Morgen ROHDA, wordt ook leuk.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:13 schreef methodmich het volgende:
Nou, de eerste test geslaagd, nu vrijdag naar Barendrecht. Dat wordt een leuk duel.
Daar gaat ik eens een kijkje nemen, tenminste. Ik ga het bier proeven.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:13 schreef methodmich het volgende:
Nou, de eerste test geslaagd, nu vrijdag naar Barendrecht. Dat wordt een leuk duel.
Fransie 102 zijn club dus.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:43 schreef methodmich het volgende:
Dat is tegen Loek B zijn club toch?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:50 schreef methodmich het volgende:
Dan ziet Fransie Feyenoord tenminste wel één keer live dit jaar!
Ajax heeft geen supporters.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:59 schreef methodmich het volgende:
Klopt, maar ik ben dan ook Ajax-aanhanger.
Te triest gewoon.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:48 schreef fransie102 het volgende:
• Feyenoord verkoopt Kalou niet aan concurrent. Alphense Boys zoekt verder.
• Teleurstellend resultaat Alphense Boys in eerste oefenwedstrijd.
• Feyenoord weet weer wat winnen is.
Ach, ik kan er wel om lachen hoor.quote:
bron: www.lunaticnews.nlquote:Eerste training
Volgens de media werd de eerste training van Ajax gisteren druk bezocht. Uiteraard konden Feyenoord-supporters een lach niet onderdrukken, want die wisten wel beter.
Maar wij kwamen er achter middels een artikel uit BN/De Stem dat veel Ajax-supporters een geldig excuus hadden om hier niet bij aanwezig te zijn. Zij waren namelijk nog herstellende van hun eigen eerste training voor het komende seizoen.
Neuzentocht trekt 300 wandelaars
Door Gino van den Broecke
Een kleine driehonderd wandelaars gingen zaterdag op pad in Terneuzen tijdens de 18e uitgave van de Neuzenwandeltocht. De tocht werd georganiseerd door wandelsportvereniging Zelden Rust.
De omgeving van Terneuzen was ook dit jaar weer het decor van de wandeltocht. De 309 wandelaars konden kiezen uit vier afstanden. De meest fanatieke wandelaars vertrokken om 7.30 uur voor een wandeling van 35 kilometer. De tocht voerde de Belgische en Nederlandse wandelaars onder meer over de Westerscheldedijk en door de groene randen van Terneuzen. Ook passeerden ze twee natuurgebieden in de omgeving van Zaamslag en keerden zo terug naar de startplaats.
In de kantine was er alom tevredenheid, zowel bij de organisatie als ook bij de deelnemende wandelaars. Regelmatig waren er positieve geluiden te horen over de uitgezette route. “Het was een mooie wandeling, vooral het stuk over de dijk was prachtig”, aldus een van de voldane wandelaars.
Voor Zelden Rust had de Neuzentocht bovendien nog een speciaal tintje. Tijdens de dag meldde Bep Meijer-Van Kuijk zich aan als honderdste lid van de Terneuzense wandelvereniging.
Gepubliceerd op: 5 juli 2005
Behalve dat deze 'grappen' vorige week ook al tien keer zijn gemaakt. Ik zou er ook wel om lachen, alleen om nou tien keer dezelfde grap te maken en op je website te plaatsen is echt zielig.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:45 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Ach, ik kan er wel om lachen hoor.
En als er grapjes over een andere bepaalde club worden gemaakt lach ik ook net zo hard.
Nee want alleen feyenoord heeft supporters. Blijf jij maar in die illusie levenquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:22 schreef fransie102 het volgende:
Maar volgens mij zit die VI.nl-redactie in A'dam ofzo
Mooie avatar heb jequote:Op woensdag 6 juli 2005 00:15 schreef hippo-clippo het volgende:
hap hap.. hap maar verder in die jodekoek en stik erin![]()
Ik denk dat er meer mensen rondlopen die zeggen voor ajax te zijn en alleen Sneijder op kunnen noemen als speler van ajax dan dat er zulke mensen zijn die zeggen voor Feyenoord te zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:58 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee want alleen feyenoord heeft supporters. Blijf jij maar in die illusie leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |