Yup...quote:Op zondag 3 juli 2005 18:40 schreef DrMarten het volgende:
Heeft er nou werkelijk iemand een boete uitgeschreven terwijl er al een onder de ruitenwisser zat
Leuk als ze met wielklemmen werken, heb je er op een gegeven moment 4 om je autoquote:
Ze zijn ieder voor een ander vergrijp uitgeschreven... dus dat zou het nog wat lastig kunnen gaan maken.quote:Op zondag 3 juli 2005 18:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Leuk als ze met wielklemmen werken, heb je er op een gegeven moment 4 om je auto
Maar het lijkt me niet dat ze twee keer een boete voor hetzelfde kunnen uitschrijven, dus een van de twee wordt wel kwijtgescholden lijkt me,
Er staat een tijdstip op de bon en ik neem aan dat er ook een locatie op staat aangegeven, waardoor duidelijk is dat ze op dezelfde plek zijn uitgeschreven. Dan klopt er gewoon geen reet van dat er een 2e boete is uitgeschreven. Gewoon bezwaar maken tegen de 2e. Kan me niet voorstellen dat je twee keer zult moeten betalen omdat je 1x ergens de auto verkeerd hebt neergezet.quote:Op zondag 3 juli 2005 18:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze zijn ieder voor een ander vergrijp uitgeschreven... dus dat zou het nog wat lastig kunnen gaan maken.
Maar ik ga het er op gooien dat als er ergens al niet mag parkeren volgens een bord ik logischerwijs ook op een plek sta waar ik niet mag parkeren, anders dan aangegeven...
Beide zijn 45 euro.
Dus daar gaat m'n nieuwe harde schijf...![]()
Er is niet 2 keer voor hetzelfde bekeurd.quote:Op zondag 3 juli 2005 18:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Leuk als ze met wielklemmen werken, heb je er op een gegeven moment 4 om je auto
Maar het lijkt me niet dat ze twee keer een boete voor hetzelfde kunnen uitschrijven, dus een van de twee wordt wel kwijtgescholden lijkt me,
Deze klopt niet. Je hebt niet geparkeerd op een parkeergelegenheidquote:De tweede betreft 'als bestuurder een voertuig parkeren op een parkeergelegenheid op een andere dan de aangegeven wijze'.
Het is in principe natuurlijk één fout. Die kun je op verschillende manieren bestraffen, met verschillende wetsartikelen.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:05 schreef frederik het volgende:
[..]
Er is niet 2 keer voor hetzelfde bekeurd.
Vraag voor dat kwijtschelden is of TS ook bekeurd had kunnen worden zonder dat verbodsbord. Indien daar het antwoord ja op is, dan heeft TS gewoon de pech dat er overactieve ambtenaren waren die TS voor 2 overtredingen gepakt hebben.
Dat het niet echt een verbeternde kijk op parkeerbeheer geeft ben ik mee eens
Uiteraard. Maar het principe is hetzelfde.quote:Op maandag 4 juli 2005 05:07 schreef Catch22- het volgende:
dan bega je een misdrijf ipv een overtreding, dat werkt anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |