Doen we het toch gezellig op de nieuwe polderbaan van Schipholquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:35 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Hij mag ook hier wel landen.
Ik hou het verkeer op de autosnelweg wel tegen.
Jammer dat het hier bewolkt is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:30 schreef Dichterbijer het volgende:
Als ik het goed zie vliegt ie straks over nederland heen...
179.4 Mijl ... als het KM waren dan zitten ze bijna op de grondquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:39 schreef Dichterbijer het volgende:
179.4 alleen welke waarde er achter moet weet ik nie
Ik zag dat ook, km of mijlen (lichtjarenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:39 schreef Dichterbijer het volgende:
179.4 alleen welke waarde er achter moet weet ik nie
180 km hoogte is behoorlijk watquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:42 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
179.4 Mijl ... als het KM waren dan zitten ze bijna op de grond
quote:• 09:37 uur - Men is nu twee uur weg van de volgende ontbranding om de shuttle af te remmen en hem uit zijn baan om de aarde te trekken. De shuttle landt daarna binnen een uur. Als het weer meezit, landt de shuttle om 12:42 aan het Kennedy Space Center. Men heeft dan in totaal 9 245 763 kilometer afgelegd in de 13 dagen durende missie.
Bron: www.astrostart.nl
Nee is al vaker gebeurtquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:57 schreef Dichterbijer het volgende:
Zou het trouwens de eerste landing van een Space Shuttle worden op Edwards AirForce Base, Californië mocht dit gebeuren?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:27 schreef Calella het volgende:
Die live-beelden van de aarde blijven.
Je kan nog zo snel mogelijk proberen te editten, maar je bent altijd te laat hier op Fok.quote:
Nieuwe ronde...nieuwe kansen voor een landing op schipholquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:36 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Doen we het toch gezellig op de nieuwe polderbaan van Schiphol
Komt er eens iets anders aan bij de gate![]()
vogels??quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:25 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Er is een simpele oplossing... maar dat gaat ten koste
aan payload gewicht.
Gewoon een 2de mantel (carbon fiber of metaal) eromheen maken.
En op het moment van de lancering vlogen er 4 vogels
(inc. slachtoffer) in de nabijheid van de shuttle.
Klikbaar
[[url=http://www.mijnalbum.nl/Foto=6PEKCIJM]afbeelding][/url]
Mijn achtertuin is ook mogelijk....quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:37 schreef Yosomite het volgende:
Eerst nog overleg....
gaan we voor Florida of Schiphol?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |