Wow! Net ff opgezocht, de Ortica Multi Max s nog duurder dan de Solgar VM-75, 41.16 vs 31.68 voor beide 90 pillen bron: Vitadvice. Ben benieuwd waar daar in zit dat die zo prijzig is.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:16 schreef NijntjesUk het volgende:
Omdat er hier ook wat gevraagd werd over andere goede merken, hier even een opsomming:
- Orthica (de Multi-Max wordt vaak ook aangeraden door huisartsen)
- Now
- Poolplus
- Bloem (ze hebben ook een multi, maar ook een hele goede Chlorella, wat een reinigende werking heeft)
Ik neem o.a. ook vetzuren, zoals EPA, DHA, GLA, ALA gecombineerd met reukloze knoflook capsules en geconcentreerde groene thee capsules.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:58 schreef slashdotter3 het volgende:
Beetje late reactie maar goed
Ik hou het op de:
Hema Krachtige Multi-Totaal, 75 pillen, prijs: 9,05 = 12 cent per pil
ipv de:
Solgar 90 pillen, prijs 38.40 = 0,42 cent per pil
Zijn er overigens nog mensen die naast multivitamine pillen ookQ10 Visolie Ginseng Ginko Biloba
en meer supplementen innemen?
Ik denk van wel, lees de vorige posts in deze thread maar ff terug en je weet waarom.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:33 schreef slashdotter3 het volgende:
Vergelijk dat eens met een huismerk zoals Hema waar 75 pillen 9 euro kost.
Mijn vraag blijft nog steeds: rechtvaardigt die betere kwaliteit de 2, 3 of zelfs bijna 4 voudige prijs van een huismerk?
Hey, wat niet schaadtquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:47 schreef Mano het volgende:
Ik slik multivitamines A-Z, vitamine C, kalk + vitamine D3, vitamine B, knoflook, anti-oxydanten, kelp/lecithine, zalmolie, levertraan en foliumzuur [alhoewel maar heel af en toe omdat ik ook B slik]
Omdat ik regelmatig alcohol dronk en te weinig vlees at [en eeuwig jong wil blijven]
Dit koop ik allemaal bij het Kruidvat en ik merk eerlijk gezegd niet dat ik me beter voel of zo. De laatste tijd heb ik -als gevolg van lijnen- juist last van vermoeidheid en ik weet niet wat ik tekort kom. Volgens mij eet ik heel gezod en genoeg.
Hoeveel pillen zijn dat per dag?!? is dat gewoon alles in 1 pf zijn dat stuk of 6 pillen per dag.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:47 schreef Mano het volgende:
Ik slik multivitamines A-Z, vitamine C, kalk + vitamine D3, vitamine B, knoflook, anti-oxydanten, kelp/lecithine, zalmolie, levertraan en foliumzuur [alhoewel maar heel af en toe omdat ik ook B slik]
Omdat ik regelmatig alcohol dronk en te weinig vlees at [en eeuwig jong wil blijven]
Dit koop ik allemaal bij het Kruidvat en ik merk eerlijk gezegd niet dat ik me beter voel of zo. De laatste tijd heb ik -als gevolg van lijnen- juist last van vermoeidheid en ik weet niet wat ik tekort kom. Volgens mij eet ik heel gezod en genoeg.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:38 schreef Erik_Westerveld het volgende:
wat een bullshit hier, eet gewoon normaal, hoef je niet eens aan die pillen
stelletje psycho's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |