Vind jij het ook zo naar dummies smaken?quote:Op zondag 3 juli 2005 19:34 schreef Martijn_77 het volgende:
Nog steeds Fanta Red Fruit
Wat een verschrikkelijk doorzichtige manier om hier een tvp van te maken!quote:Op maandag 4 juli 2005 00:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vind jij het ook zo naar dummies smaken?![]()
Ik eet/drink nu niks, maar ga toch nog even een glas waterlimonade pakken en een stroopwafel o.i.d.
Hehehe... viel het zo opquote:Op maandag 4 juli 2005 00:37 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk doorzichtige manier om hier een tvp van te maken!![]()
On topic: bubbelwater, Bar le Duc. Zometeen voor het slapen gaan een pilsje...
Ik neem elke avond voor het slapen een glaasje bier of wijn.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hehehe... viel het zo op![]()
Jij bent wel van de pils he?
Ik zie DM nu echt voor me als zo'n pilswijf... maar dat ben je vast niet (hoop ik....)
Ik krijg dat ook Tokkie-beelden op mijn netvlies, hehe, maar dat Bar le duc maakt het helemaal goedquote:Op maandag 4 juli 2005 00:42 schreef dutch-mamma het volgende:
Wat versta jij trouwens onder een "pilswijf"? Ik krijg dan echt van die Tokkie-achtige beelden...![]()
NB op dit moment nog steeds Bar le Duc!
Je moet ook niet beschonken topics gaan lezen wijffiequote:
Danerolles?quote:
weerquote:Op zondag 3 juli 2005 19:54 schreef Sharkdoggie het volgende:
liptonice
Welk buffet heb jij geplunderd?quote:
Ze zijn zo lekker!!!quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:58 schreef Renesite het volgende:
Ik eet nagels
Neeeeh.
Ik snoep van die lekkere zuigballetjes
"Buffet" geplunderd..quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:13 schreef 'BBQ-kip' het volgende:
Hmmm leker zeg! Leg eens uit wat er allemaal op je bordjes ligt als je wil
(Ik krijg er spontaan honger van!)
Klinkt goed zegquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:53 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
"Buffet" geplunderd..![]()
![]()
Links boven: gefrituurde kip,malse kip in pikante saus en daaronder(haast niet te zien) rijst en
daar bovenop 2 stukjes vers gebakken calamaris(inktvis dus)
Rechts boven het dessert bestaande uit witte kleine druiven,radijs en wat tomaten.
Vlak voor je een bord spaghetti met gehakt en wat stukjes rundvlees erbij.
Rest nog alleen de drank die naast het bord staat: appelsap en cassis.(ben altijd errug dorstig)
Vanavond laat als avond-smikkel:
[afbeelding]
Voor je:
Bord rijst met kip in championssaus.
Links boven:
Tomaten/sla /pepertjes salade met karpertjes erin(lekker pittig)
In het midden:
Carlsberg bier en Fanta
Rechts boven:
Gebak en watermeloen schijven
Rechts onder:
Kip-sate & gefrituurde vis en schijfjes citroen.
lekker hoorquote:Op zondag 10 juli 2005 14:39 schreef inkie1010 het volgende:
Een paar pringles BBQ.
Ik ook, sta in de volle zon een afdakje te maken..quote:Op maandag 11 juli 2005 12:56 schreef edje34 het volgende:
heb net een colaatje gepakt.
klinkt goed!quote:Op maandag 11 juli 2005 20:39 schreef Sasandra het volgende:
pastasalade met tomaat en komkommer en Danish blue en knoflookolijven en geroosterde zonnebloem- en pijnboompitten. Erg lekker.![]()
zit dat allemaal in BrEeZaH??quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:53 schreef MaRySe het volgende:
kwark yoghurt banaan, een kiwi, pakje liga continue
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:02 schreef Nashje het volgende:
Hij vraagt of die ingredienten in een bacardi breezah zitten
quote:
Voor vragen over wat er in voedingsmiddelen zit ben je geloof ik niet helemaal in het goede topicquote:
Hoe vaak eet jij in diezelfde kantine joh?quote:Op maandag 18 juli 2005 23:35 schreef i-spy24 het volgende:
NU niks maar daar straks (paar uurtjes geleden)
[afbeelding]
Eet smakelijk..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:54 schreef Erosjuhhh het volgende:
4 witte tijgerboterhammen waarvan 2 met gerookte gelderse
en 2 met kalfsleverworst
in combo met een heerlijke halve liter goede morgen fruit aardbei!
Uuuuhhhhquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Steak and kidneypie staat in de oven
Ben benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |