Neem aan dat je dan op z'n minst een 64bit proc moet hebbenquote:Op maandag 4 juli 2005 10:54 schreef Blinker het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met Windows XP x64?
Gaat doordoor BF2 nog sneller?
Ik heb zelf ook een AMD 64 3400+ maar ik dacht dat Windows XP voor de 64 bits processoren nog een tijdje op zich laat wachten? Of is die XP-versie nu wel klaar?quote:Op maandag 4 juli 2005 10:54 schreef Blinker het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met Windows XP x64?
Gaat doordoor BF2 nog sneller?
Ik denk dat je daar niet zoveel van merkt.. Videokaart en geheugen zijn toch de grootste performance winnaars. Maar goed, voor het getrainde oog zit er misschien wel verschil inquote:Op maandag 4 juli 2005 11:22 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een AMD 64 3400+ maar ik dacht dat Windows XP voor de 64 bits processoren nog een tijdje op zich laat wachten? Of is die XP-versie nu wel klaar?
Anyway het schijnt uiteraard een prestatiewinst op te leveren als je een besturingsysteem hebt die je processor optimaal ondersteund. Dat merk je dan weer terug in Battlefield 2.
dat is echt lame dat je dat zo makkelijk kunt doen.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:19 schreef gigant het volgende:
EA GAMES\Battlefield 2\python\bf2\stats and open the unlock.py file with notepad or word and change
kitUnlocks = [0, 0, 0, 0, 0, 0, 0] to kitUnlocks = [1, 1, 1, 1, 1, 1, 1] and then you have unlocked all the weapons.
En dit werkt online?quote:Op maandag 4 juli 2005 13:19 schreef gigant het volgende:
EA GAMES\Battlefield 2\python\bf2\stats and open the unlock.py file with notepad or word and change
kitUnlocks = [0, 0, 0, 0, 0, 0, 0] to kitUnlocks = [1, 1, 1, 1, 1, 1, 1] and then you have unlocked all the weapons.
Bij mij werkt die helemaal niet, net geprobeerd. Weet niet hoe het bij jullie zit?quote:
Oh toch wel.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:36 schreef gigant het volgende:
[..]
Bij mij werkt die helemaal niet, net geprobeerd. Weet niet hoe het bij jullie zit?
Bedoel je dat je online alle wapens kan gebruiken met die kleine tweak? Dat is wel heel erg slecht danquote:
Jij hebt het toch al geprobeerd? Wat is ertegen om hier even te melden of het werkt of niet?quote:Op maandag 4 juli 2005 16:42 schreef gigant het volgende:
Probeer het eens zou ik zeggen.
Ik heb de orginele versie nog niet, die komt als het goed is morgen binnen. Dus kan nog niet op internetquote:Op maandag 4 juli 2005 16:45 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Jij hebt het toch al geprobeerd? Wat is ertegen om hier even te melden of het werkt of niet?
Aaah ok, dat wist ik nietquote:Op maandag 4 juli 2005 16:48 schreef gigant het volgende:
[..]
Ik heb de orginele versie nog niet, die komt als het goed is morgen binnen. Dus kan nog niet op internetEn ik ben wel benieuwd of het werkt ofniet.
ik heb me net zelfs vermaakt met botsquote:Op maandag 4 juli 2005 16:55 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Aaah ok, dat wist ik niet
Ik hoop dat je genoeg vrije tijd hebt deze week, deze shit is verslavend![]()
were jezus hosting? dat is wel heel fout...quote:Op maandag 4 juli 2005 17:49 schreef UnleashMitch het volgende:
Via een kennis een linkje gekregen naar HJhosting.nl oid en nu krijgen we de domeinnaam+hosting e.d. van www.fokbf2clan.wanadoom.nl![]()
Nu maar hopen dat PHPNuke daar te draaien is
-edit-
Hmm kan wel PHP draaien maar geen MySQL database, das weer lastig dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |