Hup, slapen!quote:Op zondag 3 juli 2005 23:36 schreef Tique het volgende:
Hé Tique, kutkind! Flikker eens op ofzo! Ga naar je bed!
ow...okeej..![]()
Je reageert weinigquote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 23:40 schreef JDude het volgende:
Maar goed, even over bier.
Ik fietste net met mijn huisgenoot naar Meersel-Dreef, dat is net over de Belgische grens. Het bier is daar een stuk goedkoper, puik dus.
Vier halve liters later teruggefietst, zijn we gewoon net zo snel terug als dat we heen gingen. (gemiddeld 25 km/u).
Raar bier daar in België.
Oke, terug naar de meetquote:
Er waren ooit Frituurmeet topics... misschien dat we die kunnen voortzetten in deze reeks? Er staat vast nog nuttige info in!quote:
Ja, maar daar hoef ik jullie allemaal niet bij te hebben.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:42 schreef Zebbie het volgende:
DD heeft ze al aangeboden!
En het bier dat je net hehaald hebt!quote:Op zondag 3 juli 2005 23:44 schreef Mikkie het volgende:
En ik krijg gvd trek in van alles op dit moment.
Shoarma, döner, friet, whatever...
In wat voor gehucht woon je? Hier kan ik alle wereldgerechten halen op fietsafstand.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:44 schreef Mikkie het volgende:
Maar goed... naar de Mac of de friettent rijden zit er niet meer in na dit aantal biertjes. En ik heb niks lekkers meer hier liggen
Vergeet het romance topic nietquote:Op zondag 3 juli 2005 23:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, maar daar hoef ik jullie allemaal niet bij te hebben.
Een linkje zou niet verkeerd zijnquote:Op zondag 3 juli 2005 23:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Er waren ooit Frituurmeet topics... misschien dat we die kunnen voortzetten in deze reeks? Er staat vast nog nuttige info in!
Ik had zo 10 euro op een Bendeleider topic kunnen zettenquote:
Eigenlijk welquote:
Dat ga ik proberenquote:Op zondag 3 juli 2005 23:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Misschien dat je vannacht om vier uur wel kunt scoren, dan slaap ik toch wel
HA! geen kwartetquote:Op zondag 3 juli 2005 23:52 schreef Zebbie het volgende:
Nee
Ik durf niet te kijken op hoeveel ik nu staquote:Op zondag 3 juli 2005 23:51 schreef Mikkie het volgende:
Jij bent die 4500 trouwens ook veel te snel voorbij gegaan zeg
1 Per topic is zeer okéquote:
Dat heb ik je al verteldquote:Op zondag 3 juli 2005 23:53 schreef JDude het volgende:
Wat vinden jullie van mijn avatar trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |