laptops kan je gewoon op het lichtnet aansluiten, en als hij echt snel overhit raakt kan je er een soort plaat onderleggen met ventilators er in.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:58 schreef tulpje6 het volgende:
Heb ff geen tijd reacties te lezen (Tnx!) dus weet niet of t er toevallig al bij staat, maar sprak net een vriendin van me die een laptop heeft gehad en ook mensen kent die een laptop hebben en zij zei dat ik beter geen laptop kon nemen omdat die accu ten eerste maar hooguit 2 uur meegaat per keer dus je moet telkens opladen en ten tweede slecht ventilatiesysteem in laptops zodat ze oververhit raken als je te lang achter dat ding zit. Volgens haar zijn laptops niet ontworpen om urenlang achter door te brengen, hooguit halfuurtje tot uurtje per dag ofzo.
Sja en ik ben dus wel een fervente computeraar.....zijn hier ook dergelijke nare ervaringen met laptops, dat die niet bestand zijn tegen lang computeren en uitvallen door oververhitting of accu's die snel leeg en kapot gaan ed?
Dude, hij kan niet eens een CD branden.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:13 schreef capibar het volgende:
[..]
laptops kan je gewoon op het lichtnet aansluiten, en als hij echt snel overhit raakt kan je er een soort plaat onderleggen met ventilators er in.
ik hoop dat hij wel een plaat onder een pc kan leggenquote:Op maandag 4 juli 2005 23:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dude, hij kan niet eens een CD branden.
Ik vraag het me echt af. Deze kerel heeft niet voor niets geen baan.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:20 schreef capibar het volgende:
[..]
ik hoop dat hij wel een plaat onder een pc kan leggen
[afbeelding]
en een stekker in het stopkontakt kan steken.
Het is geen kerelquote:Op maandag 4 juli 2005 23:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik vraag het me echt af. Deze kerel heeft niet voor niets geen baan.
Haha, nou zie ik het ook ja.quote:
lolquote:
Ik dacht echt dat het een kerel was.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:30 schreef DeStedebouwer het volgende:
[..]
Haha, nou zie ik het ook ja.
Kijken wie het eerst begint te slijmen, haar telefoonnummer vraagt en aanbiedt haar "pc" te komen installeren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |