!!!

pi_1954329
Op dat idee was ik dus ook gekomen en heb em even via Kazaa neergeladen. Hij schalt hier dan ook (samen met het gekir van Kelly) uit de speaker.
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 01:59:15 #33
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1954339
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 01:55 schreef Ethel het volgende:
Vinden jullie dat accent ook zo irritant van Tania???
Yep.. ik kan haar zelfs soms niet eens volgen... Maar ik vind die uitspraak van Priscella ook behoorlijk zeeeeeuuuuurderig... Beetje a la Audrey....
pi_1954346
Ik vond Sandy de laatste dagen al stukken leuker geworden, maar....ze is nu dronken en ze loopt de hele tijd bij kelly te slijmen, jek (kelly, ik love you, kelly, waar is de deksel, kelly, we blijven altijd vriendjes ook als we hieruit zijn, kelly, wil je me helpen met de wodka rode stier 3x)

.. zal ze dit gedrag hebben afgekeken van Pascal (coos, ..., coos....., coos...., coos....)

Beetje jammer, Sandy

zaterdag 20 oktober 2001 @ 02:04:54 #35
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_1954349
Sandy loopt inderdaad de hele tijd te flemen met Kelly. Het zal toch geen nieuw loooove-duo worden?
pi_1954699
Lekker verslagje weer Buswatcher (zaterdag 20 oktober 2001 04:40). Het is mij nog nooit gelukt om zo'n lap te tikken met een letterlijke weergave van het gesprokene.
M'n complimentjes!
pi_1954931
Whaahahaha wat een verhalen weer
Ben direct goed wakker

Bedankt streamers, voor de geweldige verslagen van gisteravond en afgelopen nacht!!!

pi_1955094
Htje, ik kan helemaal niet snel typen maar het tempo van het gesprek lag niet erg hoog dus ik kon het redelijk goed bijhouden. Ik wilde eigenlijk naar bed gaan om vier uur maar ik kon het niet laten het gesprek te volgen. Ik had niet gedacht dat er nog zoveel verslaggevers actief waren.

Ik heb ook een vraag over een nummer dat gespeeld werd. Van ongeveer 0.25 tot 0.30 werd een nummer gespeeld met het refrein 'oho éhé, I wanna be your lover'. Hoe heet dit nummer en wie is de artiest ? Ik heb gezocht m.b.v. een zoekmachine maar het is een regel die in nogal wat nummers voorkomt.

zaterdag 20 oktober 2001 @ 14:54:37 #39
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1955103
Heeft iemand dat sukkie met pascal en frank over die condoom??
pi_1955160
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 14:54 schreef Jappie het volgende:
Heeft iemand dat sukkie met pascal en frank over die condoom??
In de streamverslagen om een uurtje of half drie. Hier wel een fotootje dervan

zaterdag 20 oktober 2001 @ 15:13:49 #41
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1955207
Ja ik heb het gezien PJE, maar het ging om de manier waarop het gesprek verliep.

Pascal die eerst z'n excuses maakt omdat hij in Frank zijn spullen heeft zitten rommelen, daarna heen en weer gelul over condooms voor algemeen gebruik en P die zegt dat hij er dan een terug zal leggen. En het eerste wat Frank vervolgens vraagt: "Het zijn toch niet die smaakcondooms he"
Pascal:" nee de gewone"
Frank:" oh dan is het goed"

alsof hij zelf de condooms af en toe gebruikt om effe lekker aan te likken en lurken.

zaterdag 20 oktober 2001 @ 16:09:39 #42
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1955530
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 15:58 schreef Ethel het volgende:
[beetje achterbaks daan]
Ze had iets meer kunnen zeggen, maar echt achterbaks kun je dit niet noemen. Danielle heeft meerdere keren aangegeven dat zij zich er niet zo aan stoort... en ze heeft ook gezegd dat de anderen zich wel aan de puinhoop gestoord hebben..
Dat gezellig met Kelly staan praten had ik inderdaad niet meer gedaan trouwens, na vannacht!
Wat Kelly tegen Danielle zei was wel weer heel iets anders dan ze in de woonkamer tegen haar eigen teamleden zei!
pi_1955608
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 16:09 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ze had iets meer kunnen zeggen, maar echt achterbaks kun je dit niet noemen. Danielle heeft meerdere keren aangegeven dat zij zich er niet zo aan stoort... en ze heeft ook gezegd dat de anderen zich wel aan de puinhoop gestoord hebben..
Dat gezellig met Kelly staan praten had ik inderdaad niet meer gedaan trouwens, na vannacht!
Wat Kelly tegen Danielle zei was wel weer heel iets anders dan ze in de woonkamer tegen haar eigen teamleden zei!

Ik zei ook "...een BEETJE..."

En waarom een beetje? Nou, omdat ze loopt te slijmen bij het andere team en net doet alsof zij ook vind dat de rest van haar team loopt te zeuren. Ze valt dus in mijn ogen daarbij een beetje haar eigen team af, en ik vind dat niet kunnen als captain. Toch?
Tenzij het natuurlijk uit tactische overwegingen is gedaan, dat ze rijk te vriend houdt en toeslaat op een onverwacht moment (maar dat denk ik niet).

pi_1955652
Typisch Danielle
pi_1955711
Wie wil het op zich nemen om in de streamverslagen Tania voor zijn/haar rekening te nemen, hoef ik er niet meer naar te luisteren, en blijft het verhaaltje compleet.
Al zou ik willen, ik begrijp er geen snars van , alleen af en toe hoor ik "ik moet niks", valt wel wat voor te zeggen.
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 16:37:11 #46
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1955733
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 16:34 schreef reppaz het volgende:
Wie wil het op zich nemen om in de streamverslagen Tania voor zijn/haar rekening te nemen, hoef ik er niet meer naar te luisteren, en blijft het verhaaltje compleet.
Al zou ik willen, ik begrijp er geen snars van , alleen af en toe hoor ik "ik moet niks", valt wel wat voor te zeggen.
Sorry, ik kan haar ook niet aanhoren... en het gaat ook nergens over trouwens, dus echt zinvol is een verslag daarvan ook niet!
pi_1955782
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 16:34 schreef reppaz het volgende:
Ik doe het nu wel ff omdat het geluid van rijk het bij mij niet meer doet

Ik vind dat we eigenlijk betaald moeten worden als je de streams moet maken van arm, want het vergt veel van je geduld en tolerantievermogen

zaterdag 20 oktober 2001 @ 16:44:05 #48
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1955814
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 16:41 schreef Ethel het volgende:

Ik vind dat we eigenlijk betaald moeten worden als je de streams moet maken van arm, want het vergt veel van je geduld en tolerantievermogen

Dat vind ik nou net als ik een verslag van team Pascal moet maken... Zo zie je maar weer hoe het kan verschillen.
pi_1955831
Oke dan, succes, vindt het maar knap, heb nu trouwens geluid van rijk via stream1
, de originele zeg maar, Big Brother 1 (Hi)=http://home.hccnet.nl/r.lans/streams/BigBrother_bb_1.asx
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 16:46:54 #50
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1955834
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 16:42 schreef Ethel het volgende:
Tania: ik heb nog nooit in mijn leven een mooie kerst gehad. Ik heb ook vaak met kerst gehad dat ik helemaal alleen zit, helemaal alleen.
Goh... waar zal dat nou toch aan liggen???

(ik las trouwens in de rest van het verslag dat Tania al wel het een en ander heeft meegemaakt. Ik heb zelf moeite het dialect te volgen, dus wist niet dat het een echt serieus gesprek was)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')