SOmS welquote:Op maandag 4 juli 2005 00:36 schreef Allan24 het volgende:
Hoi, ik ben een vrijwilliger
... maar nu even niet.
Leer spellen, kneus. Je bent al net zo sneu als TS.quote:
10 marsen naar binnen werkenquote:Op maandag 4 juli 2005 00:40 schreef OneJule het volgende:
¤5,- stelt niks voor idd.... maar dan tog, het zijn wel 10 marsen, en die gingen er best in
schoolgaandquote:Op maandag 4 juli 2005 00:43 schreef heiden6 het volgende:
Zoek een baan, trouwens.
kom je lekker niet als het regent, ze kunnen je toch niet missen, dus ontslagen wordt je niet.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:49 schreef OneJule het volgende:
beter dan dit wordt het niet, en in een goede week... is het te doen... plus het feit dat het geen vervelend werk is om te doen, alleen als het regent dus![]()
Dat is pauper in het kwadraat.quote:
je hebt een punt, alleen dat wordt me niet in dank afgenomen... wat gevolgen met zich meebrengtquote:Op maandag 4 juli 2005 00:49 schreef Aurelium het volgende:
kom je lekker niet als het regent, ze kunnen je toch niet missen, dus ontslagen wordt je niet.
Als je vrijwilligerswerk kunt doen, kun je ook vakkenvullen.quote:
heb je nog fooi gegeven?quote:Op maandag 4 juli 2005 00:40 schreef OneJule het volgende:
¤5,- stelt niks voor idd.... maar dan tog, het zijn wel 10 marsen, en die gingen er best in
Schrijven is ook best lastig. Ik begin te begrijpen waarom je sollicitatiebrieven voor een betaalde baan meteen in de papierversnipperaar verdwijnen.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:57 schreef OneJule het volgende:
lezen blijft moeilijk of niet... let eens op de details
Je hebt nog niks positiefs gezegd.... heb je niks beters te doen dan zitten wachten tot je een kutopmerking kan maken?quote:Op maandag 4 juli 2005 00:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Schrijven is ook best lastig. Ik begin te begrijpen waarom je sollicitatiebrieven voor een betaalde baan meteen in de papierversnipperaar verdwijnen.
Nee niet echt. Net zoals jij niets beters te doen had, dan zitten te wachten tot je die 5 euro uit de fooienpot kon graaien.quote:Op maandag 4 juli 2005 01:04 schreef OneJule het volgende:
[..]
Je hebt nog niks positiefs gezegd.... heb je niks beters te doen dan zitten wachten tot je een kutopmerking kan maken?![]()
wie het kleine niet eertquote:Op maandag 4 juli 2005 00:38 schreef Oldbie het volgende:
Vijf hele euro's rijker?? WOW!!!
Jij bent in de categorie 12 t/m 16 jaar zekerquote:Op maandag 4 juli 2005 01:16 schreef Ciurlizza het volgende:
Kleine piemol zeker?
Nee, wat er boven. Je zusje zit wel in die categorie. Die houdt wel van grote piemols.quote:Op maandag 4 juli 2005 01:16 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Jij bent in de categorie 12 t/m 16 jaar zeker![]()
goh, een baan, een leven... en nog heb je tijd om je negatieve zelf uit te hangen op FOK?... dat doe je knapquote:Op maandag 4 juli 2005 01:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat heb ik al. Een baan ook al trouwens.
Op zondag wordt er nu eenmaal niet gewerkt.quote:Op maandag 4 juli 2005 01:19 schreef OneJule het volgende:
[..]
goh, een baan, een leven... en nog heb je tijd om je negatieve zelf uit te hangen op FOK?... dat doe je knap![]()
Het zusje van Baas B ook.quote:Op maandag 4 juli 2005 01:18 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Nee, wat er boven. Je zusje zit wel in die categorie. Die houdt wel van grote piemols.
toevallig is het maandag, en ik weet ontzettend goed wat werken is, beter dan menig persoon in nederland... ik zei het al eens, en zeg het nog eens.. niet praten over waar je geen verstand van hebtquote:Op maandag 4 juli 2005 01:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Op zondag wordt er nu eenmaal niet gewerkt.
Maar dat weet jij niet natuurlijk. Weet je überhaupt wel wat werken is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |