Alles kan.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Echt met deze selectie worden we toch nooit kampioen
Aerts eerste doelman kom op man dat word gewoon niksquote:
Ook als Arsenal of Manchester United op de stoep staan?quote:Op maandag 4 juli 2005 17:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Er zijn nog spelers met de juiste instelling.![]()
Laat je niet zo ophitsen. Zo erg is het ook weer niet... Feyenoord deed tot laat in de competitie nog mee om de tweede en derde plek, remember?quote:Op maandag 4 juli 2005 17:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Echt met deze selectie worden we toch nooit kampioen
Hij heeft nog geen wedstrijd in het eerste gekeept.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Aerts eerste doelman kom op man dat word gewoon niks![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 17:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ook als Arsenal of Manchester United op de stoep staan?
Da Guzman yo man, ik zeg je tochquote:Op maandag 4 juli 2005 17:56 schreef yvette1982 het volgende:
da guzman moet een groot talent zijn. En hopelijk blijft hij gewoon bij Feyenoord. Ik ben benieuwd naar zijn kwaliteiten, hij kan de komende weken in het 1e laten zien wat hij waard is.
Watskeburt?quote:
Op welke positie speelt die jongen, Op het middenveld toch?quote:Op maandag 4 juli 2005 17:14 schreef fransie102 het volgende:
Manchester en Arsenal willen de GuzmanMaar gelukkig wil Jonathan zelf eerst slagen in het 1e van Feyenoord
Middenveld. Het is volgens mij idd een Canadees, hoewel hij nog niet voor Canada uitkomt had ik begrepen, omdat hij nog twijfelt.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:12 schreef Luni het volgende:
[..]
Op welke positie speelt die jongen, Op het middenveld toch?
En het is toch een Canadees?
Theo Janssenquote:Op maandag 4 juli 2005 19:17 schreef Sloggi het volgende:
Wie zou eventueel een goede vervanger zijn voor Goor?
3,5 miljoen moet wel lukken denk ik.quote:
Hij heeft net zn contract verlengd en volgens die vitessesupporter hier moest ie 6 mln opleverenquote:
Hij mag dan wel wat steviger gebouwd zijn, maar met zijn voetbalkwaliteiten is niets mis m.i.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:29 schreef Luni het volgende:
Theo Janssen die bolle plofkop, kom op zeg...............
En volgens mij ook vrij regelmatig geblesseerd.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:41 schreef yvette1982 het volgende:
theo janssen heb best veel talent maar een waardeloze mentaliteit.Als hij daar niks aan doet zal hij altijd bij een subtopper spelen.
Waardeloze mentaliteit? Die gozer beukt er wel in hoor, is hij niet bang voor...quote:Op maandag 4 juli 2005 19:41 schreef yvette1982 het volgende:
theo janssen heb best veel talent maar een waardeloze mentaliteit.Als hij daar niks aan doet zal hij altijd bij een subtopper spelen.
Wally Walrusquote:Op maandag 4 juli 2005 20:08 schreef methodmich het volgende:
Vrijdag wordt een testcase, Barendrecht uit. Helaas zonder Wally, die op zijn opblaaskrokodil in St. Tropez ronddobbert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |