Zittend plassen, oké.quote:Op maandag 4 juli 2005 03:03 schreef Herald het volgende:
..nou zittend plassen.
wat voor vent ben jij nou?
Nouja ik kan het wel raden waarom, moet zeker van het vrouwtje![]()
Een ramp was dat idd. Heb 's nachts wel es 2 km gelopen vanaf de camping naar n dichtbijgelegen hotel, puur en alleen omdat ik niet kon en wilde schijten op zo'n hurkdingquote:
En iedereen weet ook dat je gaat schijten, want je loopt met een pleerol over de campingquote:Op maandag 4 juli 2005 03:10 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Een ramp was dat idd. Heb 's nachts wel es 2 km gelopen vanaf de camping naar n dichtbijgelegen hotel, puur en alleen omdat ik niet kon en wilde schijten op zo'n hurkding
Tja, da's dan weer een van de charme's van een camping natuurlijkquote:Op maandag 4 juli 2005 03:12 schreef Zebbie het volgende:
[..]
En iedereen weet ook dat je gaat schijten, want je loopt met een pleerol over de camping
meestal vegen ze hun mosseltje ook af hoorquote:Op maandag 4 juli 2005 03:15 schreef BlueEyed het volgende:
Tja, da's dan weer een van de charme's van een camping natuurlijk
Uiteraard vrouwen die met pleerol naar t toiletgebouw lopen uitgezonderd, die gaan gewoon de bril afvegen..
vrouwen poepen nog steeds niet namelijk![]()
Morgen is deze dicht. Golfer is nu ff piesen, dus als ie over n half uurtje terug is vind ie vast wel ergens een slotjequote:Op maandag 4 juli 2005 03:17 schreef Herald het volgende:
ohja voor degenen die morgenvroeg pas inschakelen en niet snappen waar het over gaat: hoe plassen jullie? (mannen)
Nu begin ik me toch een beetje zorgen te maken..quote:Op maandag 4 juli 2005 03:19 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Morgen is deze dicht. Golfer is nu ff piesen, dus als ie over n half uurtje terug is vind ie vast wel ergens een slotje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |