jaquote:Op zondag 3 juli 2005 23:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja maar ik had donderdagavond geen tijd om te kijken....
(of althans ik heb alleen de laatste 10 minuten kunnen zien).
Nou, ik vind het dus niet kunnen. Als je als vrouw niet klaar kan komen bij een man - de meerderheid dus - moet je dat gewoon zeggen in plaats gaan doen alsof. Wordt de sex heus niet beter van en je belazert hem gewoon. Al kan het voor de ego van de man wel weer beter zijn he.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:52 schreef Airelle het volgende:
[..].
Laten we er een serieus gesprek over gaan voeren.
Veels te dikquote:Op zondag 3 juli 2005 23:54 schreef timbob het volgende:
[..]
ja
ik had ook het begin gemist
ik mag die tocara niet
niet mijn type
Dat laatste is helemaal true lijkt mequote:Op zondag 3 juli 2005 23:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, ik vind het dus niet kunnen. Als je als vrouw niet klaar kan komen bij een man - de meerderheid dus - moet je dat gewoon zeggen in plaats gaan doen alsof. Wordt de sex heus niet beter van en je belazert hem gewoon. Al kan het voor de ego van de man wel weer beter zijn he.
Daarom had ik ook een 'quote:Op zondag 3 juli 2005 23:56 schreef timbob het volgende:
[..]
ik vind haar niet te dik
ik vind haar niet knap gewoon.
en d'r uitstraling enzo.
Mwah, dat hoeft niet hoor.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat laatste is helemaal true lijkt me.
Het staat zo verschrikkelijk dom en een man heeft het toch gewoon door als ze faked?
mannen kunnen ook fakenquote:Op zondag 3 juli 2005 23:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, ik vind het dus niet kunnen. Als je als vrouw niet klaar kan komen bij een man - de meerderheid dus - moet je dat gewoon zeggen in plaats gaan doen alsof. Wordt de sex heus niet beter van en je belazert hem gewoon. Al kan het voor de ego van de man wel weer beter zijn he.
men don't carequote:Op zondag 3 juli 2005 23:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat laatste is helemaal true lijkt me.
Het staat zo verschrikkelijk dom en een man heeft het toch gewoon door als ze faked?
Mietjequote:Op zondag 3 juli 2005 23:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we het nog redden vandaag.!
Zij is lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:57 schreef Airelle het volgende:
Wat moet bridget maasland daar nou? Sven?
Maar wat moet ze daar?quote:Op maandag 4 juli 2005 00:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zij is lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.!!!!
Hoe bedoel jequote:
Wat is dat nou weer voor een lelijke avatarquote:Op maandag 4 juli 2005 00:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zij is lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.!!!!
Wie?quote:Op maandag 4 juli 2005 00:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een lelijke avatar
Carnaval in Argentinië met The Bridget Triangle.quote:
Ik weet niet waar je het over hebt hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |