Niet aleen de cameraploegen ... maar vooral de eigen cameras van de NASA zelf.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:15 schreef DaMook het volgende:
Op rtl5 zeiden ze vanochtend dat die laaghangende bewolking eigenlijk geen probleem is omdat hun net als een vliegtuig landen en die er ook geen last van hebben. Volgens de verslaggevers van rtl5 was het stiekem gewoon een smoes en willen ze helder weer zodat de cameraploegen mooie plaatjes kunnen schieten van een geslaagde landing.
Ik vond het een beetje ver gezocht, maar is wel een optie natuurlijk.
(sorry als dit al gemeld was.)
Boem?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:33 schreef -CRASH- het volgende:
Niet aleen de cameraploegen ... maar vooral de eigen cameras van de NASA zelf.
Om analyzes te kunnen maken van de re-entry.
Oh ja, dat natuurlijk ook, ja hun hadden het alleen over die cameraploegen, en ik denk er niet zomaar aan dat de nasa het zelf ook filmtquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:33 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Niet aleen de cameraploegen ... maar vooral de eigen cameras van de NASA zelf.
Om analyzes te kunnen maken van de re-entry.
Nog een anderequote:Op maandag 8 augustus 2005 12:42 schreef MrLunk het volgende:
Voor onwijs gave fotos van de missie: http://spaceflight.nasa.gov/gallery/
Gistermorgen was het zicht toch heel goedquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Oh ja, dat natuurlijk ook, ja hun hadden het alleen over die cameraploegen, en ik denk er niet zomaar aan dat de nasa het zelf ook filmt. Wel logisch opzich.
Hm, schiet niet op zo....quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:03 schreef -CRASH- het volgende:
NO GO....
Veiligheid voor alles.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:25 schreef Yosomite het volgende:
Nasa tv zegt 2e kans op KSC 5:33 Central Time (+7) = 12:33
Maar als je de (onweers)buien ziet op de radarplaatjes boven Orlando, lijkt het er op dat ze naar Californië gaan:
7:12 => 14:12
Maar een beetje druilerig motregen..., wat is daar het probleem mee?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:30 schreef Dichterbijer het volgende:
Als ik het goed zie vliegt ie straks over nederland heen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |