Z'n zee aan ervaring delen met gassies die aan het begin van hun carriére staan?quote:
Laat die gast een terminale ziekte aan zijn hart krijgen.quote:Kuip verdwijnt bij WK Voetbal
Als Nederland het WK Voetbal van 2018 binnenhaalt, zal de Kuip worden afgebroken. Dat zei Marcel Sturkenboom van NOC*NSF woensdag bij de Langs De Lijn. “Het stadion voldoet niet meer aan de huidige eisen van de FIFA.” En Nederland onderzoekt ook of het de Olympische Spelen wil, benadrukte hij nogmaals.
Tuurlijk, daar ontkom je helaas niet aan, maar dat zo'n graftak het dan gelijk over afbreken heeft, we zullen zijn huis eens afbreken. En een Olymisch Stadion hoeven we al helemaal niet, krijg je zo'n atletiekbaan eromheen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:37 schreef Kaap het volgende:
Nah CM, het feit is dat de Kuip inderdaad verouderd raakt. Afbreken zou heel erg zonde en eigenlijk niet mogen maar ik begrijp wel dat er een nieuw stadion moet komen.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:51 schreef Luni het volgende:
[..]
Tuurlijk, daar ontkom je helaas niet aan, maar dat zo'n graftak het dan gelijk over afbreken heeft, we zullen zijn huis eens afbreken. En een Olymisch Stadion hoeven we al helemaal niet, krijg je zo'n atletiekbaan eromheen.
Heb je gezien hoe het stadion van FC Wageningen erbij ligt? Als de Kuip er zo zou bij liggen, zou mij dat ook pijn doen. Als de Kuip behouden zou blijven dan zou deze wel onderhouden moeten worden. Maar wie betaald dat?quote:De Kuip is helaas geen nationaal monument![]()
De Kuip is wel een beschermd monument toch?quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:51 schreef Luni het volgende:
[..]
De Kuip is helaas geen nationaal monument![]()
Omdat het niet de eeuwige levensduur heeft. Metaalmoeheid en betonrot zullen de tol eisen. Hierdoor kan geen veiligheid meer worden gegarandeerd voor de bezoekers van De Kuip. Hierdoor zal Feyenoord vanaf maximaal 2035/2036 in een ander stadion moeten gaan voetballen als ik het niet mis heb. Echter, De Kuip is een momument en mag hierdoor volgens mij niet worden afgebroken. De plannen zijn dan ook om een nieuw stadion te bouwen op Varkenoord of op de Maasvlakte.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:37 schreef manny het volgende:
Waarom zou Fnrd de Kuip moeten verlaten. Is het mooiste stadion van nederland ! heb ik iets gemist ?
Maar goed, je moet ook realistisch zijn : betaal jij die 100.000 euro onderhoud per maand voor de Kuip als er straks niet meer in gespeeld wordt?quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:33 schreef FrankyMcG het volgende:
De Kuip afbreken: NOOIT!
Helaas zullen we hem wel ooit moeten verlaten....
Ik betaal al voor zoveel nutteloze dingen hier in Nederland, dat ik dat onderhoud van de Kuip een nuttige besteding vind!quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:15 schreef fransie102 het volgende:
Maar goed, je moet ook realistisch zijn : betaal jij die 100.000 euro onderhoud per maand voor de Kuip als er straks niet meer in gespeeld wordt?
Dan gebeurt het dus nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:34 schreef Staanplaats het volgende:
FF opgezocht, het staat op de monumentenlijst van Rotterdam.
Schrappen we toch de subside voor boomblad-staren-voor-gevorderden, en beeldende-kunst-met-theelepels...kom je al een eind johquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:15 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Maar goed, je moet ook realistisch zijn : betaal jij die 100.000 euro onderhoud per maand voor de Kuip als er straks niet meer in gespeeld wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |