abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28590289
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:23 schreef Kyara het volgende:
volgens mij heeft ikea bakjes die je met zuignapjes vast kunt zetten. Of het stevig is weet ik niet...
Oke. bedankt
♫ | DVD's | MSN Space | ♫
pi_28590301
Nog niks binnen! Ze moeten nu echt opschieten hoor!
Back in business.
  FOK!fossiel donderdag 7 juli 2005 @ 15:38:26 #278
1455 Keroppi
kool kikker
pi_28590324
Gisteren toch maar naar Den Bosch geweest, en de Lush winkel was inderdaad erg makkelijk te vinden (Verder vond ik het, voor een keertje, ook best een leuke stad )

De buit:

Rockstar 100g (ik ben er nog niet onmiddelijk van weg... wie weet)
Honey I washed the kids 150g (Zo favoriet dat ik dacht, 'ach waarom niet een groot stuk' )
Aquamarina 100g (fijn spul, en makkelijker om aan te brengen dan AOBS, maar wel moeilijk om uit het potje te vissen...)
Sympathy for the skin (wat ruikt dat gruwelijk lekker!)
Ultimate Shine (omdat ik er zulke mooie krullen van krijg)
Lemony Flutter (puur omdat het zo gruwelijk lekker ruikt, met mijn nagelriemen is niks mis )

En daarbij kreeg ik een groot blok 'You snap the whip' ben benieuwd hoe dat bevalt....
Chick on a mission
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:38:02 #279
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_28592078
You snap the whip is lekker spul, Keroppi! Je hebt sowieso wel een lekker lijstje
pi_28592173
Mag ik boos worden omdat Lush m'n spullen niet heeft gebracht vandaag? Of ben ik gewoon te ongeduldig? Vorige week donderdag besteld,maandag geld erafgehaald,dan moet het vandaag toch wel komen???
Back in business.
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:42:10 #281
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_28592224
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:40 schreef Shirley het volgende:
Mag ik boos worden omdat Lush m'n spullen niet heeft gebracht vandaag? Of ben ik gewoon te ongeduldig? Vorige week donderdag besteld,maandag geld erafgehaald,dan moet het vandaag toch wel komen???
Je bent misschien iets te ongeduldig En boos worden, zou ik al helemaal niet. Wacht gewoon even af.. het gebruiken van je Lush spulletjes is daarna des te leuker

PS: Stuur ze anders even een mailtje.
pi_28592271
Krijgen jullie allemaal "hele producten" cadeau (Heb het al een aantal keer voorbij zien komen)..
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:58:16 #283
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_28592854
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:40 schreef Shirley het volgende:
Pakketten komen alleen op woensdag en zaterdag normaal gesproken, dus denk dat je even geduld moet hebben tot zaterdag.
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
pi_28592954
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:42 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Je bent misschien iets te ongeduldig En boos worden, zou ik al helemaal niet. Wacht gewoon even af.. het gebruiken van je Lush spulletjes is daarna des te leuker

PS: Stuur ze anders even een mailtje.
Nee, echt boos zal ik natuurlijk niet worden hoor, ben het wachten gewoon zat. En mailen heeft bij mij geen nut denk ik, elke keer als ik mail krijg ik niks terug. Dus nog meer wachten......
Back in business.
pi_28592961
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:43 schreef heaven7 het volgende:
Krijgen jullie allemaal "hele producten" cadeau (Heb het al een aantal keer voorbij zien komen)..
Yep, volgens mij is dat alleen (of voornamelijk) in Den Bosch!
pi_28593000
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:58 schreef La_Guiri het volgende:

[..]

Pakketten komen alleen op woensdag en zaterdag normaal gesproken, dus denk dat je even geduld moet hebben tot zaterdag.
Maar ik vind dat eerlijk gezegd erg lang. De vorige keer bestelde ik op een zondag en had ik het de zaterdag erna, dus dan zou ik het eigenlijk nu al moeten hebben toch? Maar ja...met klagen en zeuren komt het echt niet sneller.
Back in business.
  donderdag 7 juli 2005 @ 17:05:04 #287
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_28593138
Ja duurt ook best lang dan inderdaad, helemaal omdat je er zo op zit te wachten zeg maar. Bij mij duurde het beide keren bijna tien dagen...
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
pi_28593227
Voor de middle earth turns to rock gebruikers:

Is die van jullie donker bruin zoals het plaatje op de site? Die van mij heeft een heel viezig licht-bruin/groen kleurtje en hij ruikt helemaal niet zo lekker als de sample die ik uit luik had (die was dus superbruin). Toen ik met dat sampletje wastte kwam er echt de modder vanaf en het rook super sterk! T was tot nu toe het enige luchtje dat bleef hangen bij mij. Maar het stuk dat ik uit Maastricht heb laat dus helemaal geen modder na en ruikt ook niet zo lekker.
was er gisteren echt een beetje chaggie door
pi_28593268
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 17:05 schreef La_Guiri het volgende:
Ja duurt ook best lang dan inderdaad, helemaal omdat je er zo op zit te wachten zeg maar. Bij mij duurde het beide keren bijna tien dagen...
Voor 6,50 verzendkosten mogen ze wat mij betreft wat sneller zijn.
Back in business.
pi_28594019
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 17:00 schreef Fiorenza het volgende:

[..]

Yep, volgens mij is dat alleen (of voornamelijk) in Den Bosch!
Wow Ik ben al 3 keer in Den Bosch geweest en kreeg een boel proefjes maar niks "heels" helaas Wel leuk!
pi_28594045
ZIjn er meerdere hier die net 3 mailtjes tegelijkertijd van Lush heeft gekregen? Gewoon de nieuwsbrief denk ik...
Back in business.
pi_28595604
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 14:32 schreef Maeghan het volgende:

[..]

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ik ben verliefd op je hond

Mhihihi, totaal offtopic maar ik moest het even kwijt =D

Het gaat al een stuk beter met zijn droge plekjes.
pi_28595642
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 17:07 schreef morgaine21 het volgende:
Voor de middle earth turns to rock gebruikers:

Is die van jullie donker bruin zoals het plaatje op de site? Die van mij heeft een heel viezig licht-bruin/groen kleurtje en hij ruikt helemaal niet zo lekker als de sample die ik uit luik had (die was dus superbruin). Toen ik met dat sampletje wastte kwam er echt de modder vanaf en het rook super sterk! T was tot nu toe het enige luchtje dat bleef hangen bij mij. Maar het stuk dat ik uit Maastricht heb laat dus helemaal geen modder na en ruikt ook niet zo lekker.
was er gisteren echt een beetje chaggie door
Het stukje dat ik heb is "hard" en lekker, geur blijft goed hangen, maar het stukje dat ik van peri gekregen heb is een stuk zachter. Dus denk dst er soms wel verschil tussen zit helaas
pi_28595680
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:30 schreef debby1973 het volgende:

[..]

[[url=http://img22.imageshack.us/img22/1862/mvc038f1kj.th.jpg]afbeelding][/URL]

Het gaat al een stuk beter met zijn droge plekjes.
Is dat een Franse Bulldog?? Agossie...die wil ik ook!!!
Back in business.
pi_28595774
Ja, Bono is een franse bulldog. En hij is super lief! Maar hij snurkt, laat scheten en boeren. ha ha ha

pi_28595798
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:37 schreef debby1973 het volgende:
Ja, Bono is een franse bulldog. En hij is super lief! Maar hij snurkt, laat scheten en boeren. ha ha ha

[[url=http://img22.imageshack.us/img22/765/mvc058f1mq.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ow gossie...ik hou van die honden. Als ik ooit een hond neem,wordt het er zo één.
En ach, snurken,scheten en boeren....dat doet de gemiddelde vent ook wel!
Back in business.
pi_28595804

Karma Zeep
Sea Vegetable zeep
I Should Coco zeep
Rock Star zeep
Milky Bar zeep
Honey I Washed the Kids zeep

You Snap the Whip bodybutter

Dream Cream bodylotion

Rehab shampoo
Reincarnate Shampoo
Big shampoo

American Cream conditioner
Retread Conditioner

Sonic Death Monkey douchegel

Angels on Bare Skin gezichtsreiniger

Baby Face make-up verwijderaar

Honey Trap Lip Balm

Pied de Pepper voetencrème

Lemony Flutter nagelriemcrème

♫ | DVD's | MSN Space | ♫
pi_28595838
Het is ook echt een knuffelhond. Hij slaapt bij mijn vriend en mij op bed. Hij begint aan het voeteneinde maar kruipt dan steeds iets meer naar boven tot hij tussen ons in ligt en dan het liefst met zijn koppie naast mij op het kussen.
pi_28595859
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:38 schreef mrsj het volgende:
[afbeelding]

Karma Zeep
Sea Vegetable zeep
I Should Coco zeep
Rock Star zeep
Milky Bar zeep
Honey I Washed the Kids zeep

You Snap the Whip bodybutter

Dream Cream bodylotion

Rehab shampoo
Reincarnate Shampoo
Big shampoo

American Cream conditioner
Retread Conditioner

Sonic Death Monkey douchegel

Angels on Bare Skin gezichtsreiniger

Baby Face make-up verwijderaar

Honey Trap Lip Balm

Pied de Pepper voetencrème

Lemony Flutter nagelriemcrème

Hoe werkt de Pied de Pepper?
Back in business.
pi_28595872
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:40 schreef debby1973 het volgende:
Het is ook echt een knuffelhond. Hij slaapt bij mijn vriend en mij op bed. Hij begint aan het voeteneinde maar kruipt dan steeds iets meer naar boven tot hij tussen ons in ligt en dan het liefst met zijn koppie naast mij op het kussen.
Agossie... Oeps..wel offtopic
Back in business.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')