Dit stukje ging veel te gemakkelijk eruit....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:37 schreef kansloze_dertiger het volgende:
en de shuttle is weer gemaakt
[afbeelding]
http://www.cnn.com/2005/TECH/space/08/03/space.shuttle/index.html
Ik zou er niet teveel achter zoeken, die ruimtewandeling was achteraf waarschijnlijk overbodig, het was er vanzelf 'uitgewaaid'. Al kunnen ze het nu dus bestuderen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:33 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dit stukje ging veel te gemakkelijk eruit....
De "breuken" (links en rechts) zijn recht...
Ik heb het vermoeden dat ze het zelf erin gestopt hebben
om te laten zien dat ze het onder "controle" hebben.
Dat was al aan het begin van de missie bekend,quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 08:32 schreef Pinobot het volgende:
Ik zag gisteravond op CNN dat er weer wat mis was, dit maal met hittebestendig materiaal onder één van de cockpit ramen. De kans dat het de shuttle raakt is "maar" 1,5%.
Gebruiken die astronauten soms dezelfde soort antidepressieva als George Bush? Ik zie die lui de hele tijd maar lachen, als mij werd verteld dat er een 1,5% kans was dat ik maandag kom te overlijden dan krab ik me toch wel ff achter de oren.
Ik vraag me zowiezo af hoeveel rotzooi er aan die shuttle zit wat blijkbaar niet echt nodig is, het vulmateriaal tussen de hitteschildjes bleek ook al overbodig.
http://edition.cnn.com/2005/TECH/space/08/04/shuttle/index.html
Ik kijk altijd NASA TV (en CNN)quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:50 schreef Pinobot het volgende:
morgenochtend vanaf half 10 op RTL5 live de landing (of niet).
De angst zit er wel in.quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:05 schreef -CRASH- het volgende:
No Go.... 2de kans
Volgende kans is morgen.
quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:06 schreef Libris het volgende:
No Go, morgen weer een pogin, vanwege mogelijk slecht weer in de US. Laaghangende bewolking...
Normalerwijze hadden ze nu de landing voortgezet.quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:09 schreef Yosomite het volgende:
[..]
De angst zit er wel in.
Of is dit uitstel omdat het nogal boemst als je door een wolkendek naar beneden vliegt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |