En ik maar denken hoe dat meisje dat logo zo goed op haar T-shirt kreegquote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 00:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
[afbeelding]
Geen tieten, maar wel heel mooi![]()
Beetje tieten toch wel, als je goed kijktquote:Op maandag 4 juli 2005 00:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
[afbeelding]
Geen tieten, maar wel heel mooi![]()
Ik heb een "kennisje" die heeft ook zo'n kamerquote:Op maandag 4 juli 2005 00:42 schreef Mikkie het volgende:
[afbeelding]
Die stond ook in die dir. Hoezo... handel
Heeft ze opeens de broek op de knieen voor het hele publiekquote:Op maandag 4 juli 2005 00:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En de foto/actie is al zo kansloos. Ontmoet je een meisje, ga je zoenen, en meteen in die keet dik staan vingeren, kom op zeg.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 00:42 schreef Mikkie het volgende:
[afbeelding]
Die stond ook in die dir. Hoezo... handel
Jeugd van tegenwoordig...quote:Op maandag 4 juli 2005 00:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En de foto/actie is al zo kansloos. Ontmoet je een meisje, ga je zoenen, en meteen in die keet dik staan vingeren, kom op zeg.
Ach man, jij weet niet watskeburt!quote:
3 maal is scheepsrecht enzoquote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 00:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is wel stijl, als je het midden op het podium doet
En dan naar je vrienden roepen: kom maar op met dat rondje!
Hangt er vanaf, watsteburt in de schuur?quote:Op maandag 4 juli 2005 00:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Maar die biertjes. Zijn ze nou voor gratis of gewoon pleurisduur?
Je bent een sjembek dat zeurt!quote:Op maandag 4 juli 2005 00:48 schreef Mikkie het volgende:
Hey, we gaan hier niet lopen watskeburten hè
Dat doe ik al de hele dagquote:Op maandag 4 juli 2005 00:49 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Was bij mij gister ook
Toen ben ik maar kansloos gaan fokken.
Die tieten zijn zo groot dat het er niet eens fatsoenlijk op komtquote:
Ik haal er altijd 1 tegelijk, maar dat komt misschien omdat er 2 meter tussen PC en koelkast zitquote:Op maandag 4 juli 2005 00:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Heb net 3 nieuwe flesjes uit de koelkast gehaald![]()
Poste jij deze niet ooit eens?quote:Op maandag 4 juli 2005 00:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Heb net 3 nieuwe flesjes uit de koelkast gehaald![]()
Soms is groot juist beterquote:Op maandag 4 juli 2005 00:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar da's ook niet meer relaxt groot man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |