Duidelijke taal.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:07 schreef Pony-Lover het volgende:
sterf enzo
Sukkel.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:07 schreef JohnHancock het volgende:
Relaxxe handtekening PP![]()
John
PS ik voel me naakt![]()
Toch niet die van mij he?quote:Op zondag 3 juli 2005 19:08 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
het kan helaas niet anders![]()
ik verklaar hierbij de totale oorlog aan de bagger topics![]()
![]()
overal John. achter zetten is ook verdraaidquote:Op zondag 3 juli 2005 19:09 schreef JohnHancock het volgende:
Hoi. Che betekent "hé jij" int Cubaans.
John.
PS Bedoel je mischien Que?
Mooi zijn we daar ook uit, tis een sukkelige kut kloon dus, maar de twijfel is nog van wie?quote:Op zondag 3 juli 2005 19:12 schreef Furious het volgende:
[..]
* Furious dunkt een combinatie van beide.![]()
Tis beter dan die handtekening toch?quote:Op zondag 3 juli 2005 19:11 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
overal John. achter zetten is ook verdraaidirritant
Nee, gewoon sukkelquote:Op zondag 3 juli 2005 19:14 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Mooi zijn we daar ook uit, tis een sukkelige kut kloon dus, maar de twijfel is nog van wie?
Opties:quote:Op zondag 3 juli 2005 19:14 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Mooi zijn we daar ook uit, tis een sukkelige kut kloon dus, maar de twijfel is nog van wie?
het is een verbetering in ieder geval. Maar je blijft een kloon enzoquote:Op zondag 3 juli 2005 19:15 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Tis beter dan die handtekening toch?
John.
en irritant met je toppics!quote:Op zondag 3 juli 2005 19:18 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
het is een verbetering in ieder geval. Maar je blijft een kloon enzo![]()
Je naam onder een post zetten, het staat zo noobishquote:
goeie tip!quote:Op zondag 3 juli 2005 20:11 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Je naam onder een post zetten, het staat zo noobis. Je naam zet je onder een brief, niet onder een post
.
* King_of_cubes schreeuwtquote:Op zondag 3 juli 2005 20:12 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
jonges!
wees eens stil!
ik ben Titus aan het kijken!
Foto!quote:Op zondag 3 juli 2005 20:12 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
jonges!
wees eens stil!
ik ben Titus aan het kijken!
Ik heb al gegetenquote:Op zondag 3 juli 2005 20:15 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
Zonder eten naar bed jongeman!!
Ik mag toch altijd tot half negenquote:Op zondag 3 juli 2005 20:18 schreef Furious het volgende:
[..]
Hups, naar bed! (oh, en dat eten, kots je maar lekker uit)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |