Hallo, Space-Kees.quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:49 schreef space-kees het volgende:
hoiiiiiiiiiiiiiiiiii
WACHT MAAR TOT IK M'N HOOFD TUSSEN JE BENEN HEB, NADINE, DAN ZAL IK JE EENS LATEN VOELEN WAT ÉCHT LEKKER IS! GRRRAOAOAOAWWUOAWOWAUAWOUAWWW!!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 04:07 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Hallo JAM!![]()
Je bent lekker bezig!![]()
Ah... JAM, je loopt wel erg hard van stapel zo op de vroege ochtend... ik ben net wakker. Eerst maar eens een kop sterke koffie.quote:Op zaterdag 17 december 2005 04:09 schreef JAM het volgende:
[..]
WACHT MAAR TOT IK M'N HOOFD TUSSEN JE BENEN HEB, NADINE, DAN ZAL IK JE EENS LATEN VOELEN WAT ÉCHT LEKKER IS! GRRRAOAOAOAWWUOAWOWAUAWOUAWWW!!!!!
,
!!1.
1. Het geluid van een brommende wezel, het beest in mij.
Nee, dan hoeft het voor mij ook niet hoor. God, een kut kan 's ochtends zo stinken. Praat me er niet van. Kutten kunnen 's avond en 's middags ook stinken hoor. Maar een goede ochtendkut, dat slaat wel echt alles. Ga jij maar lekker koffie drinken, Nadine.quote:Op zaterdag 17 december 2005 04:17 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ah... JAM, je loopt wel erg hard van stapel zo op de vroege ochtend... ik ben net wakker. Eerst maar eens een kop sterke koffie.![]()
Oh, ben jij er zó één...quote:Op zaterdag 17 december 2005 04:18 schreef JAM het volgende:
Nee, dan hoeft het voor mij ook niet hoor. God, een kut kan 's ochtends zo stinken. Praat me er niet van. Kutten kunnen 's avond en 's middags ook stinken hoor. Maar een goede ochtendkut, dat slaat wel echt alles. Ga jij maar lekker koffie drinken, Nadine.
Nou, een nuance is hier op zijn plaats, inderdaad. Het moet dan wel een flink harige kut zijn, wil ik de ochtendkut likken. Dan vind ik het wel weer iets hebben, die weelde van haar en geuren en smaken en vocht. Maar om nou aan een kaal stinkkutje te likken, nee. Dan heb ik het gevoel dat ik met een rauwe kipfilet aan het werk ben en dat -zoals u wel kunt raden- geeft me nou geen plezier.quote:
Al zou dat wel een mooie titel opleveren: 'Werken met een rauwe kipfilet'.quote:Op zaterdag 17 december 2005 04:29 schreef JAM het volgende:
[..]
Nou, een nuance is hier op zijn plaats, inderdaad. Het moet dan wel een flink harige kut zijn, wil ik de ochtendkut likken. Dan vind ik het wel weer iets hebben, die weelde van haar en geuren en smaken en vocht. Maar om nou aan een kaal stinkkutje te likken, nee. Dan heb ik het gevoel dat ik met een rauwe kipfilet aan het werk ben en dat -zoals u wel kunt raden- geeft me nou geen plezier..
Ja, daar hadden we het toch al eens eerder over gehad? Dat je kinderen vermoorden, dat dat misschien wel erg is, maar dat je er in termen van een verhaal wel heel veel voor terugkrijgt?quote:Op zaterdag 17 december 2005 04:30 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Al zou dat wel een mooie titel opleveren: 'Werken met een rauwe kipfilet'.
Precies.quote:Op zaterdag 17 december 2005 04:33 schreef JAM het volgende:
Ja, daar hadden we het toch al eens eerder over gehad? Dat je kinderen vermoorden, dat dat misschien wel erg is, maar dat je er in termen van een verhaal wel heel veel voor terugkrijgt?
Kinders, opgepast! Muhahahahah, ik ga voor de Pullitzer!.
Ja, dus wanneer komt die smerige sex-date er nu van?quote:
Ik heb het best wel druk met mijn ándere smerige sex-datesquote:Op zaterdag 17 december 2005 04:39 schreef JAM het volgende:
Ja, dus wanneer komt die smerige sex-date er nu van?
Nee JAM, dit is niet wat ik voor ogen had, niet in de laatste plaats omdat je er een heel ander onderwerp van maakt door het woord "vitiëren" te vervangen door "vibriëren".quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:10 schreef JAM het volgende:
[..]
Polyforme sedimenten welke ons waterbestand vibriëren.
Het is me toch wat. Die polyforme seditementen die etc. Breek me de bek er niet over open.
Ja, is dit goed, zo?
Om precies te zijn van het Latijnse vitium dat "smet, tekortkoming, zonde" betekent. Vita betekent "leven".quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:57 schreef Misstique het volgende:
(vitiëren = bederven. Afkomstig van het latijnse "vita")
Niet volgens Kramersquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:26 schreef Koekepan het volgende:
[..]
Om precies te zijn van het Latijnse vitium dat "smet, tekortkoming, zonde" betekent. Vita betekent "leven".
I stand correctedquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:58 schreef Koekepan het volgende:
Dan heeft Kramers 't fout. Vita en vitium zijn etymologisch zelfs niet aan elkaar gerelateerd.. Maar nu weer on-topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |