Correct! Mooie foto vind ik dat!quote:Op maandag 4 juli 2005 12:48 schreef Grobbel het volgende:
Louise Rhodes?
quote:Op maandag 4 juli 2005 12:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Correct! Mooie foto vind ik dat!
GROBBEL + 1
hebben jullie ook ongelooflijk kutweer?
Als je niet van zon houdt, dan welquote:Op maandag 4 juli 2005 12:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Correct! Mooie foto vind ik dat!
GROBBEL + 1
mwah... is relatief... liever nu dan 4 dagen dit weer op Werchterquote:Op maandag 4 juli 2005 12:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
ahum... het komt allemaal nog naar het oostenquote:Op maandag 4 juli 2005 13:04 schreef Neleos het volgende:
Volgens mij woon ik in de goede uithoek van het land![]()
Vast nietquote:Op maandag 4 juli 2005 13:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
ahum... het komt allemaal nog naar het oosten![]()
ga dan maar vast bidden ofzo.... want het gaat echt komen..... zoek je regenjas maar vast opquote:
Het schijnt juist van het westen naar het oosten te trekken heb ik begrepen...quote:Op maandag 4 juli 2005 13:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hier is 't eindelijk aan 't opknappen.Dus 't zal landinwaarts zometeen ook wel beter worden.
ja, maar daarna zal het wel weer beter wordenquote:Op maandag 4 juli 2005 13:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het schijnt juist van het westen naar het oosten te trekken heb ik begrepen...![]()
En ik zit dus in het westen, en hier is 't gaan liggen en dus gaat dat betere weer vanaf hier landinwaarts waar 't ook weer beter gaat worden dus. Ofzo. Geloof ik.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het schijnt juist van het westen naar het oosten te trekken heb ik begrepen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |