abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 juli 2005 @ 23:13:15 #31
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_28495153
quote:
Op maandag 4 juli 2005 22:58 schreef tulpje6 het volgende:
Heb ff geen tijd reacties te lezen (Tnx!) dus weet niet of t er toevallig al bij staat, maar sprak net een vriendin van me die een laptop heeft gehad en ook mensen kent die een laptop hebben en zij zei dat ik beter geen laptop kon nemen omdat die accu ten eerste maar hooguit 2 uur meegaat per keer dus je moet telkens opladen en ten tweede slecht ventilatiesysteem in laptops zodat ze oververhit raken als je te lang achter dat ding zit. Volgens haar zijn laptops niet ontworpen om urenlang achter door te brengen, hooguit halfuurtje tot uurtje per dag ofzo.
Sja en ik ben dus wel een fervente computeraar.....zijn hier ook dergelijke nare ervaringen met laptops, dat die niet bestand zijn tegen lang computeren en uitvallen door oververhitting of accu's die snel leeg en kapot gaan ed?
laptops kan je gewoon op het lichtnet aansluiten, en als hij echt snel overhit raakt kan je er een soort plaat onderleggen met ventilators er in.
pi_28495180
quote:
Op maandag 4 juli 2005 23:13 schreef capibar het volgende:

[..]

laptops kan je gewoon op het lichtnet aansluiten, en als hij echt snel overhit raakt kan je er een soort plaat onderleggen met ventilators er in.
Dude, hij kan niet eens een CD branden.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28495260
Dude, maak eens een fotoboek aan, daar kun je ook mee msnen met andere mensen van Fok. Je moet er dan wel een foto op zetten, anders lukt het niet. Als je een fotoboek hebt krijg je ook kortingen bij de grotere computerwinkels, die hebben namelijk een advertentiedeal met Fok gesloten. Daarom hebben de meeste mensen op Fok een goeie computer, en er best veel verstand van. Dat bespaart je een hoop moeite; gewoon naar http://fotoboek.fok.nl gaan.
  maandag 4 juli 2005 @ 23:20:07 #34
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_28495398
quote:
Op maandag 4 juli 2005 23:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dude, hij kan niet eens een CD branden.
ik hoop dat hij wel een plaat onder een pc kan leggen

en een stekker in het stopkontakt kan steken.
  maandag 4 juli 2005 @ 23:20:30 #35
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_28495412
Die ouders zijn echt te maf Waarom denkt iedere onbenul toch altijd dat 'ie iets van PC's weet, en laat zich vervolgens ook nog gigantisch kennen door flink paranoďde te lopen doen.
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
pi_28495445
quote:
Op maandag 4 juli 2005 23:20 schreef capibar het volgende:

[..]

ik hoop dat hij wel een plaat onder een pc kan leggen
[afbeelding]
en een stekker in het stopkontakt kan steken.
Ik vraag het me echt af. Deze kerel heeft niet voor niets geen baan.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 4 juli 2005 @ 23:25:09 #37
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_28495603
quote:
Op maandag 4 juli 2005 23:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik vraag het me echt af. Deze kerel heeft niet voor niets geen baan.
Het is geen kerel
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
pi_28495807
quote:
Op maandag 4 juli 2005 23:25 schreef vbmot het volgende:

[..]

Het is geen kerel
Haha, nou zie ik het ook ja.

Kijken wie het eerst begint te slijmen, haar telefoonnummer vraagt en aanbiedt haar "pc" te komen installeren.
  maandag 4 juli 2005 @ 23:43:52 #39
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28496382
quote:
Op maandag 4 juli 2005 23:25 schreef vbmot het volgende:

[..]

Het is geen kerel
lol . Dacht dat het een gast was. Shit, nou kan ik niet meer helpen anders word ik gelijk verdacht van overspel als mijn vrouwtje de topic historie gaat doornemen. Ik ga snel spammen in VBL
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_28496924
quote:
Op maandag 4 juli 2005 23:30 schreef DeStedebouwer het volgende:

[..]

Haha, nou zie ik het ook ja.

Kijken wie het eerst begint te slijmen, haar telefoonnummer vraagt en aanbiedt haar "pc" te komen installeren.
Ik dacht echt dat het een kerel was.

Blijkt dus een vrouw te zijn. Inderdaad wachten op de eerste handige computernerd die d'r PC wel ff wil installeren en meteen haar ff wil defragmenteren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')