Een braadworst.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:58 schreef BVO het volgende:
[..]
!! Tania zegt dat ze niet zeker weet wie gewonnen heeft. Ik zet een spoiler neer. Nou, wat zal daar dan in staan????
.
Je gaat #400 niet verpesten aan H.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou ja, jij steeds met dat tennis... ik weet nog wel een leuke mevrouw om een topic aan te wijden..
Misschien had ik even beter moeten nadenken ja.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:58 schreef BVO het volgende:
[..]!! Tania zegt dat ze niet zeker weet wie gewonnen heeft. Ik zet een spoiler neer. Nou, wat zal daar dan in staan????
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
quote:Op zondag 3 juli 2005 21:00 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] WATCH OUT, DIZER!! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
quote:Op zondag 3 juli 2005 21:00 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] WATCH OUT, DIZER!! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friends don't let friends remain beardless...
Oh, wacht....dat is van voor jouw tijd.quote:
H. staat voor feest!quote:Op zondag 3 juli 2005 21:01 schreef Bupatih het volgende:
#400 wordt gewoon een feest-TT
Geen babette, geen Hnd, geen tennis, geen niksan (
), gesnopen?
Ik snap dat watch out dizer nietquote:Op zondag 3 juli 2005 21:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, wacht....dat is van voor jouw tijd.
Sommige zijn knap....quote:Op zondag 3 juli 2005 21:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik vind de meeste best knap.
Behalve die albino (ik vind dat wel zo'n rotwijf)
Waarschuwen voor die spoiler misschien?quote:
Er is geen plaats in onze feest voor huilende vrouwen met lopende mascaraquote:
JA MAAR WAAR GAAT HET OVER?????quote:Op zondag 3 juli 2005 21:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarschuwen voor die spoiler misschien?
Die is tegenwoordig volledig water-proof mên.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Er is geen plaats in onze feest voor huilende vrouwen met lopende mascara
Over de man van Adam!quote:
Dan open ik een topic over CCquote:Op zondag 3 juli 2005 21:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Die is tegenwoordig volledig water-proof mên..
Verzin jij maar wat beters dan..
Weet ik veelquote:
Ik wil anders #400 wel openen.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Die is tegenwoordig volledig water-proof mên..
Verzin jij maar wat beters dan..
Die moet ik niet in mijn Speeddial hoorquote:
quote:
Dank jequote:Op zondag 3 juli 2005 21:05 schreef mark_03 het volgende:
Dizer, je avater is
Vooral dat plaatje als ie stilstaat
Als ik je moet helpen, mail je me maar, schatquote:Op zondag 3 juli 2005 21:06 schreef Dizer het volgende:
Ik ga er nu aan werken, om een feest TT en feest OP te doen
Vrij normaal dus.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:05 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
![]()
LIKE DUH
Dizer die een vrouw lekker vindt zonder tieten is een bupatih die niet grappig is
quote:
Als ik hem mag sluiten.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:07 schreef BVO het volgende:
Mag ik dan 397 openen?!
Jaquote:Op zondag 3 juli 2005 21:07 schreef BVO het volgende:
Mag ik dan 397 openen?!
* Mail maaktquote:Op zondag 3 juli 2005 21:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als ik je moet helpen, mail je me maar, schat
Uiteraard. static heeft toch een ban.quote:
Uhuh, voor de ONZ mod.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 21:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Uhuh, voor de ONZ mod.
Idols doet 'ie niet aan mee, dat doe ik..
Serious.quote:
Pool is nu ONZ-mod.quote:
020-4789378quote:Op zondag 3 juli 2005 21:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Serious.. Ik zoek alleen nog een nummer.
.
WAT?quote:Op zondag 3 juli 2005 21:16 schreef Airelle het volgende:
Wow.
Dat van A'dam wist ik wel.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Amsterdam toch?
Ik tikte ook maar wat.
Niet zo moeilijk hoor.. gewoon volposten tot post #300quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |